mr.muzak 11.02.2006 10:53:38 | |
---|
Ei millään pahalla, mutta voisko edes hieman siirtää näitä offtopicointeja vaikka tonne aroman puolelle. Sanailu on kivaa, mutta muut eivät välttämättä jaksa lukea nimenarvailuja 8 sivuja ja etsiä oliko siellä välissä jotain otsikkoon liittyvääkin. Muutama muukin on ilmaissut samankaltaisia mielipiteitä ennenkin. Ja tää ei oo holhoomista vaan nöyrä pyyntö, että toivottavasti kukaan ei nyt hermostunut. |
R.Syke 11.02.2006 10:55:24 (muokattu 11.02.2006 11:04:10) | |
---|
Mä veikkaisin Hannu Mannista. Koivuranta ja Tallus on kans vahvoilla, jos hiihto sujuu. Pikkusen kyllä hermostuttaa, mutta kai se kuuluu asiaan. |
C7 11.02.2006 10:55:37 | |
---|
Ei hermostu, vaan plussaa tuli! vanha, mutta elossa! |
Simplex 11.02.2006 10:55:38 | |
---|
Ei millään pahalla, mutta voisko edes hieman siirtää näitä offtopicointeja vaikka tonne aroman puolelle. Sanailu on kivaa, mutta muut eivät välttämättä jaksa lukea nimenarvailuja 8 sivuja ja etsiä oliko siellä välissä jotain otsikkoon liittyvääkin. Muutama muukin on ilmaissut samankaltaisia mielipiteitä ennenkin. Ja tää ei oo holhoomista vaan nöyrä pyyntö, että toivottavasti kukaan ei nyt hermostunut. Asiaa puhut + Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
isojussi 11.02.2006 11:23:23 | |
---|
Vaikka Musakkimisteri puhuu asiaa, niin tää vaan kuvaa hiton hyvin ainakin hummpaurpojen sielunmaisemaa: Välillä asiaa ja ihan yht' äkkiä jutut harhailee missä sattuu. Ei siinä mihinkään Aromaan ehdi vaihtaa. Mutta tottakai pitäis yrittää parantaa tapamme. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
R.Syke 11.02.2006 11:24:48 (muokattu 11.02.2006 11:25:00) | |
---|
Tapamme, tietysti. Tottakai. |
BigPapa 11.02.2006 11:28:01 | |
---|
Tapamme, tietysti. Tottakai. Kenet? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
isojussi 11.02.2006 11:29:01 | |
---|
Kenet? HOHO - tääkin lähti jo käsistä. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
aisa 11.02.2006 11:31:32 | |
---|
joo, kyllähän musakki on ihan oikeessa. itte oon syyllistyny tohon offtopicointiin enemmän ku uskallan ees itselleni myöntää, mut kyllä se kieltämättä olis ihan oikeesti hyvä juttu että se bulssitti hoidettas tuolla arskassa. sinne sitä mahtuu... mä olen pohjimmiltani ihan mukava. |
ÄM 11.02.2006 12:12:18 | |
---|
Kyllä puhuu toisaalti asiaa. Mutta tavallaan TM-palstan hieno tunnelma johtuu paljolti siitä, että täällä ei niin olla poliisia joka asiassa ja keskustelu saa soljua vapaampana. Toisilla palstoilla se on heti että:"vittu ei tää kuulu tänne ja pitiks tonkin takia uus aihe aloittaa ym.". Mutta on se totta, että jos on joku itseä kiinnostava aihe, eikä ole pariin päiv.. tuntiin päässyt koneelle, ei ole kiva lukea paria sivua paskaa, löytääkseen muutaman aiheeseen liittyvän kommentin. Ei muuta ku lisää paskaa housuun, hyvin tää menee. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
mr.muzak 11.02.2006 12:16:13 | |
---|
Kyllä puhuu toisaalti asiaa. Mutta tavallaan TM-palstan hieno tunnelma johtuu paljolti siitä, että täällä ei niin olla poliisia joka asiassa ja keskustelu saa soljua vapaampana. Toisilla palstoilla se on heti että:"vittu ei tää kuulu tänne ja pitiks tonkin takia uus aihe aloittaa ym.". Mutta on se totta, että jos on joku itseä kiinnostava aihe, eikä ole pariin päiv.. tuntiin päässyt koneelle, ei ole kiva lukea paria sivua paskaa, löytääkseen muutaman aiheeseen liittyvän kommentin. Ei muuta ku lisää paskaa housuun, hyvin tää menee. Niinpä. Tähän olisi paras ratkaisu se että täällä olisi chat-huoneet paskanjauhantaan. Ehkä seuraavassa versiossa. |
isojussi 11.02.2006 12:19:54 | |
---|
Niinpä. Tähän olisi paras ratkaisu se että täällä olisi chat-huoneet paskanjauhantaan. Ehkä seuraavassa versiossa. Ei tämmöset vanhat jäärät ehdit chat roomien touhuihin mukaan. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Fuzzy Boner 11.02.2006 12:23:03 | |
---|
Niinpä. Tähän olisi paras ratkaisu se että täällä olisi chat-huoneet paskanjauhantaan. Ehkä seuraavassa versiossa. Ogeli. Muzak. Klasu. Backlund. Treenaus. Moodit. Koulu. Kurssit. Laivakeikat. MÖLLISTY |
isojussi 11.02.2006 12:38:46 | |
---|
Ogeli. Muzak. Klasu. Backlund. Treenaus. Moodit. Koulu. Kurssit. Laivakeikat. Mutta minähän olen Klasu. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
uruttaja 11.02.2006 12:42:12 | |
---|
joo, kyllähän musakki on ihan oikeessa. itte oon syyllistyny tohon offtopicointiin enemmän ku uskallan ees itselleni myöntää, mut kyllä se kieltämättä olis ihan oikeesti hyvä juttu että se bulssitti hoidettas tuolla arskassa. sinne sitä mahtuu... Mullekin tuo kolahti, koska olen taatusti yksi pahimmista piluun ja jaluun aiheen vaihtamisessa. Mutta ku tuo tikapuuhermosto aina kääntyy sinne puolelle, eikä voi lusikalla vaatia kun on kauhalla annettu. |
Sandy 11.02.2006 12:55:05 | |
---|
Oon ihan samaa mieltä. Vähän into laantuu tänne harvemmin kirjoittelevalta, kun kaikki topicit kääntyy sisäpiirihohotteluiks. Ei jaksa lukea juttuja, eikä jaksa oikein kommentoidakaan. Mutta toisaalta, ei jaksa kyllä ottaa sen suurempaa huoltakaan tästä, kun kyseessä on kuitenkin vaan nettifoorumi, eikä koko elämä.. Kai!? Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
EP 11.02.2006 16:45:14 (muokattu 11.02.2006 16:46:46) | |
---|
En mie ymmärrä?? Eihän meitil tavallisilla "hunpanlutkuttajilla" ole mittää muutenkkaa annettavoo akatiemisesti opiskelleillee. 8) Vai onko sittekin? Tähän tanssimuusikon-ammattiin on aina liittynyt nämä jutut, kai se on sitä, että on paremmin jaksanut tehdä tätä raskasta ja joskus niin parjattua työtä, luulisin niin.. Rumarillumarillumarei.. :) |
isojussi 11.02.2006 17:16:53 | |
---|
En mie ymmärrä?? Eihän meitil tavallisilla "hunpanlutkuttajilla" ole mittää muutenkkaa annettavoo akatiemisesti opiskelleillee. 8) Vai onko sittekin? Älä taas alota tota. Tähän tanssimuusikon-ammattiin on aina liittynyt nämä jutut, kai se on sitä, että on paremmin jaksanut tehdä tätä raskasta ja joskus niin parjattua työtä, luulisin niin... Kyä näino! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
KoskPaavo 11.02.2006 17:19:37 | |
---|
Mulla on aina ollut se periaate että keikkamatkoilla ja keikalla jauhetaan kevyttä "baskia" , siitä ei ole mitään haittaa. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Landola59 11.02.2006 17:21:20 | |
---|
Mulla on aina ollut se periaate että keikkamatkoilla ja keikalla jauhetaan kevyttä "baskia" , siitä ei ole mitään haittaa. mutta onko mitään hyötyä? vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |