Aihe: Politiikkaa
1 2 3 4 57 8 9 10 11
häläppääjä
26.01.2006 18:27:13
Ruvetaanko puhhuun politiikkaa? Jos löytyy mielenkiintosia tai vähemmän mielenkiintosia kannanottoja puoleen tai toiseen, niin tänne vaan. Katotaan kauonko mennee ennen ku pilu ja jalu astuu estraatille..
uruttaja
26.01.2006 18:29:42
Ruvetaanko puhhuun politiikkaa? Jos löytyy mielenkiintosia tai vähemmän mielenkiintosia kannanottoja puoleen tai toiseen, niin tänne vaan. Katotaan kauonko mennee ennen ku pilu ja jalu astuu estraatille..

Politiikka kiinnostaa 99% vähemmän ku pilu ja jalu. Tähän voi olla vaikea saada minusa kaveria.
häläppääjä
26.01.2006 18:31:15
Politiikka kiinnostaa 99% vähemmän ku pilu ja jalu. Tähän voi olla vaikea saada minusa kaveria.

Niin se kyllä taitaa olla..Mutta löytys sulta ainaski palio tietua ammattiyhistyshommista.
isojussi
26.01.2006 18:37:07
Kyllähän tällä foorumilla pyörii tyyppejä, jotka on julkisestikin jommankumman ehdokkaa tukijoukoissa.

Sehän pitäis meikäläisen kohdalla olla selvää, ketä tämmönen riistäjäkapitalisti äänestää.

Mutta se politiikasta.

Minkälaista on äijillä toi saantipuoli ollu viimeaikoina?
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
häläppääjä
26.01.2006 18:43:05
Kyllähän tällä foorumilla pyörii tyyppejä, jotka on julkisestikin jommankumman ehdokkaa tukijoukoissa.

Sehän pitäis meikäläisen kohdalla olla selvää, ketä tämmönen riistäjäkapitalisti äänestää.

Mutta se politiikasta.

Kyllähän se paremmin heikkua on ollunna viimmeset 6-vuotta. Mutta kohenee, kun saan tuon uuven talon valamiiksi. Tullee kamariin hyvät äänieristykset ja pelit. Saa uikuttaa ihan vappaasti. Jes!
isojussi
26.01.2006 18:45:28
Kuten eräs nuorempi sälli "vanhojen mestarien" kehumista kuunnellessaan tokaisi:

"Kumpi mahtaa olla parempi - kaks vuotta ensimmäiseen kertaan vai kaks vuotta viimesestä?"
häläppääjä
26.01.2006 18:46:46
Kuten eräs nuorempi sälli "vanhojen mestarien" kehumista kuunnellessaan tokaisi:

"Kumpi mahtaa olla parempi - kaks vuotta ensimmäiseen kertaan vai kaks vuotta viimesestä?"

Tämä on korkiampaa filosofiaa. Meikäläinen tippu jo kelekasta.
isojussi
26.01.2006 18:48:02
Tämä on korkiampaa filosofiaa. Meikäläinen tippu jo kelekasta.

Luet vaan Aroman alusta asti, niin ymmärrät.
häläppääjä
26.01.2006 18:51:20
Luet vaan Aroman alusta asti, niin ymmärrät.

Pitänee kattua seki joku päivä.
isojussi
26.01.2006 18:52:10
Pitänee kattua seki joku päivä.

No älä helvetissä.

Kuhan juoksutan.....
häläppääjä
26.01.2006 18:54:28
No älä helvetissä.

Kuhan juoksutan.....

No tuo sentäs heleppasi. Perketi , kun pitäs joka paikkaan ratketa! Ja yöksi töihin..voi hyvänenaika.
isojussi
26.01.2006 18:55:45
No tuo sentäs heleppasi. Perketi , kun pitäs joka paikkaan ratketa! Ja yöksi töihin..voi hyvänenaika.

Mulla viä pari tuntia. Sit pitkä viikonloppu (4 päivää) sisältäen yhden keikan.

Huomenna olis tarkotus vähän hörpötellä vanhan kaverin kanssa.....
häläppääjä
26.01.2006 18:58:37
Mulla viä pari tuntia. Sit pitkä viikonloppu (4 päivää) sisältäen yhden keikan.

Huomenna olis tarkotus vähän hörpötellä vanhan kaverin kanssa.....

Mulla kaks yötä ja sitte 4:n päivän vappaa.Eikä rinkkiä, vaan tiukkaa talon tekua. Alakaa muuten pikku hilijaa taas tuntuun että jonkulainen loma ois paikallaan.Vaikka vähä pitempiki..
Ukko
26.01.2006 19:17:36

Mutta se politiikasta.

Niinno sää äänestät ilmanmuuta sitä naisehdokasta.
Politiikassa tahtoo olla niin että siitä puhuttassa paukutellaan nyrkkiä pöytään ja aletaan huutamaan ( sitä enemmän mitä enemmän juomaa kuluu ). Ei se muuten politiikkaa oliskaan. Saantipuoli.... kyllä mä taisin ihan hiljattain viimeksi saara. Oisko ollut tossa kevään korvilla. Ei nyt tahro oikein muistaa.
uruttaja
26.01.2006 19:19:46
Taidanpa kaivaa *jalunassakan esille ja ottaa napsun.
Sertzo S
26.01.2006 19:22:38

Minä huomenna mökille ottaan viimeiset kolpertinjämät kurkusta alas.
Sunnuntaina sitten taas vaalitoimitsijaksi. Muutoin en täällä puutu politiikkaan.
Kohta dojolle painimaan. :)
Ukko
26.01.2006 19:24:49

Mä vasta huomenna :(
pitkämatka
26.01.2006 19:30:13
On se vaan hapiä kun Suomen pressa kävelee piikkikoroilla. No ruottalaiset on tietty mielissään. Eipä kyllä se toinenkaan ole minun suosikki vähääkään,...Mikä lie rotari.
Se minun politiikasta. Kiitos kun kestitte!
Soittajan sormi on sellainen elin...
Timi
26.01.2006 19:35:57
Politiikka on tyhmää!Ei se kosketa tavallista tallaajaa.
baron
26.01.2006 22:23:44

No ajankohtaisinhan on noi pressan vaalit.

Mä en oo vielä päättänyt, kannatanko miestä vai vastustanko naista?
My name is Baron, Sir Baron.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)