baron 25.01.2006 23:12:51 | |
---|
Onko Reijo Taipaleen "Jäi yöstä muisto vain" sama piisi kuin Chris Rean "Blue Cafe"? Haluaisin varmistaa, että en turhaan alkaisi plokata. My name is Baron, Sir Baron. |
EP 25.01.2006 23:13:55 (muokattu 25.01.2006 23:15:59) | |
---|
Onko Reijo Taipaleen "Jäi yöstä muisto vain" sama piisi kuin Chris Rean "Blue Cafe"? Haluaisin varmistaa, että en turhaan alkaisi plokata. Eikös se o, joko muuten hommasit sen modulin? :) On se: The Blue Cafe suom. Timo Kosonen |
mr.muzak 25.01.2006 23:14:02 | |
---|
Onko Reijo Taipaleen "Jäi yöstä muisto vain" sama piisi kuin Chris Rean "Blue Cafe"? Haluaisin varmistaa, että en turhaan alkaisi plokata. On siitä ainakin joku tehnyt.. |
baron 25.01.2006 23:17:56 | |
---|
Eikös se o, joko muuten hommasit sen modulin? :) On se: The Blue Cafe suom. Timo Kosonen Kiitti, yö meni plokkaamiseksi. Mikä moduli?? My name is Baron, Sir Baron. |
EP 25.01.2006 23:18:41 | |
---|
Kiitti, yö meni plokkaamiseksi. Mikä moduli?? Sen äänikortin tilalle, mulla on on parempi.. |
pekkajau 25.01.2006 23:19:08 | |
---|
Sen äänikortin tilalle, mulla on on parempi.. yliäänikortti! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
baron 25.01.2006 23:23:29 | |
---|
Sen äänikortin tilalle, mulla on on parempi.. Ei mulla vielä oo mitään, mun ongelma on vain mun Nord Electron päivittäminen, jotkut sanoo, että se onnistuu USB:n kautta, jotkut, että se kytketään PC:n midiliitäntöihin. Pitäisi joskus varmaan vaivautua manuaali lukemaan. My name is Baron, Sir Baron. |
EP 25.01.2006 23:25:50 | |
---|
Ei mulla vielä oo mitään, mun ongelma on vain mun Nord Electron päivittäminen, jotkut sanoo, että se onnistuu USB:n kautta, jotkut, että se kytketään PC:n midiliitäntöihin. Pitäisi joskus varmaan vaivautua manuaali lukemaan. Jos siinä NE:ssä on USB, niin sieltä.. |
baron 25.01.2006 23:28:59 (muokattu 25.01.2006 23:30:10) | |
---|
Jos siinä NE:ssä on USB, niin sieltä.. Näytti olevan! USB ja midi in/out En mä muuten mitenkään soundeista kiinnostunut olisi, mutta kun sen pianosoundit on olleet p:stä ja nyt siihen olisi saatavissa uusi grand piano soundi. My name is Baron, Sir Baron. |
EP 25.01.2006 23:35:09 | |
---|
Näytti olevan! USB ja midi in/out En mä muuten mitenkään soundeista kiinnostunut olisi, mutta kun sen pianosoundit on olleet p:stä ja nyt siihen olisi saatavissa uusi grand piano soundi. Joo, kyl se USB on just sitä varten, eiku tutkiin asiaa.. :) |
poppamies 26.01.2006 00:07:45 | |
---|
Onko Reijo Taipaleen "Jäi yöstä muisto vain" sama piisi kuin Chris Rean "Blue Cafe"? Haluaisin varmistaa, että en turhaan alkaisi plokata. Voi vittu baron, et usko tätä mutta lakkasin juuri harjoittelemasta Blue cafén bassoa. Meillä on toisen bändin kanss reenit huomenna ja siinä on säkeistössä siisti bassolinja ja päätin osata sen huomenna, ja nyt osaan. Älkää vaan soittako tuota hienoa kappaletta "hunppana"! G-strings are for strippers |
EP 26.01.2006 00:32:06 (muokattu 26.01.2006 00:32:43) | |
---|
Voi vittu baron, et usko tätä mutta lakkasin juuri harjoittelemasta Blue cafén bassoa. Meillä on toisen bändin kanss reenit huomenna ja siinä on säkeistössä siisti bassolinja ja päätin osata sen huomenna, ja nyt osaan. Älkää vaan soittako tuota hienoa kappaletta "hunppana"! Pääsishän siinä bassolla soittaan melodiaakin pätkän.. Ei per..le.. humppana vaan..8)) |
Musiikkia korville 26.01.2006 07:52:43 | |
---|
Ei millään pahalla, mutta mä en ymmärrä näitä joitain käännöksiä en sitten millään... Toi on samaa sarjaa ku Tulkin Tiellä turhuuden. Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? |
poppamies 26.01.2006 08:17:40 | |
---|
Ei millään pahalla, mutta mä en ymmärrä näitä joitain käännöksiä en sitten millään... Toi on samaa sarjaa ku Tulkin Tiellä turhuuden. Mitä "käännöksiä" tarkalleen et ymmärrä. Jos selität niin selitän. G-strings are for strippers |
aisa 26.01.2006 08:24:19 | |
---|
Mitä "käännöksiä" tarkalleen et ymmärrä. Jos selität niin selitän. no katoppas kun noihan on molemmat niinku alunperin ulkomaankielisiä lauluja. mä olen pohjimmiltani ihan mukava. |
poppamies 26.01.2006 08:28:45 | |
---|
no katoppas kun noihan on molemmat niinku alunperin ulkomaankielisiä lauluja. No nyt ymmärään. Luulin vähän aikaa että soitetaan pianoa. Se oli minun tyhmyyttä se. Olen aivan samaa mieltä mitäpä noita hyviä kappaleita kääntämään mihinkään. G-strings are for strippers |
baron 26.01.2006 08:31:19 | |
---|
No nyt ymmärään. Luulin vähän aikaa että soitetaan pianoa. Se oli minun tyhmyyttä se. Olen aivan samaa mieltä mitäpä noita hyviä kappaleita kääntämään mihinkään. Se on meille seuraavan keikan toivepiisi ja satuin saamaan helposti Reijo Taipaleen version käsiini, Chris Reaa varten olisi pitänyt mennä levykauppaan. Kun se on tanssikeikka, sama kai kumman version mukaan soitetaan? My name is Baron, Sir Baron. |
Musiikkia korville 26.01.2006 08:51:27 | |
---|
No nyt ymmärään. Luulin vähän aikaa että soitetaan pianoa. Se oli minun tyhmyyttä se. Olen aivan samaa mieltä mitäpä noita hyviä kappaleita kääntämään mihinkään. Niin siis nimenomaan tätä tarkoitin. Joku vois kutsua noita jopa raiskauksiks... Ja Baronille: Anna mennä vaan. Noi hyvien biisien suomikäännökset on vaan yleensä niin paskoja, ettei tuu ku vihaseks. Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? |
jeppeq 26.01.2006 08:51:27 | |
---|
Toi on samaa sarjaa ku Tulkin Tiellä turhuuden. Minusta koko tulkki on turha. Tämä on minun mielpide. Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |
manjaana 26.01.2006 10:16:02 | |
---|
Minusta koko tulkki on turha. Tämä on minun mielpide. Heh, ollaanpas sitä niin riittisiä heti aamusta.. Tarkkaa hommaa, kuin kirpun nainti: Milli pieleen ja se on silmässä. |