mack the knife 22.01.2006 22:24:45 | |
---|
Nyt mä laitan tämmösen. Perjantaina parin viikon päästä ollaan Aisan kanssa Matinkylän Fortunassa möskyämässä. Soitto alkaa sitten kun meitä huvittaa, joskus kympin maissa. Tulkaa helevetissä käymään, jotka ei silloin ole keikkaamassa. Otetaan kaljaa ja saatte haukkua mielin määrin. |
kuunsirppi 22.01.2006 22:49:28 | |
---|
Nyt mä laitan tämmösen. Perjantaina parin viikon päästä ollaan Aisan kanssa Matinkylän Fortunassa möskyämässä. Soitto alkaa sitten kun meitä huvittaa, joskus kympin maissa. Tulkaa helevetissä käymään, jotka ei silloin ole keikkaamassa. Otetaan kaljaa ja saatte haukkua mielin määrin. No voihan hitsi...olisin halunnut tulla, mutta oon silloin Ikaalisten pesulassa...:o/ Kerro taas, kun ootte lähistöllä . Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
isojussi 22.01.2006 23:26:56 | |
---|
Mihinäs tämmönen huvipaikka sijaittee? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
mack the knife 22.01.2006 23:30:07 | |
---|
Mihinäs tämmönen huvipaikka sijaittee? Espoo Matinkylä. Ajattelin vain, että laitan tämmösen kun moni muukin on keikoista ilmoitellut täällä. Jos kiinnostaa, niin sinne. Sulla kyllä on varmaan liikaa matkaa, en silti tiedä. |
EP 22.01.2006 23:32:53 | |
---|
Espoo Matinkylä. Ajattelin vain, että laitan tämmösen kun moni muukin on keikoista ilmoitellut täällä. Jos kiinnostaa, niin sinne. Sulla kyllä on varmaan liikaa matkaa, en silti tiedä. Kai maar sinne onnikka lähtee tosta Vanhaltakirkolta (Tampere) ja yällä takas' ? |
isojussi 22.01.2006 23:36:00 | |
---|
Espoo Matinkylä. Ajattelin vain, että laitan tämmösen kun moni muukin on keikoista ilmoitellut täällä. Jos kiinnostaa, niin sinne. Sulla kyllä on varmaan liikaa matkaa, en silti tiedä. Mikäs matka toi toisaalta olis. Puolentoistasataa siivu. Pikkujutska 209:lle. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
isojussi 22.01.2006 23:36:24 | |
---|
Kai maar sinne onnikka lähtee tosta Vanhaltakirkolta (Tampere) ja yällä takas' ? Jumalauta nii - Paunulla! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
uruttaja 22.01.2006 23:42:49 | |
---|
Nyt mä laitan tämmösen. Perjantaina parin viikon päästä ollaan Aisan kanssa Matinkylän Fortunassa möskyämässä. Soitto alkaa sitten kun meitä huvittaa, joskus kympin maissa. Tulkaa helevetissä käymään, jotka ei silloin ole keikkaamassa. Otetaan kaljaa ja saatte haukkua mielin määrin. Olen estynyt. Olis ollu tosi kiva tulla, MUTTA. Silloin jäät kalisevat vain Pina Colada -laseissa. |
mack the knife 22.01.2006 23:51:16 | |
---|
Mikäs matka toi toisaalta olis. Puolentoistasataa siivu. Pikkujutska 209:lle. Seuraavana päivänä Padasjoki. On se ainakin lähempänä. Niinhän se on, että tämä rannikko on niin syrjässä että joka paikasta on pitkä matka. |
uruttaja 22.01.2006 23:53:10 | |
---|
Seuraavana päivänä Padasjoki. On se ainakin lähempänä. Niinhän se on, että tämä rannikko on niin syrjässä että joka paikasta on pitkä matka. Mä tuun joku kerta, vaikka nyt keväällä. Mä lupaan. Samoin Martson rempalle. Sitten kun sen isomman salin vuoro. |
isojussi 22.01.2006 23:57:52 | |
---|
Seuraavana päivänä Padasjoki.... Mihinä siä? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
mack the knife 22.01.2006 23:59:08 | |
---|
Mä tuun joku kerta, vaikka nyt keväällä. Mä lupaan. Samoin Martson rempalle. Sitten kun sen isomman salin vuoro. Tiesitkö sä, että me ollaan pääsiäisen molemmin puolin Lapissa aisan kanssa. Jospa sitten. Mä oon kyllä maaliskuun lopussa kanssa viikon siellä päin sen toisen orkesterin kanssa, Pudasjärvi ja Kemi lähimmät silloin. |
mack the knife 22.01.2006 23:59:25 | |
---|
Mihinä siä? Modetti keskustassa. |
uruttaja 23.01.2006 00:01:09 | |
---|
Tiesitkö sä, että me ollaan pääsiäisen molemmin puolin Lapissa aisan kanssa. Jospa sitten. Mä oon kyllä maaliskuun lopussa kanssa viikon siellä päin sen toisen orkesterin kanssa, Pudasjärvi ja Kemi lähimmät silloin. Meillä on pääsiäisenä ne pyhät ihan ummessa. Mutta onko tuo Kurenkoski tuo pudis? Tai sitten tulen pääsiäisviikolla alkuviikosta. |
mack the knife 23.01.2006 00:03:11 | |
---|
Meillä on pääsiäisenä ne pyhät ihan ummessa. Mutta onko tuo Kurenkoski tuo pudis? Tai sitten tulen pääsiäisviikolla alkuviikosta. Joo, se se on. Sovin Snellmanin kanssa viime viikolla sen. Mä ilmoitan siitä pääsiäisrundista sitten kun on valmis. Tuo pudashan on tosiaan aivan muuta kuin duomeininkiä. |
KoskPaavo 23.01.2006 00:17:43 | |
---|
Seuraavana päivänä Padasjoki. On se ainakin lähempänä. Niinhän se on, että tämä rannikko on niin syrjässä että joka paikasta on pitkä matka. Sinnepä voin ilmaantua, meiltä on tuonne 15 km ns. linnuntietä. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
uruttaja 23.01.2006 09:56:51 | |
---|
Joo, se se on. Sovin Snellmanin kanssa viime viikolla sen. Mä ilmoitan siitä pääsiäisrundista sitten kun on valmis. Tuo pudashan on tosiaan aivan muuta kuin duomeininkiä. Ei se mitään. Olen mä nähnyt isompiakin bändejä.;) |
aisa 23.01.2006 12:37:51 | |
---|
kävi miten kävi, mutta se on ainakin satavarma juttu, että mä tulen kattomaan shöytä sinne matinkylään. näino! ja jos oikein äidyn, niin saatanpahan vaikka juopotellakkin. mä olen pohjimmiltani ihan mukava. |
manjaana 23.01.2006 12:40:43 | |
---|
kävi miten kävi, mutta se on ainakin satavarma juttu, että mä tulen kattomaan shöytä sinne matinkylään. näino! ja jos oikein äidyn, niin saatanpahan vaikka juopotellakkin. Älä houkuttele ollenkaan ;o))) Tarkkaa hommaa, kuin kirpun nainti: Milli pieleen ja se on silmässä. |
mack the knife 23.01.2006 12:48:18 | |
---|
kävi miten kävi, mutta se on ainakin satavarma juttu, että mä tulen kattomaan shöytä sinne matinkylään. näino! ja jos oikein äidyn, niin saatanpahan vaikka juopotellakkin. Mäkin tuun! Vittuillaan tosissaan soittajille ja juuaan. |