KoskPaavo 18.01.2006 14:00:16 (muokattu 18.01.2006 14:00:39) | |
---|
Tuolla kosketinosastossa oli, laitoin tännekin linkin, heti kun tekevät kumisen haitarin ostan heti.Kumi soitinmateriaalina tuntuu jotenkin kiihottavan perverssiltä. http://www.kentonuk.com/index.shtmlViidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
Jäärä 18.01.2006 14:39:26 | |
---|
Mahtaa olla hieno tatsi tossa kumimatossa. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
EP 18.01.2006 14:42:55 (muokattu 18.01.2006 14:43:59) | |
---|
Mahtaa olla hieno tatsi tossa kumimatossa. Osoitus taas, että mitä insinöörit saa aikaan kun annetaan "vapaat kädet", eikö niitten perään katto kukaan saatana! Pitääkö kaikki toteuttaa mikä on mahdollista voi V..ttu! Lapsellista.. :((( |
KoskPaavo 18.01.2006 14:44:45 | |
---|
Nalle Lehtosen seuraava levy vois olla "Kuminen trumpetti" kun se edellinen oli"Tulinen" Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
EP 18.01.2006 14:46:20 (muokattu 18.01.2006 14:47:49) | |
---|
Nalle Lehtosen seuraava levy vois olla "Kuminen trumpetti" kun se edellinen oli"Tulinen" Ja soundi tulis' synasta.. 8)) |
jon lord 18.01.2006 14:58:13 | |
---|
Mä olen jo vuosia kehitellyt ideaa " ilmapallo kamoista". Keikkapaikalle kun tulee niin pumpusta vaan ilmat kamoihin ja kun keikka loppuu niin tappi irti ja ilmat kamoista pois ja taskuun. Ajatelkaa miten helppo roudaus. Mukana ei tarvis olla kun polkupyörän pumppu. Siihen sopisi nuo kumikiipparit mukaan. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
AnselmiMaa 18.01.2006 15:00:12 | |
---|
Mä olen jo vuosia kehitellyt ideaa " ilmapallo kamoista". Keikkapaikalle kun tulee niin pumpusta vaan ilmat kamoihin ja kun keikka loppuu niin tappi irti ja ilmat kamoista pois ja taskuun. Ajatelkaa miten helppo roudaus. Mukana ei tarvis olla kun polkupyörän pumppu. Siihen sopisi nuo kumikiipparit mukaan. Varuks vois puhaltaa muutaman lisäsoittajankin.. OMB sekstetti?!? EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
manjaana 18.01.2006 15:03:19 | |
---|
Varuks vois puhaltaa muutaman lisäsoittajankin.. OMB sekstetti?!? Heh juu ja muutaman tanssijan.. Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli |
jon lord 18.01.2006 15:03:50 | |
---|
Varuks vois puhaltaa muutaman lisäsoittajankin.. OMB sekstetti?!? Ja ne olis keikka matkalla hiljaa... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
AnselmiMaa 18.01.2006 15:04:54 (muokattu 18.01.2006 15:09:19) | |
---|
Ja ne olis keikka matkalla hiljaa... heh.. eikä piereskelis!! EDIT vähemmän miehiä, enemmän rahaa.. EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
jon lord 18.01.2006 15:05:32 | |
---|
heh.. eikä piereskelis!! Meinasin sanoa mutten viitsinyt.... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
KoskPaavo 18.01.2006 15:25:31 | |
---|
Jo 15 vuotta sitten pitkäaikaisena elekroniikankin harrastajana funtsin miten sais tehtyä ns. midihanskat, sormien päihin sensorit tatsia varten ja sitten langaton reaaliaikainen sormien sivuttaisetäisyyden mittaus.Tää sitten vaan pianomoduuliin kiinni ja vot, vois soittaa vaikka vessan ovenkarmia.(Liberacellahan oli oikea piano siinäkin) Tuollaisetkin on jo voitu tehdä. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
jon lord 18.01.2006 15:31:50 | |
---|
Jo 15 vuotta sitten pitkäaikaisena elekroniikankin harrastajana funtsin miten sais tehtyä ns. midihanskat, sormien päihin sensorit tatsia varten ja sitten langaton reaaliaikainen sormien sivuttaisetäisyyden mittaus.Tää sitten vaan pianomoduuliin kiinni ja vot, vois soittaa vaikka vessan ovenkarmia.(Liberacellahan oli oikea piano siinäkin) Tuollaisetkin on jo voitu tehdä. Bogartilla oli tuollaiset rumpupadit nahkatakin sisään tehtyinä. Jengi katteli ihmeissään kun rumpali veti komppia nahkatakkiin taputtelemalla. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
J.T. 20.01.2006 10:12:39 | |
---|
Bogartilla oli tuollaiset rumpupadit nahkatakin sisään tehtyinä. Jengi katteli ihmeissään kun rumpali veti komppia nahkatakkiin taputtelemalla. No joo, sitä takkia tuli joskus aikoinaan miksattua >=C). On sitä kummallisempaakin miksattu, mm. kahlekuningas Halosen hirttäjäiset... No asiaan. Tekniikkafriikeille ja muille asiasta kiinnostuneille voin paljastaa miten homma tehtiin: Ei se kauhean kummallinen viritys ollut. Takin sisään taskuihin ja olkapäihin laitettiin C-Ducerin nauhamikit ja johdot niputettiin ja vedettiin ulos selkäpuolelta Simmons-merkkisen "rumpuaivon" sisääntuloihin. Simmonseistahan kaikkihan muistavat ne kammottavan näköiset mutterin muotoiset muovi-padit. Sitä soundia viljeltiin 80-luvulla enemmän kuin tarpeeksi vähän joka musatyylissä. Vähän parametrien ruuvausta jotta triggasi oikein. Muistaakseni oikeassa taskussa oli bassarin anturi ja vasemmassa virveli. Olkapäissä tiätysti tomit ja selässä vielä yksi anturi, johon bändikaverit taputtelivat. Kyllähän se toimi hyvin ja teineillä oli taas ihmeteltävää. Jos olisi ollut vielä langaton sehän olisi hiponut täydellisyyttä. Olisi vaan tullut liian kalliiksi tuohon aikaan. Sitäpaitsi langattomat mikrofonit olivat äänenlaadultaan sen verran heppoisia langallisiin verrattuna, että niitä ei keikoilla käytetty lauluhommissa. Niin, se rotsikin taitaa olla siellä jossain Turun puolessa tallessa paikallisen äänifirman naulakossa... |
Rämppy 20.01.2006 10:32:59 | |
---|
Mä olen jo vuosia kehitellyt ideaa " ilmapallo kamoista". Keikkapaikalle kun tulee niin pumpusta vaan ilmat kamoihin ja kun keikka loppuu niin tappi irti ja ilmat kamoista pois ja taskuun. Ajatelkaa miten helppo roudaus. Mukana ei tarvis olla kun polkupyörän pumppu. Siihen sopisi nuo kumikiipparit mukaan. Toi voisi olla hyvä idea rummuissa. Sellaiset rantapallorummut. Ennen keikkaa vaan niin täyteen ilmaa, että kalvopuoli on pinkeenä ja keikan jälkeen venttiili auki. Shou-mielessä vois täyttää vaikka heliumilla. Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
pitkämatka 20.01.2006 16:33:02 | |
---|
Ja ne olis keikka matkalla hiljaa... Eikä jois kaikkia kaljoja..! Soittajan sormi on sellainen elin... |
Tankero 20.01.2006 16:49:45 | |
---|
Mä olen jo vuosia kehitellyt ideaa " ilmapallo kamoista". Keikkapaikalle kun tulee niin pumpusta vaan ilmat kamoihin ja kun keikka loppuu niin tappi irti ja ilmat kamoista pois ja taskuun. Ajatelkaa miten helppo roudaus. Mukana ei tarvis olla kun polkupyörän pumppu. Siihen sopisi nuo kumikiipparit mukaan. Ratkaisuhan on jo olemassa. OstosTv:ssähän kaksi muijaa, se iso ja toinen vanhempi, mainosti niitä säilytyspusseja, mitä olikaan nimeltään. Niihin vain pakkaa ja puristaa ilmat pois, niin mahtuu pariin matkalaukkuun kamat. Pysyy rypyttöminäkin. Eikä siinä kaikki... Varmasti, vissiin. |
Ukko 20.01.2006 16:59:19 | |
---|
Eikä siinä kaikki... Kun tilaat setin viikon sisällä, saat kaupan päälle VAIN 99,95 eurolla mukaan sen vanhemman naisen joka hieroo sinustakin rypyt pois. Eikä siinä vielä kaikki..... |
pitkämatka 20.01.2006 17:15:37 | |
---|
Mä olen jo vuosia kehitellyt ideaa " ilmapallo kamoista". Keikkapaikalle kun tulee niin pumpusta vaan ilmat kamoihin ja kun keikka loppuu niin tappi irti ja ilmat kamoista pois ja taskuun. Ajatelkaa miten helppo roudaus. Mukana ei tarvis olla kun polkupyörän pumppu. Siihen sopisi nuo kumikiipparit mukaan. Niin ja sitten vois tulla markkinoille ihan uusi ammattikunta: Transponointipumppaajat! Sen kuin vaan huutais takahuoneeseen tälle pumppaajalle sävellajin, niin sehän tökkis painetta pannuihin tais sitten löysäis venttiiliä sopivasti. Soittajan sormi on sellainen elin... |
leka 20.01.2006 17:54:11 | |
---|
Mahtaa olla hieno tatsi tossa kumimatossa. Ihan mahtava... välillä tulee psykedeelisiä häiriöääniä. Sounditkin on viimeisen päälle. JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |