Aihe: Kuka esittää suomeksi Frenesi -biisin?
1
Rumpf
27.02.2006 16:48:16
Sanat menee jotenkin näin:

Elä elämäsi mulle vaan, pysyn..rinnallais.

Tyylilajihan on chacha.
"Soittajat kahville.... ja rumpali myös....."
baron
27.02.2006 16:53:05 (muokattu 27.02.2006 16:56:30)

Tyylilajihan on chacha.

Sen verran voin hakua helpottaa, että viime vuosituhannella sen on suomeksi levyttänyt ainoastaan Sacy Sand (1957) eli sun hakemasi piisi on levytetty tällä vuosituhannella.

Edit: Netti on ihmeellinen asia: Berit nimellä "Hurmio".
Levy ilmestynyt 2005.
My name is Baron, Sir Baron.
Sertzo S
27.02.2006 17:27:29
Sen verran voin hakua helpottaa, että viime vuosituhannella sen on suomeksi levyttänyt ainoastaan Sacy Sand (1957) eli sun hakemasi piisi on levytetty tällä vuosituhannella.

Levy ilmestynyt 2005.

Juu, Bertta sen laulaa ja diggaan sen äänitteen sovituksista, kun olen kuullut niitä.
baron
27.02.2006 18:32:46

Juu, Bertta sen laulaa ja diggaan sen äänitteen sovituksista, kun olen kuullut niitä.

Kävin katsomassa CD:n piisilistan ja ainakin kivoja kappaleita. En muista yhtään kuulleeni, olisko hankinnan paikka?
My name is Baron, Sir Baron.
Sertzo S
27.02.2006 18:40:05
Kävin katsomassa CD:n piisilistan ja ainakin kivoja kappaleita. En muista yhtään kuulleeni, olisko hankinnan paikka?

Minä en juurikaan osta äänitteitä, mutta nuo sovitukselliset ratkaisut ko.äänitteellä ovat analysoinnin arvoisia. Sovittajaa en tiedä, mutta hyvää työtä on tehty. Minä soitin Bertan pändissä v. 1975 jonkin aikaa basistinraakileena.
poppamies
27.02.2006 19:57:49

Mulla on tuo Scyn versio mp3:na. Voin lainata jos jotakuta kiinnostaa mutta pitää paluttaa välittömästi.
G-strings are for strippers
KoskPaavo
27.02.2006 19:58:16
Minä en juurikaan osta äänitteitä, mutta nuo sovitukselliset ratkaisut ko.äänitteellä ovat analysoinnin arvoisia. Sovittajaa en tiedä, mutta hyvää työtä on tehty. Minä soitin Bertan pändissä v. 1975 jonkin aikaa basistinraakileena.

Minä soitin Bertan bändissä vielä muutama vuosi sitten täysin kypsänä kosketinpaavona.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
mack the knife
27.02.2006 20:00:14
Viime kesänä siinä soitti tuttuja jätkiä pari. Kesän kestänyt projekti just noita lattareita lavoilla ja kapakoissa.
Saaloo ku lophun ajettu poro.
Sertzo S
27.02.2006 20:05:15
Viime kesänä siinä soitti tuttuja jätkiä pari. Kesän kestänyt projekti just noita lattareita lavoilla ja kapakoissa.

Vieläköhän E.E. on kalvotaiteilijana soittohommissa? Raggarseissa soitteli tietojeni mukaan. Asijaintuntijat tietää mitä tässä utelen.
KoskPaavo
27.02.2006 20:09:57
Vieläköhän E.E. on kalvotaiteilijana soittohommissa? Raggarseissa soitteli tietojeni mukaan. Asijaintuntijat tietää mitä tässä utelen.

En usko että E.E. kovin kolaa, Raggarseissakin se oli "laulusolistina", ei rumpalina.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Sertzo S
27.02.2006 20:15:22 (muokattu 27.02.2006 20:16:03)
En usko että E.E. kovin kolaa, Raggarseissakin se oli "laulusolistina", ei rumpalina.

Oli laulajanakin aivan ok. ja näin ollen ihmettelin, miksi ei aikoinaan ollut kovinkaan solisti-innokas pändissämme. Kyvyt olisivat tanssimusiikkiosastollakin solistina toiminut täysin.
Siihen aikaan jos olisi esim. päässyt sopivalla biisillä studioon olisi toiminut. E.E: oli estetiikaltaankin varmasti ollut mimmien mieleen.
Rumpf
27.02.2006 20:18:07

Levy ilmestynyt 2005.

Tuhannesti kiitoksia jälleen kerran!!!!!
"Soittajat kahville.... ja rumpali myös....."
Jonte
03.03.2006 22:54:15

Tyylilajihan on chacha.

Joo, ei mitään käsitystä mutta hyvä että muistutit. Biisi löytyy Otavan Suuresta ja pitää ehdottomasti ottaa ohjelmistoon.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)