Aihe: Tohtori Tornado?
1 2 3
KoskPaavo
20.02.2006 16:03:50
Muistaako kukaan tällaista taiteilijaa?Jostain Mansen suunnalta tais olla ja Turkuviihteelläkin jossain raflabändissä n. 25 vuotta sitten. Muistan vaan tapauksen kun herra oli meidän bändin basistia tuuraamassa Kyröskosken lavalla , niin saipa mies hysteerisen naurukohtauksen kun Suojasen Tapin yleisöarpajaisissa pääpalkintona oli Köpi Kosken kasetti.. Osallistuipa mies johonkin Syksyn Säveljuttuunkin biisillä "Sairas vääns"
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Neljä Ruuvia
20.02.2006 16:06:34
Muistaako kukaan tällaista taiteilijaa?Jostain Mansen suunnalta tais olla ja Turkuviihteelläkin jossain raflabändissä n. 25 vuotta sitten. Muistan vaan tapauksen kun herra oli meidän bändin basistia tuuraamassa Kyröskosken lavalla , niin saipa mies hysteerisen naurukohtauksen kun Suojasen Tapin yleisöarpajaisissa pääpalkintona oli Köpi Kosken kasetti.. Osallistuipa mies johonkin Syksyn Säveljuttuunkin biisillä "Sairas vääns"

Oon minä tavannukkin sen mutta unholaan on jääny että kenen alter ego se nyt olikaan.Joku ihan tuttu oli.Kertokaas joku,ken oli hän?
Sertzo S
20.02.2006 16:07:36

Muistan kyllä. Väänsi Syksyn Säveleen aikoinaan tuon silloisesta Amerikan ulkoministeristä idean saaneen biisin. Onko hengissä enää ja mikä oli miehen oikea nimi?
EP
20.02.2006 16:10:06 (muokattu 20.02.2006 16:11:18)
Muistan kyllä. Väänsi Syksyn Säveleen aikoinaan tuon silloisesta Amerikan ulkoministeristä idean saaneen biisin. Onko hengissä enää ja mikä oli miehen oikea nimi?

Netistä löytyy kaikki.. Jyrki P. oli ainakin mukana.
KoskPaavo
20.02.2006 16:10:11

Sen oikeata nimeä etsinkin, kun se kuitenkin tuossa kielen päällä pyörii, joku vanha Mansen pieru vois muistaa .
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
KoskPaavo
20.02.2006 16:12:48
Sen oikeata nimeä etsinkin, kun se kuitenkin tuossa kielen päällä pyörii, joku vanha Mansen pieru vois muistaa .

Googletin: Paavola Jyrki, kumma kun ei tuntunutkaan tutulta
EP
20.02.2006 16:14:27
Googletin: Paavola Jyrki, kumma kun ei tuntunutkaan tutulta

Kyllä se ihan tuttumies on kaikille kun hoksaatte!
Carde
20.02.2006 16:16:29
Kyllä se ihan tuttumies on kaikille kun hoksaatte!

Jykä&Rike?
EP
20.02.2006 16:17:31 (muokattu 20.02.2006 16:19:06)
Jykä&Rike?

mm.Fellows ja muita rautalanka juttuja..
EP
20.02.2006 16:19:52 (muokattu 20.02.2006 16:20:28)
prkl. Moka
Ukko
20.02.2006 16:20:02

Oliko siinä biisissä sanat " on tohtorilla laukussansa puukkoja". Taitaa olla sama tapaus josta kerroin laulusuorituksineen joka meni metsään suorassa lähetyksessä ja jossa bändi oikaisi komeasti biisin uudestaan pystyyn.
jeppeq
20.02.2006 17:15:16
"Sairas vääns"

"evripoty nou tät kamalasti sairas vääns"

Kotitalon yhen vaatekaapin seinään kirjotti velpojan koulukaveri osan noista sanoista ja tuo osuu aina silmään kun sen kaapin avaa..

Muutoin jonkunlainen muistikuva ite kyseisestä syksyn sävel -ohjelmasta, mutta sävelestä vain tuon tekstinparren verran.
Hyvät naiset ja herrat - komppikitarasoolo !
EP
20.02.2006 17:21:22
"evripoty nou tät kamalasti sairas vääns"

Kotitalon yhen vaatekaapin seinään kirjotti velpojan koulukaveri osan noista sanoista ja tuo osuu aina silmään kun sen kaapin avaa..

Muutoin jonkunlainen muistikuva ite kyseisestä syksyn sävel -ohjelmasta, mutta sävelestä vain tuon tekstinparren verran.

Olihan niillä muitakin: "Kuka kosken korvaa"-biisikin
kuunsirppi
20.02.2006 18:01:16
Muuta tuttua täsä kyselys ei oo mulle, kun Kyröskosken Suurlava ja Suojasen Tappi.
Lavalle pääsin kymmenen vanhana aidan taakse kurkkiin, vähän vanhempana aidan sisäpuolelle ostaan makkaraa ja sitte kait kolmentoista vanhasta jo "tanssiinkin". Suurlava oli kotoo kolmensadan metrin päässä.....
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
asdfg
21.02.2006 08:23:13 (muokattu 21.02.2006 08:57:04)
Olihan niillä muitakin: "Kuka kosken korvaa"-biisikin

Eikös tämä ollut Susi-Artturin esitys? Samaa sarjaa kuitenkin ja olikohan sama kaveri taustalla kuin Tohtori Tornadossa?

Itse itseäni äänilevyarkiston avulla korjaten: eri henkilöitä ovat.
baron
21.02.2006 10:40:20

Eikös tämä ollut Susi-Artturin esitys? Samaa sarjaa kuitenkin ja olikohan sama kaveri taustalla kuin Tohtori Tornadossa?

Itse itseäni äänilevyarkiston avulla korjaten: eri henkilöitä ovat.

Susi-Artturi oli Jukka Alihanka.
My name is Baron, Sir Baron.
KoskPaavo
21.02.2006 10:45:20
Muuta tuttua täsä kyselys ei oo mulle, kun Kyröskosken Suurlava ja Suojasen Tappi.
Lavalle pääsin kymmenen vanhana aidan taakse kurkkiin, vähän vanhempana aidan sisäpuolelle ostaan makkaraa ja sitte kait kolmentoista vanhasta jo "tanssiinkin". Suurlava oli kotoo kolmensadan metrin päässä.....

Tuli vielä mieleen että bändi oli Markus ja Kotkat, siellä Mansessa se Markkukin varmaan vielä heiluu...
Sertzo S
21.02.2006 10:53:00
Tuli vielä mieleen että bändi oli Markus ja Kotkat, siellä Mansessa se Markkukin varmaan vielä heiluu...

Viimeinen kevät, Jos vielä oot vapaa, Kotka lentää aurinkoon, siinäpä muutama biisi häneltä laulettuina. Aloitti 60-luvun lopulla ensimäiset levytykset muistakseni.
KoskPaavo
21.02.2006 11:00:53
Viimeinen kevät, Jos vielä oot vapaa, Kotka lentää aurinkoon, siinäpä muutama biisi häneltä laulettuina. Aloitti 60-luvun lopulla ensimäiset levytykset muistakseni.

Noita vedettiin ,joo..Ylitornion Kaulirannasta on miekkonen lähtöisin
kuunsirppi
21.02.2006 11:30:42

ookkohan ollu koskaan tuolla lavalla soittamassa, kun mä oon ollu siellä nuorena neitona "tanssimassa" :o)
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)