WanhaWetäjä 31.12.2005 18:36:44 (muokattu 31.12.2005 18:39:17) | |
---|
Mä olen nyt käytännössä työtön,osin omasta halustani jäin poies yhestä ryhmästä(onneksi)..säädön määrä ko paletissa oli/on jatkuvaa ja rajatonta ja keikkaa on liian vähän;-)) Niin aattelin että jos kokoisin ite bändin?Mulla ei ole ikinä ollut omaa bändiä,nimiehdotuksia saa antaa ;-) Mulla on auto+bassokamat/kitarakamat/koskettimet,eiks se ole jo hyvä alku?Häh? Ja kaikkia noita soittimia myöskin soitan uskottavasti,olematta misään virtuoosi minkä katson eduksi näissä kehissä,en etsi mitään"jatsia mäkin olisin aina halunnut soittaa"-osaston peräkylän pastoriusta tai helsinginherbietä,kouvolan kophamia tms soitonsekottajaa,prkl! Ja lauluohjelmaa koko illaksi tai useammaksikin multa löytyy laidasta laitaan väliltä "Nuoruusmuistoja"-"Paranoid".. Eli mä tarvisin kaks/kolme tervepäistä, koti/viina/mielenterveys yms ongelmatonta mutta rutinoitunutta ns yy-kaa/soittajaa,eli että ei joka stanan viisuun tarvi nuotteja!"Mikä sävellaji?"toimisi johtoajatuksena,kuin myös "Vedäks sä välillä?"..HOHO! Joka erkiltä tarvis luonnollisesti löytyä koko illan lauluohjelmisto,stemmat pitää pudota kuin tallin katolta,treenejä ei pidetä,koska lahjattomat treenaa,joka äijä katsokoon omat osuutensa himassa,jos on nuotteja niin ok,ja jos tarvii kopsata biisejä muille,se kyllä onnistuu,viinaa ei sitten oteta kun keikan jälkeen,ja matkat maksetaan kimppaan,mä saan tietysti liiderin liksan,ja rumpalille maksetaan jotain,jos jää,HOHO! Mä voin soittaa joko kitaraa/bassoa/kiippareita tai kiippareita/vasuribassoo.. Haitaristit/trumpetistit/soltonistit&muutkin ns humpanpolttamat,ja varsinkin kossulla kaalinsa marinoineet turakaiset ja odysseus/lottobasistit älkööt vaivautuko,no jos haitaresa soittaa myös kiippareita/vasuribassoo eikä ole "syntynyt humppaamaan" niin sitten,mutta ei mitään NÄNNIOSASTOJA eikä midihaitaria!! Keikoista ei ole tietookaan,mutta hyvälle bändille ois varmaan keikkaa,mulle riittäis se 10-15/kk,enemmänkin voi toki olla:-) BARON!Viitsisitsä..etsä viitsis olla vastaamatta tähän,tee sää vaan niitä unennäkijän virtuaalikeikkojas siellä kehä ykkösen sisäpuolella ;-) Niin no,tää kuuluis varmaan johonkin wanted-osastolle,mutta ihan noin olettamuksena,onks tää ihan utopiaa..mä olen kyllä kerran/pari soittanut tollasessa bändissa ja se oli mukavaa,illat meni nopsaan:-) humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
manjaana 31.12.2005 18:39:04 | |
---|
Mä olen nyt käytännössä työtön,osin omasta halustani jäin poies yhestä ryhmästä(onneksi)..säädön määrä ko paletissa oli/on jatkuvaa ja rajatonta ja keikkaa on liian vähän;-)) Niin aattelin että jos kokoisin ite bändin?Mulla ei ole ikinä ollut omaa bändiä,nimiehdotuksia saa antaa ;-) Mulla on auto+bassokamat/kitarakamat/koskettimet,eiks se ole jo hyvä alku?Häh? Ja kaikkia noita soittimia myöskin soitan uskottavasti,olematta misään virtuoosi minkä katson eduksi näissä kehissä,en etsi mitään"jatsia mäkin olisin aina halunnut soittaa"-osaston peräkylän pastoriusta tai helsinginherbietä,kouvolan kophamia tms soitonsekottajaa,prkl! Ja lauluohjelmaa koko illaksi tai useammaksikin multa löytyy laidasta laitaan väliltä "Nuoruusmuistoja"-"Paranoid".. Eli mä tarvisin kaks/kolme tervepäistä, koti/viina/mielenterveys yms ongelmatonta mutta rutinoitunutta ns yy-kaa/soittajaa,eli että ei joka stanan viisuun tarvi nuotteja!"Mikä sävellaji?"toimisi johtoajatuksena,kuin myös "Vedäks sä välillä?"..HOHO! Joka erkiltä tarvis luonnollisesti löytyä koko illan lauluohjelmisto,stemmat pitää pudota kuin tallin katolta,treenejä ei pidetä,koska lahjattomat treenaa,joka äijä katsokoon omat osuutensa himassa,jos on nuotteja niin ok,ja jos tarvii kopsata biisejä muille,se kyllä onnistuu,viinaa ei sitten oteta kun keikan jälkeen,ja matkat maksetaan kimppaan,mä saan tietysti liiderin liksan,ja rumpalille maksetaan jotain,jos jää,HOHO! Mä voin soittaa joko kitaraa/bassoa/kiippareita tai kiippareita/vasuribassoo.. Haitaristit/trumpetistit/soltonistit&muutkin ns humpanpolttamat,ja varsinkin kossulla kaalinsa marinoineet turakaiset ja odysseus/lottobasistit älkööt vaivautuko,no jos haitaresa soittaa myös kiippareita/vasuribassoo eikä ole "syntynyt humppaamaan" niin sitten,mutta ei mitään NÄNNIOSASTOJA eikä midihaitaria!! Keikoista ei ole tietookaan,mutta hyvälle bändille ois varmaan keikkaa,mulle riittäis se 10-15/kk..enemmänkin voi toki olla:-) BARON!Viitsisitsä..etsä viitsis olla vastaamatta tähän,tee sää vaan niitä unennäkijän virtuaalikeikkojas siellä kehä ykkösen sisäpuolella ;-) Niin no,tää kuuluis varmaan johonkin wanted-osastolle,mutta ihan noin olettamuksena,onks tää ihan utopiaa..mä olen kyllä kerran/pari soittanut tollasessa bändissa ja se oli mukavaa,illat meni nopsaan:-) Uudenvuodensuperhali sullekkin... ;o)) Nauran ja tanssin mä uuteen vuoteen.. ;o) |
WanhaWetäjä 31.12.2005 18:39:58 | |
---|
Uudenvuodensuperhali sullekkin... ;o)) Säähän nopee oot;-)) humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
M.i.k.key 31.12.2005 18:42:11 (muokattu 31.12.2005 18:42:33) | |
---|
Hoho, varsinkin toi Baron-kohta osui ja upposi! Hyvää uutta vuotta Ww ja muutkin! Mä lopetan nää hommat! |
Carde 31.12.2005 18:49:54 | |
---|
Mä olen nyt käytännössä työtön,osin omasta halustani jäin poies yhestä ryhmästä(onneksi)..säädön määrä ko paletissa oli/on jatkuvaa ja rajatonta ja keikkaa on liian vähän;-)) Niin aattelin että jos kokoisin ite bändin?Mulla ei ole ikinä ollut omaa bändiä,nimiehdotuksia saa antaa ;-) Mulla on auto+bassokamat/kitarakamat/koskettimet,eiks se ole jo hyvä alku?Häh? Ja kaikkia noita soittimia myöskin soitan uskottavasti,olematta misään virtuoosi minkä katson eduksi näissä kehissä,en etsi mitään"jatsia mäkin olisin aina halunnut soittaa"-osaston peräkylän pastoriusta tai helsinginherbietä,kouvolan kophamia tms soitonsekottajaa,prkl! Ja lauluohjelmaa koko illaksi tai useammaksikin multa löytyy laidasta laitaan väliltä "Nuoruusmuistoja"-"Paranoid".. Eli mä tarvisin kaks/kolme tervepäistä, koti/viina/mielenterveys yms ongelmatonta mutta rutinoitunutta ns yy-kaa/soittajaa,eli että ei joka stanan viisuun tarvi nuotteja!"Mikä sävellaji?"toimisi johtoajatuksena,kuin myös "Vedäks sä välillä?"..HOHO! Niin "Wanha Wetäjä" kuin oletkin, älä vedä tänään enempää, emme (tai ainakaan minä) halua menettää sinua. |
WanhaWetäjä 31.12.2005 19:00:05 | |
---|
Niin "Wanha Wetäjä" kuin oletkin, älä vedä tänään enempää, emme (tai ainakaan minä) halua menettää sinua. Niin no mustakin tuo ajatus kolmestä tervepäisestä soittajasta on kyllä aika utopistinen...ja se että ne sais vielä samaan bändiin,HOHO!!!! En mä mitään oo vielä ottanu...nyt haen kaljan,kohta pitää kakaroitten kaa ampua raketteja,ei ne jaksa puoleen yöhön vartoo;-) Huomenna alkaa sitten tipaton tammikuu,mulla jo vissin kolmas perättäinen,tekee ihan hyvää,huomasin kuntoni olevan aika rapistunut,tänään kävin luistelemassa ekan kerran,mutta oli kivaa! humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
Sertzo S 31.12.2005 19:28:52 | |
---|
Mä olen nyt käytännössä työtön,osin omasta halustani jäin poies yhestä ryhmästä(onneksi)..säädön määrä ko paletissa oli/on jatkuvaa ja rajatonta ja keikkaa on liian vähän;-)) Niin aattelin että jos kokoisin ite bändin?Mulla ei ole ikinä ollut omaa bändiä,nimiehdotuksia saa antaa ;-) Mulla on auto+bassokamat/kitarakamat/koskettimet,eiks se ole jo hyvä alku?Häh? Ja kaikkia noita soittimia myöskin soitan uskottavasti,olematta misään virtuoosi minkä katson eduksi näissä kehissä,en etsi mitään"jatsia mäkin olisin aina halunnut soittaa"-osaston peräkylän pastoriusta tai helsinginherbietä,kouvolan kophamia tms soitonsekottajaa,prkl! Ja lauluohjelmaa koko illaksi tai useammaksikin multa löytyy laidasta laitaan väliltä "Nuoruusmuistoja"-"Paranoid".. Eli mä tarvisin kaks/kolme tervepäistä, koti/viina/mielenterveys yms ongelmatonta mutta rutinoitunutta ns yy-kaa/soittajaa,eli että ei joka stanan viisuun tarvi nuotteja!"Mikä sävellaji?"toimisi johtoajatuksena,kuin myös "Vedäks sä välillä?"..HOHO! Joka erkiltä tarvis luonnollisesti löytyä koko illan lauluohjelmisto,stemmat pitää pudota kuin tallin katolta,treenejä ei pidetä,koska lahjattomat treenaa,joka äijä katsokoon omat osuutensa himassa,jos on nuotteja niin ok,ja jos tarvii kopsata biisejä muille,se kyllä onnistuu,viinaa ei sitten oteta kun keikan jälkeen,ja matkat maksetaan kimppaan,mä saan tietysti liiderin liksan,ja rumpalille maksetaan jotain,jos jää,HOHO! Mä voin soittaa joko kitaraa/bassoa/kiippareita tai kiippareita/vasuribassoo.. Haitaristit/trumpetistit/soltonistit&muutkin ns humpanpolttamat,ja varsinkin kossulla kaalinsa marinoineet turakaiset ja odysseus/lottobasistit älkööt vaivautuko,no jos haitaresa soittaa myös kiippareita/vasuribassoo eikä ole "syntynyt humppaamaan" niin sitten,mutta ei mitään NÄNNIOSASTOJA eikä midihaitaria!! Keikoista ei ole tietookaan,mutta hyvälle bändille ois varmaan keikkaa,mulle riittäis se 10-15/kk,enemmänkin voi toki olla:-) BARON!Viitsisitsä..etsä viitsis olla vastaamatta tähän,tee sää vaan niitä unennäkijän virtuaalikeikkojas siellä kehä ykkösen sisäpuolella ;-) Niin no,tää kuuluis varmaan johonkin wanted-osastolle,mutta ihan noin olettamuksena,onks tää ihan utopiaa..mä olen kyllä kerran/pari soittanut tollasessa bändissa ja se oli mukavaa,illat meni nopsaan:-) Jos asuisin samalla talousalueella ja siellä perusasiani kunnossa olevana, lähtisin mukaan jo pelkästä uteliaisuudesta, mutta eihän se nyt vaan käy. Toivottavasti rohkeita yrittäjiä kuitenkin löytyy. ;) |
mack the knife 31.12.2005 20:08:14 | |
---|
Tuossa on pari juttua, mitkä ei multa oikein... :) Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
uruttaja 31.12.2005 20:21:28 | |
---|
Tuossa on pari juttua, mitkä ei multa oikein... :) Ei siis taitu. Voi voi. |
isojussi 31.12.2005 20:24:21 | |
---|
Vois muuten kiinnostaa, mut ei sulla oo muhun varaa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
mack the knife 31.12.2005 20:25:09 | |
---|
Ei siis taitu. Voi voi. Niin. Koko illan kollotusohjelmisto ja sitten tuo pieni lieveilmiö, joka mulla kuuluu siihen hommaan... Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
omarklah 31.12.2005 20:27:02 | |
---|
Niin. Koko illan kollotusohjelmisto ja sitten tuo pieni lieveilmiö, joka mulla kuuluu siihen hommaan... Laulupuoleen se täälläkin tökkää... Tää sit sanois tälleen... |
isojussi 31.12.2005 20:27:57 (muokattu 31.12.2005 20:28:43) | |
---|
Niin. Koko illan kollotusohjelmisto ja sitten tuo pieni lieveilmiö, joka mulla kuuluu siihen hommaan... Sä et tiä, minkälaisen joupon kanssa WW-rukka on joutunu oleen keikoilla. Mulla on kemusta samasta turosta. Oon samaa mieltä tosta ohjelmistopuolesta. Nuotittomuus ei saa mennä setin laadun edelle. EDIT: Jaa sä meinaat, ettei löydy kokoillan lauluohjelmistoo. Äkkiäkös se sulle hoidetaan. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
mack the knife 31.12.2005 20:28:06 | |
---|
Laulupuoleen se täälläkin tökkää... Mulla ei stemmapuoleen tökkää, mutta muuten. Ja kun se *jalu... Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
mack the knife 31.12.2005 20:29:01 | |
---|
Sä et tiä, minkälaisen joupon kanssa WW-rukka on joutunu oleen keikoilla. Mulla on kemusta samasta turosta. Oon samaa mieltä tosta ohjelmisto puolesta. Nuotittomuus ei saa mennä setin laadun edelle. Ai en tiedä vai? Ihan varmasti. Ollaan siitä puhuttu enemmänkin, ei käy kateeksi. Se nyt tietää, millä meiningillä mä näitä kirjoittelen. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
omarklah 31.12.2005 20:29:06 | |
---|
Mulla ei stemmapuoleen tökkää, mutta muuten. Ja kun se *jalu... No *jalu ei mulle oo ongelma - stemmat on vasta harjoituksessa ja mun liidilaulua en halua kuunnella edes itse... Tää sit sanois tälleen... |
isojussi 31.12.2005 20:31:28 | |
---|
Ai en tiedä vai? Ihan varmasti. Ollaan siitä puhuttu enemmänkin, ei käy kateeksi. Se nyt tietää, millä meiningillä mä näitä kirjoittelen. Vittu - onnks sen maine kiiriny Vantaalle asti? HOHO! Meillä oli sen kans mm. bluesbändi. Siinä oli muuten aivan vitun hyvä kitaristi. Muutenkin ihan mukava puupää. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
mack the knife 31.12.2005 20:34:13 | |
---|
Vittu - onnks sen maine kiiriny Vantaalle asti? HOHO! Meillä oli sen kans mm. bluesbändi. Siinä oli muuten aivan vitun hyvä kitaristi. Muutenkin ihan mukava puupää. Tänne Espooseen ainakin. Huhhuh. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
mack the knife 31.12.2005 20:34:50 | |
---|
No *jalu ei mulle oo ongelma - stemmat on vasta harjoituksessa ja mun liidilaulua en halua kuunnella edes itse... Ei se mullekaan ongelma ole. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
isojussi 31.12.2005 20:35:39 | |
---|
Tänne Espooseen ainakin. Huhhuh. Niin siis sori eiku Espooseen. Mut niinku sanoin, kitaristi oli erittäin jees - tai on vieläkin. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |