Riksteri 16.03.2006 09:49:56 | |
---|
Osaisiko joku neuvoa minkälaista musiikkia kannattaisi teineille ja nuorisolle (alle 20v) soittaa vaikkapa cha cha'n harjoitusmusiikiksi? |
baron 16.03.2006 10:03:46 | |
---|
Osaisiko joku neuvoa minkälaista musiikkia kannattaisi teineille ja nuorisolle (alle 20v) soittaa vaikkapa cha cha'n harjoitusmusiikiksi? Tietysti cha cha'a. Mikä vika niissä perinteisissä on: Tea for two Cha cha in the park Melo di adela (Sweet and Gentle) Amor Cherry Pink and Apple Blossom White etc. Kyllä Santanan Oye como va ja Black Magic Womankin käy. My name is Baron, Sir Baron. |
magnetman 004 16.03.2006 11:59:20 | |
---|
Osaisiko joku neuvoa minkälaista musiikkia kannattaisi teineille ja nuorisolle (alle 20v) soittaa vaikkapa cha cha'n harjoitusmusiikiksi? Pussycat Dolls-yhtyeen levyt suurennetulla kuvalla varustettuina ;) Tanssijoille tuntuu käyvän kaikki, missä tempo on kohdallaan. Makuasia - sano koira kun muniaan nuoli. |
baron 16.03.2006 12:16:11 | |
---|
Pussycat Dolls-yhtyeen levyt suurennetulla kuvalla varustettuina ;) Tanssijoille tuntuu käyvän kaikki, missä tempo on kohdallaan. Kilpatanssisäännöissä sanotaan cha cha:sta vain tempo ja piisin pituus ja että pitää sopia tanssiin. Nimenomaan kielletään diskomusa lattareitten säestyksenä. (Terveisiä TTK:lle) My name is Baron, Sir Baron. |
faith 16.03.2006 12:16:38 | |
---|
No joo, ihan peruskama on hyvä. Pablon Mies joka koskaan ei tanssi (tai joku semmonen) on ollu aika hyvä harjottelubiisi, ku se on niin hidas.. voi kattoa asentoja/ekoja kuvioita sillä. Tai mie ainaki tykkäsin, aion jopa hommata itelle semmosen levyn jossa se biisi on, niin voi hioa kuvioita hitaasti sen tahissa. No joo, ja kurssilla meillä oli yhtenä reenibiisinä Vonda Shepardin Shoop shoop song rankasti hidastettuna =D Uppos kyllä ainaki meikäläiseen ku oon sitä lauleskellu *wirn* Mutta, kyllä nuoret on aikalailla kaikkiruokasia, samallai ku vanhemmatki. Kirkaa tmv en ite jaksais kuunnella enempää ku yhen kappaleen, mutta.. "Lopeta tuo honottaminen!" -Isukki kehuu laulutaitoja.. |
anttis 16.03.2006 13:07:41 | |
---|
Mie ainakin tykkään et tempo on valmiiks hidas harjoituskappaleis, hidastimel tuo musa muuttuu, 12% joka mun omalla JVC:llä saa pois on jo monen kappaleen tuho. Baronin kans samaa mieltä, et jos ei peruskipaleet käy, niin rokahtava toimii nuorisolle ain. No mutta... |
Musiikkia korville 16.03.2006 13:26:20 (muokattu 16.03.2006 13:27:17) | |
---|
No joo, ihan peruskama on hyvä. Pablon Mies joka koskaan ei tanssi (tai joku semmonen) on ollu aika hyvä harjottelubiisi, ku se on niin hidas.. voi kattoa asentoja/ekoja kuvioita sillä. Tai mie ainaki tykkäsin, aion jopa hommata itelle semmosen levyn jossa se biisi on, niin voi hioa kuvioita hitaasti sen tahissa. Tanssistahan minä en mitään ymmärrä, mut tuo on kyllä rumba... ja jos oli ajatuksena cha cha, niin... Biisi on kyllä hyvä ja eilen tuli viesti kirjastosta, että varaamani levy on saapunu, jolla on tuo biisi. On meininki ottaa tuo ohjelmistoon. edit: Kappale Sway tietenki. HOHO Olen hidas mutta tyhmä |
baron 16.03.2006 13:30:32 | |
---|
edit: Kappale Sway tietenki. HOHO Ei siinä tanssipiisinä mitää vikaa ole ja onko nuoriso ehtinyt kyllästyä siihen? My name is Baron, Sir Baron. |
Musiikkia korville 16.03.2006 13:32:54 | |
---|
Ei siinä tanssipiisinä mitää vikaa ole ja onko nuoriso ehtinyt kyllästyä siihen? Ei siinä tanssittavuuden kannalta varmaan mitään vikaa ookaan. Sitäpaitsi jos rehellisiä ollaan, niin ei mua vituta vetää tota keikoillakaan. Ehkä sitten 30 v päästä... Olen hidas mutta tyhmä |
uruttaja 16.03.2006 13:34:13 | |
---|
Ei siinä tanssittavuuden kannalta varmaan mitään vikaa ookaan. Sitäpaitsi jos rehellisiä ollaan, niin ei mua vituta vetää tota keikoillakaan. Ehkä sitten 30 v päästä... EI vitua muakaan, ja mä taidan olla sua about 30 vuotta vanhempi. |
Musiikkia korville 16.03.2006 13:38:20 | |
---|
EI vitua muakaan, ja mä taidan olla sua about 30 vuotta vanhempi. Vähintään... ;) Eiku oikeesti se mun HOHO johtu siitä, että oon sellasen kuvan saanu, että enemmän kiertäneet on aikalailla täynnä tota... Olen hidas mutta tyhmä |
baron 16.03.2006 13:38:36 (muokattu 16.03.2006 13:41:54) | |
---|
Ei siinä tanssittavuuden kannalta varmaan mitään vikaa ookaan. Sitäpaitsi jos rehellisiä ollaan, niin ei mua vituta vetää tota keikoillakaan. Ehkä sitten 30 v päästä... Se oli ekoja levyjä, jotka mun vanhemmat osti kun se Dean Martin versio ilmestyi ja mä tykkäsin siitä silloin ja tykkään vieläkin. Sen kappaleen alkuperästähän on keskusteltu aikaisemmin: Ilmeisesti joku meksikolainen "Quién Será", jota alkuperäistä en oo onnistunut jäljittämään ja siitä Dean Martin poimi "Swayn" ja siitä Sacy Sandin vaimo käänsi sen "Keinu kanssani" jonka Sacy teki 1953 ja Olavi Virta 1954. My name is Baron, Sir Baron. |
uruttaja 16.03.2006 13:49:06 | |
---|
Vähintään... ;) Eiku oikeesti se mun HOHO johtu siitä, että oon sellasen kuvan saanu, että enemmän kiertäneet on aikalailla täynnä tota... Ei mua nuo lattarit kyllästytä ollenkaan, mutta siinä vaiheessa kun joku sanoo että vedetään Kuurankukka, niin savu nousee asbestihihoista. |
Jaskaa pakoon 16.03.2006 13:52:17 | |
---|
Sitä tehtiin 30 - 40 -luvuilla Kuubassa. |
baron 16.03.2006 13:53:46 | |
---|
Sitä tehtiin 30 - 40 -luvuilla Kuubassa. Nyt luulo voitti tiedon. Cha cha on keksitty vasta 50-luvun alussa! My name is Baron, Sir Baron. |
Jaskaa pakoon 16.03.2006 13:58:45 | |
---|
Kuka on kirjoituksessani puhunut cha cha:sta? Siis nuorekas ja trendikäs lattarimusiikki oli aiheenani. |
baron 16.03.2006 14:01:27 | |
---|
Kuka on kirjoituksessani puhunut cha cha:sta? Siis nuorekas ja trendikäs lattarimusiikki oli aiheenani. OK, sitten samaa mieltä. Kyllä Ernesto Lecuonan originaalit toimii vieläkin. My name is Baron, Sir Baron. |
isojussi 16.03.2006 14:10:16 | |
---|
Kyllä Santanan Oye como va .... Anteeksi kenen? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
KoskPaavo 16.03.2006 14:12:50 | |
---|
Nyt luulo voitti tiedon. Cha cha on keksitty vasta 50-luvun alussa! Oliko näin että jenkit "löysivät" tämän tanssilajin osittain "Lucy Shown" avulla? Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
anttis 16.03.2006 14:17:30 | |
---|
Anteeksi kenen? Sanotaan et Santanan esittämä, Tito Puentenhan tuo on tekemä. No mutta... |