ÄM 12.03.2006 23:41:08 | |
---|
Olisko jollain lappua Jari Sillanpään "Onnenetsijä"-kappaleeseen? Ja kenties MP3:sta lainata, saa takaisin sitten. Mitäs on jengi muuten mieltä, jos pitäis tämmösen yhden ketjun näitä nuottikyselyitä varten, niin ei tarviis aina uutta aloittaa? Niitähän tietty löytyy, jotka kimmastuu näistä nuottien vonkaamisista, mutta mun mielestä siinä ei oo mitään pahaa kysyä, kun noita lappuja rupeaa olemaan soittajilla sähköisenäkin. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
freeze 13.03.2006 01:12:54 | |
---|
Olisko jollain lappua Jari Sillanpään "Onnenetsijä"-kappaleeseen? Ja kenties MP3:sta lainata, saa takaisin sitten. Mitäs on jengi muuten mieltä, jos pitäis tämmösen yhden ketjun tnuottikyselyitä varten, niin ei tarviis aina uutta aloittaa? Niitähän tietty löytyy, jotka kimmastuu näistä nuottien vonkaamisista, mutta mun mielestä siinä ei oo mitään pahaa kysyä, kun noita lappuja rupeaa olemaan soittajilla sähköisenäkin. eikös toi mp3 homma oo laitonta??? |
isojussi 13.03.2006 06:05:29 | |
---|
Ei kai siinä mitään pahaa oo. Ei samaa biisiä kannata joka jätkän plokata. Mp3-esat nyt kai on siinä rajalla, mutta tossa tapauksessa varmaan vähän katotaan sormien läpi. Mutta sori - multa ei löydy tohon mitn. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
manjaana 13.03.2006 07:15:55 | |
---|
Olisko jollain lappua Jari Sillanpään "Onnenetsijä"-kappaleeseen? Ja kenties MP3:sta lainata, saa takaisin sitten. Mitäs on jengi muuten mieltä, jos pitäis tämmösen yhden ketjun näitä nuottikyselyitä varten, niin ei tarviis aina uutta aloittaa? Niitähän tietty löytyy, jotka kimmastuu näistä nuottien vonkaamisista, mutta mun mielestä siinä ei oo mitään pahaa kysyä, kun noita lappuja rupeaa olemaan soittajilla sähköisenäkin. Tsekkaan illalla... Tuun jos haluttaa, meen jos huvittaa.. |
ÄM 13.03.2006 10:42:31 | |
---|
Ämpäri-meiningit on vähän harmaata, mutta mä tosiaan vaan lainaan sitä, ja palautan melko heti, jos joltain löytyy. : ) Vittu minkä toive biisin pistivät, täytyy vetää siitä SKA-versio ihan kiusallaan. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
omarklah 13.03.2006 11:01:00 | |
---|
Vittu minkä toive biisin pistivät, täytyy vetää siitä SKA-versio ihan kiusallaan. Meillä on sellainen versio Stop the Music:ista, että värssyt mennään reggaena ja kertsi ska:na. Hauskaa on sitä soittaa :o) Tää sit sanois tälleen... |
half 13.03.2006 11:02:15 | |
---|
Meillä on sellainen versio Stop the Music:ista, että värssyt mennään reggaena ja kertsi ska:na. Hauskaa on sitä soittaa :o) Kisuhan siitä joskus teki discohitin. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
omarklah 13.03.2006 11:06:04 | |
---|
Kisuhan siitä joskus teki discohitin. Miten tää on päässyt multa menemään ohi. Tai sitten olen vaan yksinkertaisesti niin jo dementoitunut, etten muista... Tää sit sanois tälleen... |
jeppeq 13.03.2006 11:09:37 | |
---|
"vein kerran tyttöseni tanssimaan..." Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |
ÄM 13.03.2006 11:12:50 | |
---|
Joo SKAata on aina kiva soittaa. Ja hei nimim. Laulaja auttoi jo, josta suuri kiitos. Lappu puuttuu, mutta jos ei kellään ole siinä helposti koneella, niin antaa olla, blokataan. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
baron 13.03.2006 11:13:58 | |
---|
Kisuhan siitä joskus teki discohitin. En tiedä originaaliversiosta mitään mutta Suomessahan sen teki tunnetuksi ruotsalaisbändi "Lenne & Lee Kings" ja jonkinlainen diskoversiohan se oli ja sitten Eino Grön väänsi siitä tangon. Kisun versiosta mulla ei ole tietoa mutta Babitzinin sisarukset Kirka ja Anna teki siitä Lenneä muistuttavan version. My name is Baron, Sir Baron. |
half 13.03.2006 11:17:07 | |
---|
En tiedä originaaliversiosta mitään mutta Suomessahan sen teki tunnetuksi ruotsalaisbändi "Lenne & Lee Kings" ja jonkinlainen diskoversiohan se oli ja sitten Eino Grön väänsi siitä tangon. Kisun versiosta mulla ei ole tietoa mutta Babitzinin sisarukset Kirka ja Anna teki siitä Lenneä muistuttavan version. Muistaakseni Kisu teki sen ja jonkun toisenkin biisin discona joskus 70-luvun puolenvälin jälkeen. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
kuunsirppi 13.03.2006 11:18:27 | |
---|
Joo SKAata on aina kiva soittaa. Ja hei nimim. Laulaja auttoi jo, josta suuri kiitos. Lappu puuttuu, mutta jos ei kellään ole siinä helposti koneella, niin antaa olla, blokataan. it vas mai plesö :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
EP 13.03.2006 13:32:43 | |
---|
Muistaakseni Kisu teki sen ja jonkun toisenkin biisin discona joskus 70-luvun puolenvälin jälkeen. Taisipa tehdä koko LP: een discoa, heh.. |
isojussi 13.03.2006 14:32:32 | |
---|
Joo SKAata on aina kiva soittaa... JEAH! Jos joskus tarviitte autenttisella saundilla varustettua ska-pasunistia, niin soitelkaa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
EP 13.03.2006 15:59:42 | |
---|
Olisko jollain lappua Jari Sillanpään "Onnenetsijä"-kappaleeseen? Ja kenties MP3:sta lainata, saa takaisin sitten. Mitäs on jengi muuten mieltä, jos pitäis tämmösen yhden ketjun näitä nuottikyselyitä varten, niin ei tarviis aina uutta aloittaa? Niitähän tietty löytyy, jotka kimmastuu näistä nuottien vonkaamisista, mutta mun mielestä siinä ei oo mitään pahaa kysyä, kun noita lappuja rupeaa olemaan soittajilla sähköisenäkin. Mä voisin lainata mp3 :sta :) , jos et ole vielä saanut? Voispa tuosta vääntää nuotinkin jossain välissä, olis' muuten ihan hyvä biisi ittellekin keikalle, koska sulla olisi tarve? |
KoskPaavo 13.03.2006 16:08:17 | |
---|
Taisipa tehdä koko LP: een discoa, heh.. "Uu mami pluu" Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
EP 13.03.2006 18:41:36 | |
---|
Muistattekos Pasi Kauniston kappaleen "Maa muuttukoon".. Tuli mieleen kun aloin väsäämään tuota Jarskin "Onnenetsijää".. 8) |
kuunsirppi 13.03.2006 18:43:41 | |
---|
Muistattekos Pasi Kauniston kappaleen "Maa muuttukoon".. Tuli mieleen kun aloin väsäämään tuota Jarskin "Onnenetsijää".. 8) Laitoinkin soimaan ton Onnenetsijän, kun mainitsit....aika lailla samoja "aineksia" :o/ Toi olis mullekin mieluinen biisi laulettavaks... Teetkö siitä lapun? Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
EP 13.03.2006 18:51:03 | |
---|
Laitoinkin soimaan ton Onnenetsijän, kun mainitsit....aika lailla samoja "aineksia" :o/ Toi olis mullekin mieluinen biisi laulettavaks... Teetkö siitä lapun? Juu, teen pikkuhiljaa tässä välillä aina, niinkun oon sanonu, täältä saa hyviä biisi-ehdotuksia.. Toi "Maa muuttukoon" muuten voisi olla kanssa taas kovasana keikalla?? |