Anonymous-jazz 12.03.2006 21:41:35 | |
---|
Käytiin tossa menneellä viikolla katsastamassa kyseinen raina musaopiskelijakavereiden kanssa ja pakko sanoa että mun mielestäni on paras Kummeli leffa tähän mennessä. Leffassa on mahtavat tanssibändin biisit; "Mä olen mukanaa kuin peräpukamaa" (Peräpukama-polkka), "Tää biisi jää soimaan sun päähän", "Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä".. "Suoraan vastapalloon se jätkä veti mua suoraan kalloon (Vastapalloon). Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th; malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists. - George W. Bush (Eihän valkokaulusterroristeja ole olemassa :) |
Sertzo S 12.03.2006 22:11:18 (muokattu 12.03.2006 22:15:12) | |
---|
Käytiin tossa menneellä viikolla katsastamassa kyseinen raina musaopiskelijakavereiden kanssa ja pakko sanoa että mun mielestäni on paras Kummeli leffa tähän mennessä. Leffassa on mahtavat tanssibändin biisit; "Mä olen mukanaa kuin peräpukamaa" (Peräpukama-polkka), "Tää biisi jää soimaan sun päähän", "Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä".. "Suoraan vastapalloon se jätkä veti mua suoraan kalloon (Vastapalloon). Eipä ole tullut vielä katsottua, mutta ehkä sitten aikanaan tv:stä. Spede Pasanen-jatkumo joiltain osin suomalaiskansallisessa huumorikentässä tv ja elokuvineen on löytänyt perillisensä kummelihemoista. Hyvä! Korkeakulttuuripiirit eivät arvostaneet aikoinaan Pekka Puupää-elokuviakaan-nuo pösilöt. Spede osaltaaan vain ei tehnyt sitä ns. alapäähuumorin kautta. Huumori on vaikea asia. Piereminen ja paskominen ja kikkelipilujutut silti meitä aina vain naurattavat, ja senhän huomaa etenkin tanssimuusikkopalstalla. Jatkukoon. Tälle palstalle unohdun itsekin usein sielunjalostamoon viisastumaan tässä hyvinvointiyhteiskuntamurheenlaaksossa, johon kevätaurinkokin jo vihdoinkin taas paistaa. |
riff 12.03.2006 22:38:00 | |
---|
Kävinpä juuri äsken katsomassa tuon leffan ja en voi muuta sanoa kuin että oli helevetin hyvä! tosin perustui aika pitkälti tilannekoomisiin sanansutkautuksiin ja uusiin "termeihin". Mutta suosittelen kaikille lämpimästi! "Antakaa määkin huuran, määkin olen kännissä!" Selvä mies ei sisulle haise! |
manjaana 12.03.2006 22:40:13 | |
---|
Kävinpä juuri äsken katsomassa tuon leffan ja en voi muuta sanoa kuin että oli helevetin hyvä! tosin perustui aika pitkälti tilannekoomisiin sanansutkautuksiin ja uusiin "termeihin". Mutta suosittelen kaikille lämpimästi! "Antakaa määkin huuran, määkin olen kännissä!" kannattaa siis uhrata roponen, melekeen arvasinkin... :o) Tuun jos haluttaa, meen jos huvittaa.. |
riff 12.03.2006 22:41:34 | |
---|
kannattaa siis uhrata roponen, melekeen arvasinkin... :o) Kannattaa vaikka ei nykyisin elokuviin pääse enää roposella. Paperirahhaa pittää kaivaa. Selvä mies ei sisulle haise! |
Martso 12.03.2006 22:49:31 | |
---|
Kannattaa vaikka ei nykyisin elokuviin pääse enää roposella. Paperirahhaa pittää kaivaa. Te kuulemma saitte todellisen persoonan taas bänriin. :) |
manjaana 12.03.2006 23:12:18 | |
---|
Kannattaa vaikka ei nykyisin elokuviin pääse enää roposella. Paperirahhaa pittää kaivaa. Pitänee kaivaa kuvetta sitten hiukan tanakammin.. Tuun jos haluttaa, meen jos huvittaa.. |
Turakainen 12.03.2006 23:42:19 | |
---|
Kannattaa istua ihan lopputekstien loppuun asti vaikka vahtimestari hätistelisi jo ulos. Viimeiset repliikit ovat parhaita! |
uruttaja 12.03.2006 23:44:44 | |
---|
Kannattaa istua ihan lopputekstien loppuun asti vaikka vahtimestari hätistelisi jo ulos. Viimeiset repliikit ovat parhaita! Nauratti niin perkeleesti...se oli paha se bulgarialainen nuorikko.. |
Turakainen 12.03.2006 23:55:54 | |
---|
Nauratti niin perkeleesti...se oli paha se bulgarialainen nuorikko.. Tarkoitin niitä lopputekstien jälkeisiä jolloin kaikki oli varmaan jo poistuneet leffateatteristakin: "Hei, tartteeks meidän vielä soittaa kun täällä ei ole ketään paikalla?" "Tarttee" "Okei" |
uruttaja 12.03.2006 23:58:17 | |
---|
Tarkoitin niitä lopputekstien jälkeisiä jolloin kaikki oli varmaan jo poistuneet leffateatteristakin: "Hei, tartteeks meidän vielä soittaa kun täällä ei ole ketään paikalla?" "Tarttee" "Okei" Sekin toimi. |
freeze 13.03.2006 01:12:04 | |
---|
Sekin toimi. nyt vituttaa kun menin missaamaan ton kummelin :'( |
Sertzo S 13.03.2006 07:30:08 | |
---|
nyt vituttaa kun menin missaamaan ton kummelin :'( Se tulee tv:stä vuoden sisällä ulos uskoisin tai myöhemmin, mutta kuitenkin. Yritä pysyä hengissä siihen asti. ;) |
Leikari 13.03.2006 11:00:34 | |
---|
Se tulee tv:stä vuoden sisällä ulos uskoisin tai myöhemmin, mutta kuitenkin. Yritä pysyä hengissä siihen asti. ;) tulee dvd:nä joulumarkkinoille 2006 - gigantista hintaan 17,95 - - syksyllä 2007 gigantissa ja anttilassa 9,95 & sitten näkyykin ilmaiseksi telkkarissa - - hyvää jaksaa odottaa ;-) Soitetaan jamia! |
isojussi 13.03.2006 14:30:34 | |
---|
tulee dvd:nä joulumarkkinoille 2006 - gigantista hintaan 17,95 - - syksyllä 2007 gigantissa ja anttilassa 9,95 & sitten näkyykin ilmaiseksi telkkarissa - - hyvää jaksaa odottaa ;-) Joo - tossa tuskin maisemaosasto vaatii laajakankaan.... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Leikari 13.03.2006 15:01:14 | |
---|
Joo - tossa tuskin maisemaosasto vaatii laajakankaan.... näinpä juuri ajattelin (siitä huolimatta, että dvd:t ja digiboksin kuvan heitän nykyään 2m leveälle kankaalla kotikellarissa ;-) meidän perheen malttamaton nuoriso kyllä kävi teatterissa katsomassa Soitetaan jamia! |
riff 13.03.2006 17:26:54 | |
---|
Te kuulemma saitte todellisen persoonan taas bänriin. :) Täh? Emmää ainakaan ole ketään huamannu. Selvä mies ei sisulle haise! |
Martso 13.03.2006 17:28:10 | |
---|
Täh? Emmää ainakaan ole ketään huamannu. No voi vee, menny hevosmiesten uutiset vituilleen sitte. |
Anonymous-jazz 13.03.2006 22:17:07 (muokattu 13.03.2006 22:21:57) | |
---|
Tarkoitin niitä lopputekstien jälkeisiä jolloin kaikki oli varmaan jo poistuneet leffateatteristakin: "Hei, tartteeks meidän vielä soittaa kun täällä ei ole ketään paikalla?" "Tarttee" "Okei" Tuota loppukohtausta ei tullut nähtyä enää. Tuli vähän mieleen se ensimmäinen Kummelileffan loppukohtaus tekstien jälkeen missä luki teksti "lisää tissejä luvassa lopputekstien jälkeen" minkä jälkeen Silvennoinen tuli siihen ja sanoi että "ei täälä mitään tissejä enään ole lähtekää nyt kotiin siitä". Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th; malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists. - George W. Bush (Eihän valkokaulusterroristeja ole olemassa :) |
jeppeq 13.03.2006 22:56:25 (muokattu 13.03.2006 22:56:42) | |
---|
Täh? Emmää ainakaan ole ketään huamannu. Se oli se entinen "oikea bändi" mitä martso tarkotti oletettavsti, olihan siitäkin puhetta. Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |