KoskPaavo 28.02.2006 17:15:35 | |
---|
Tuota nuoruusajan idolia esittänyt Dennis Weaver on siirtynyt tuonpuoleiseen. Muistaako kukaan , mikä suosikki -iskelmä esitettiin ensi kerran McCloudin eräässä jaksossa? Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
EP 28.02.2006 17:19:21 (muokattu 28.02.2006 17:19:51) | |
---|
Tuota nuoruusajan idolia esittänyt Dennis Weaver on siirtynyt tuonpuoleiseen. Muistaako kukaan , mikä suosikki -iskelmä esitettiin ensi kerran McCloudin eräässä jaksossa? Näinkö meille täällä aina käy. |
turhala 28.02.2006 17:21:58 | |
---|
Tuota nuoruusajan idolia esittänyt Dennis Weaver on siirtynyt tuonpuoleiseen. Muistaako kukaan , mikä suosikki -iskelmä esitettiin ensi kerran McCloudin eräässä jaksossa? näinkö meille aina täällä käy käy käy käy, Barbie Benton ? näytteli siinä uraansa aloittelevaa Country laulajaa joka lauloi tuota biisiä alkuperäiskielellä '' kun sä miesten lehdessä pyllistit ,mua juopporentuksi pystybaarissa solvataan.'' |
KoskPaavo 28.02.2006 17:25:37 | |
---|
Näinkö meille täällä aina käy.käy, käy... Ai tää olikin näin helppo. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
poppamies 28.02.2006 17:37:02 (muokattu 28.02.2006 18:53:49) | |
---|
Tuota nuoruusajan idolia esittänyt Dennis Weaver on siirtynyt tuonpuoleiseen. Muistaako kukaan , mikä suosikki -iskelmä esitettiin ensi kerran McCloudin eräässä jaksossa? En ymmärrä mistä puhut. Minun nuoruudessa TV'stä tuli Ivanhoe. http://www.screenonline.org.uk/tv/id/1137405/index.html G-strings are for strippers |
pekkajau 28.02.2006 17:41:25 (muokattu 28.02.2006 17:42:25) | |
---|
Komeeta se oli kun McCloud laski kopukalla mänemään selästä siinä joka jakson "introssa" NeverYökin neljän ruuhkassa vilsan reuha piässä ja lehmännahkaliivit piällä! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
R.Syke 28.02.2006 18:01:17 (muokattu 28.02.2006 18:02:07) | |
---|
En ymmärrä mistä puhut. Minun nuoruudessa TV'stä tuli Ivanhoe. -Ja mun virginialainen. Silloin poltettiinkiin Virginia ja etsittiin virgiinejä. Ja Cannon. Joka on monen meistä näkönen. |
Timi 28.02.2006 18:07:15 | |
---|
Komeeta se oli kun McCloud laski kopukalla mänemään selästä siinä joka jakson "introssa" NeverYökin neljän ruuhkassa vilsan reuha piässä ja lehmännahkaliivit piällä! Jussil onkii lehmännahkatakki! |
Ukko 28.02.2006 18:38:35 | |
---|
En ymmärrä mistä puhut. Minun nuoruudessa TV'stä tuli Ivanhoe. Jesh. Roger Moore oli kova jätkä ko. ritarina. Ja tukka oli aina siististi kammattu :) |
Tankoprinssi 28.02.2006 19:11:53 (muokattu 28.02.2006 19:13:24) | |
---|
-Ja mun virginialainen. Muistan kun olin nöösipoikana juhannusjuhlilla katsomassa kyseistä Virginialaista. Paikalle oli tuotu myös ratsuhevonen, jolla ko sankarin piti ratsastaa mutta herra olikin niin kännissä, ettei pysynyt hevosen selässä. Myöhemmin olen kuullut, että Tappi Suojanen oli tarjonnut herralle vähän rohkaisua, eikä lännensankari oikein kestänyt suomalaisten juhannusjuoma tapojen tahdissa. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
omarklah 28.02.2006 19:13:32 | |
---|
Muistan kun olin nöösipoikana juhannusjuhlilla katsomassa kyseistä Virginialaista. Paikalle oli tuotu myös ratsuhevonen, jolla ko sankarin piti ratsastaa mutta herra olikin niin kännissä, ettei pysynyt hevosen selässä. Myöhemmin olen kuullut, että Tappi Suojanen oli tarjonnut herralle vähän rohkaisua, eikä lännensankari oikein pysynyt suomalaisten tahdissa. Niinisalossa ? Minä kävin siellä katsastamassa silloin joskus toisen ulkomaan ihmeen - Lena Zavaroni Tää sit sanois tälleen... |
R.Syke 28.02.2006 19:55:49 (muokattu 28.02.2006 19:56:40) | |
---|
Muistan kun olin nöösipoikana juhannusjuhlilla katsomassa kyseistä Virginialaista. Paikalle oli tuotu myös ratsuhevonen, jolla ko sankarin piti ratsastaa mutta herra olikin niin kännissä, ettei pysynyt hevosen selässä. Myöhemmin olen kuullut, että Tappi Suojanen oli tarjonnut herralle vähän rohkaisua, eikä lännensankari oikein kestänyt suomalaisten juhannusjuoma tapojen tahdissa. Tiedätkö, ettei ikäsi riitä ko. tapahtuman todistamiseen? Poikani on samanikäinen ja sekin on kuullu tään jutun multa. |
pekkajau 28.02.2006 20:24:55 (muokattu 28.02.2006 20:25:14) | |
---|
Ken Wahl... "Wiseguy"... heitti kunnon laatat lentokentän aulassa kun innokkaat fanit (lippuja heiluttavat pikkutytöt) otti sen vastaan vierailulle! Taisivat laittaa sen paluukoneeseen vähin äänin? Kaikista legendaarisin on se kun Jeltsini makasi Tupolevissa sammuneena ja iso torvisoittokunta odotti torvet tanassa sitä kentällä tunnin ja sitten kone lähti vaan yks kaks rullaamaan kiitoradalle! Olikohan se Tanskassa? Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Ukko 28.02.2006 20:31:41 | |
---|
Niinisalossa ? Minä kävin siellä katsastamassa silloin joskus toisen ulkomaan ihmeen - Lena Zavaroni Ja minä olin silloin pääportilla koiran kanssa varusmiehenä järjestyspartiossa. Onpa maailma pieni :) |
jon lord 28.02.2006 20:37:22 | |
---|
Ja minä olin silloin pääportilla koiran kanssa varusmiehenä järjestyspartiossa. Onpa maailma pieni :) No ilmankos siellä olikin järjestys häiriöitä....hah hah haaaaaaaaa.... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
isojussi 01.03.2006 11:28:00 | |
---|
Komeeta se oli kun McCloud laski kopukalla mänemään selästä siinä joka jakson "introssa" NeverYökin neljän ruuhkassa vilsan reuha piässä ja lehmännahkaliivit piällä! Sasse - mainio sarja. Ja polliisipäällikkö oli aina pahalla päällä. R.I.P. Dennis. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Ukko 01.03.2006 16:39:39 | |
---|
No ilmankos siellä olikin järjestys häiriöitä....hah hah haaaaaaaaa.... Ei siellä mutta yksikössä oli ja oikein kunnolla olikin. Taulapäinen koulun vääpeli oli seonnut laskuissaan ja meitä jäi juhannukseksi reilusti alimääräinen porukka hoitamaan erilaiset päivystys tehtävät. Lisäksi pari jeppeä lähti puntikselle. Tallipäivystäjä söi joitain hevostenlääkkeitä vinkun kera, pisti tallit ennenaikaisesti kiinni ja sekopäisessä mielentilassa soitti varuskunnan apulaiskomentajalle että täällä menee kaikki päin helvettiä. Järjestyspartio haki tyypin putkaan. Vähän sen jälkeeen ne kävi hakemassa koulun päivystäjänkin. Sijaiseksi asettivat selvimmän jonka löysivät. Yksi kaveri oli hiekkarannalla koiran kanssa partiossa. No yhdessä vaiheessa iltaa se pisti koiran puuhun kiinni ja sammui itse saman puun alle eikä tykistön järjestypartio uskaltanut käydä sitä pois hakemasa kun koira kyttäsi koko ajan vieressä. Vasta aamuyöllä ne saivat sen pidätetyksi kun se raahautui kuselle koiran ulottumattomiin. Minä kävin aamulla hakemassa koiran pois. Juhannuspäivä ja seuraava sunnuntai meni päivystyksien ja muiden osalta niin että hommat hoiti kuka hoiti koska koulun valvoja taisi maata kaatokännissä missälie. Valehtelematta olin ainoa selvinpäin koko yksikössä sinä juhannuksena. Olihan mulla kossupullo jemmassa mutten kerinnyt juomaan kun piti koko ajan päivystää tai huoltaa koiria :( Ei senpuoleen, vähän samanlaista meillä oli koko varumiespalvelu silloisessa ellääk. koulussa :) |
AnselmiMaa 01.03.2006 17:28:32 | |
---|
Ei siellä mutta yksikössä oli ja oikein .................................................. meillä oli koko varumiespalvelu silloisessa ellääk. koulussa :) Hauska tarina, pisti naurattaan. Pystyn! Vaan en viitti! |
Ukko 01.03.2006 18:41:46 (muokattu 01.03.2006 18:43:58) | |
---|
Hauska tarina, pisti naurattaan. Paitsi että tämä oli faktaa. Ihan oikeasti. Pitäiskö pistää niille palstoille joissa porukat valittaa etteivät halua inttiin ( no kukapa sinne haluaiskaan ). Huomaisivat että voi siellä joskus olla ihan hauskaakin. |
paice60 02.03.2006 00:41:13 | |
---|
Intissähän on ollut kaikilla hauskaa, ainakin jälkeenpäin kun muistelee. Ajattelenko....siis olenko? |