Aihe: Baronin "erilainen" keikka
1 2 3 4 5 6 7 8 9
baron
04.02.2006 23:32:49

Mä oon joskus saanut palautetta siitä, että mä kerron, että mulla on vain hienoja täydellisiä keikkoja.

Tänään oli vähän erilainen!

Ekaks plussat:
-Fiskis eli Timin kantapaikka
- Liksa hyvä
-Bäkkäri koko siirtomaasali, johon katettu pöydät valkoisilla pöytäliinoilla.
- Sain soittaa sekä mustaa että valkoista Yamaha flyygeliä.

Sitten miikat:
Ens kertaa elämässäni bändi sai huonommat safkat kuin juhlavieraat. Olihan meillä valkoinen pöytäliina, vuosikertavinkut, pöytiin tarjoilu mutta vain yksi ruokalaji ja kahvi kun muilla oli kolme ruokalajia ja kahvi avec

En oo ikinä nähnyt niin kännistä yleisöä. Ekan setin aikana 7 paria kaatui mun pianon päälle.
En oo ikinä ennen kokenut haitaksi, että meidän lavakartassa mä oon edessä keskellä.
Toisen setin alkaessa olin siirtänyt pianon taakse ja tuolit eteen, 5 paria kaatui stagelle, mutta ei enää haitanneet soittamista.
3 tanssijaa vietiin ambulanssilla hoitoon.
2 setin jälkeen koko tarjoilu paikalla lopetettiin, sekä yleisölle että bändille. Hovimestari oli sitä mieltä, että tilaisuus pitäisi lopettaa, mutta tilaaja oli sitä mieltä, että kun bändille on maksettu soittamisesta niin bändi soittaa. Ja sitten me soitettiin ja kaikki jotka pysyivät jaloillaan tanssivat.

Vaik mä oon kiertänyt Itä-Helsingin räkälöitä, niin ikinä ennen en oo nähnyt niin paljon niin kännisiä ihmisiä kuin fiskiksellä.
Kyllä ne jotka ei sammuneet, viety ambulanssilla sairaalaan tai muuten olleet out, tykkäsi meidän soitosta, koko ajan oli tanssilattia täynnä ja aina ne ei olleet sammuneita, jotka sen täyttivät.
My name is Baron, Sir Baron.
EP
04.02.2006 23:40:08
Mä oon joskus saanut palautetta siitä, että mä kerron, että mulla on vain hienoja täydellisiä keikkoja.

Tänään oli vähän erilainen!

Ekaks plussat:
-Fiskis eli Timin kantapaikka
- Liksa hyvä
-Bäkkäri koko siirtomaasali, johon katettu pöydät valkoisilla pöytäliinoilla.
- Sain soittaa sekä mustaa että valkoista Yamaha flyygeliä.

Sitten miikat:
Ens kertaa elämässäni bändi sai huonommat safkat kuin juhlavieraat. Olihan meillä valkoinen pöytäliina, vuosikertavinkut, pöytiin tarjoilu mutta vain yksi ruokalaji ja kahvi kun muilla oli kolme ruokalajia ja kahvi avec

En oo ikinä nähnyt niin kännistä yleisöä. Ekan setin aikana 7 paria kaatui mun pianon päälle.
En oo ikinä ennen kokenut haitaksi, että meidän lavakartassa mä oon edessä keskellä.
Toisen setin alkaessa olin siirtänyt pianon taakse ja tuolit eteen, 5 paria kaatui stagelle, mutta ei enää haitanneet soittamista.
3 tanssijaa vietiin ambulanssilla hoitoon.
2 setin jälkeen koko tarjoilu paikalla lopetettiin, sekä yleisölle että bändille. Hovimestari oli sitä mieltä, että tilaisuus pitäisi lopettaa, mutta tilaaja oli sitä mieltä, että kun bändille on maksettu soittamisesta niin bändi soittaa. Ja sitten me soitettiin ja kaikki jotka pysyivät jaloillaan tanssivat.

Vaik mä oon kiertänyt Itä-Helsingin räkälöitä, niin ikinä ennen en oo nähnyt niin paljon niin kännisiä ihmisiä kuin fiskiksellä.
Kyllä ne jotka ei sammuneet, viety ambulanssilla sairaalaan tai muuten olleet out, tykkäsi meidän soitosta, koko ajan oli tanssilattia täynnä ja aina ne ei olleet sammuneita, jotka sen täyttivät.

Niin, ei se kaide olisi yhtään liikaa varmaan siinä soittajien ympärillä, kiva, ettette loukanneet itseänne niinkuin mulle kävi..
isojussi
04.02.2006 23:46:01
Onpa sitä tullu kans oltua tommosissa puupääsitijuppien bielissä tulkittemassa.

Viina ja raha ei sovi kaikille.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
poppamies
04.02.2006 23:47:50

Sen siitä saa kun tuommoseen räkälään menee soittamaan. Anna olla viimeinen kerta.
G-strings are for strippers
KoskPaavo
04.02.2006 23:52:27
Arkirealismia soittajan tiellä.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
baron
04.02.2006 23:53:33

Sen siitä saa kun tuommoseen räkälään menee soittamaan. Anna olla viimeinen kerta.

Joo, mä oon pitänyt Timiä fiksuna jätkänä, ihmettelen, kuin se viihtyy tollaisessa mestassa.
pekkajau
05.02.2006 00:06:19
Timillä taitaa sattua sointu sille ykkösellel
Kirjoitin mitä kirjoitin!
pekkajau
05.02.2006 00:25:06
Rahalla ei saa ihan kaikkea!
baron
05.02.2006 00:26:40

Rahalla ei saa ihan kaikkea!

Joo, sillä näköjään saa viinaa, mutta ei kykyä hyödyntää sitä.
pekkajau
05.02.2006 00:27:34
Kaikki MULKUT luulee olevansa jotain "VAIKUTTAJIA"!
baron
05.02.2006 00:28:33

Kaikki MULKUT luulee olevansa jotain "VAIKUTTAJIA"!

Joo, jotkut vitun toimitusjohtajat ja vuorineuvokset!
pekkajau
05.02.2006 00:32:16

Sulla on niin hyvä tili... että on vara visioida!
baron
05.02.2006 00:34:43 (muokattu 05.02.2006 00:37:13)

Sulla on niin hyvä tili... että on vara visioida!

No saahan tollaisista keikoista sen verran, jos vaan viitsiin niitä tehdä!

(Ymmärtsä: Meidän toisen setin jälkeen tarjoilu oli loppu paitsi turakaisilta, myös meiltä!
Jouduttiin kaksi settiä soittamaan "selvin päin"!
Aika hirveä kokemus.)
EP
05.02.2006 00:35:28

Rahalla saa jälkimmäisen ja ensimmäiseen ei edes rahaa.. 8)
pekkajau
05.02.2006 00:36:47
No saahan tollaisista keikoista sen verran, jos vaan viitsiin niitä tehdä!

Onkos soittamisesta nyt sitten tullut kannattavaa toimintaa?
baron
05.02.2006 00:38:32

Onkos soittamisesta nyt sitten tullut kannattavaa toimintaa?

No fiskis soittamiset näyttäisi olevan, jos vain sietäisi lieveilmiöt.
KoskPaavo
05.02.2006 00:46:21
Pitääkö siellä vetää aina Kalastaja-Eemeli?
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
EP
05.02.2006 00:47:14

En mä tiiä onko sillä väliä vaikka kuinka ryyppäisivät ja kaatuilisivat, kun pysyvät vaan pois lauteilta!

Tuli mieleen, että jos hommais semmosta keltasta nauhaa jossa lukis kissan-

kokosilla kirjaimilla: ORKESTERI! *** ERISTETTYALUE!***ORKESTERI!*** jne..
Olisi soittimetkin ehkä paremmin turvassa. :)
baron
05.02.2006 00:51:10

En mä tiiä onko sillä väliä vaikka kuinka ryyppäisivät ja kaatuilisivat, kun pysyvät vaan pois lauteilta!

Tuli mieleen, että jos hommais semmosta keltasta nauhaa jossa lukis kissan-

kokosilla kirjaimilla: ORKESTERI! *** ERISTETTYALUE!***ORKESTERI!*** jne..
Olisi soittimetkin ehkä paremmin turvassa. :)

Jos juututaan tähän mun eiliseen keikkaan, niin ainoa ratkaisu oli se, että onneksi stage oli niin iso, että mä pystyin siirtymään niin taakse, että kaatuilijat eivät tulleet mun kiippareiden päälle, mitkään narut, tekstit, ilmoitustaulut eivät olisi estäneet!
EP
05.02.2006 00:57:00 (muokattu 05.02.2006 00:58:21)
Jos juututaan tähän mun eiliseen keikkaan, niin ainoa ratkaisu oli se, että onneksi stage oli niin iso, että mä pystyin siirtymään niin taakse, että kaatuilijat eivät tulleet mun kiippareiden päälle, mitkään narut, tekstit, ilmoitustaulut eivät olisi estäneet!

Joo, tiedän kokemuksesta kyllä, mutta se soittimiin kohdistuva kiinnostus ehkä vähenisi..
Ajattele jos olisit joutunu käveleen kepeillä 2kk.. :(
Kun työturvallisuudesta huolehdittais soittajienkin osalta,KAIDE tms.. Sitte sen huomaa kun ittelle sattuu..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)