jorppa 31.01.2006 09:47:25 | |
---|
oisko mahdollista mitenkää saada,,,tai löytyskö jostai sivulta.. eikös kyseisen biisin laulanu aineki danny,,,ja tony montana.. alunperinhän taitaa olla paul ankan,,en oo sata varma,,, kiitokset etukätee,, |
baron 31.01.2006 09:55:32 | |
---|
Piisin on säveltänyt Paul Anka ja sen veti ekana suomeksi Kari Tapio ja tokana Matti Esko. Ote on sellainen, että vas käsi takin taskussa ja oikea käsi etuviistoon ylös. Sanat alla: Everyday my papa would work To try to make ends meet To see that we would eat Keep those shoes upon my feet Every night my papa would take me And tuck me in my bed Kiss me on my head After all my prayers were said And there were years Of sadness and of tears Through it all Together we were strong We were strong Times were rough But Papa he was tough Mama stood beside him all along Growing up with them was easy The time had flew on by The years began to fly They aged and so did I And I could tell That mama she wasn't well Papa knew and deep down so did she So did she When she died Papa broke down and he cried And all he could say was, "God, why her? Take me!" Everyday he sat there sleeping in a rocking chair He never went upstais Because she wasn't there Then one day my Papa said, "Son, I'm proud of how you've grown" He said, "Go out and make it on your own. Don't worry. I'm O.K. alone." He said, "There are things that you must do" He said, "There's places you must see" And his eyes were sad as he As he said goodbye to me Every time I kess my children Papa's words ring true He said, "Children live through you. Let them grow! They'll leave you, too" I remember every word Papa used to say I kiss my kids and pray That they'll think of me Oh how I pray They will think of me That way Someday My name is Baron, Sir Baron. |
Musiikkia korville 31.01.2006 09:56:52 | |
---|
oisko mahdollista mitenkää saada,,,tai löytyskö jostai sivulta.. eikös kyseisen biisin laulanu aineki danny,,,ja tony montana.. alunperinhän taitaa olla paul ankan,,en oo sata varma,,, kiitokset etukätee,, Hyvä biisi... Mulla ei oo mahollisuuksia pistää tosta mitään lappuja, paitsi että ulkomuistista saattaisin pystyä pistää jopa koko biisin. Voisin yrittää vääntää... Laitan sitten pikaviestiä. Olen hidas mutta tyhmä |
Musiikkia korville 31.01.2006 10:31:53 (muokattu 31.01.2006 11:07:09) | |
---|
Laitetaan sitten tänne kuitenkin... Sanat pitäis olla ainakin suurinpiirtein oikein. Soinnut ei oo oikeilla kohdilla, kun ei tää järjestelmä anna laittaa niitä sinne. Laita pikaviestiä, jos et tiedä missä kohtaa kuuluu soinnun vaihtua. G -duurit saattaa olla seiskoja (G7), mutta en pysty nyt tarkistamaan kun ei oo mitään soitinta. JL korjatkoon... --------------------------------------------------------------------- Cm Fm Joka päivä töitä isä paiski paljonkin. G Cm Me ruokaa tarvittiin ja kengät paljasvarpaisiin. Cm Fm Joka ilta peitti hän mun kun laittoi nukkumaan, G Cm rukoilimme vain sitten suukon poskeen sain. Cm Fm Hänen kanssaan helposti mä kasvoin maailmaan. G Cm Kiittää häntä saan nyt myöhäistä on vaan. G# Bb G Cm Ja sairas niin on äiti todettiin. G# Bb Eb G Sen isä ties ja äiti itsekin tiesi sen. G# Bb G Cm Kuoli hän ja isä itki miksen vois G# Fm G hänen sijastaan mä päästä pois. Joka ilta keinutuoliin istui allapäin. Ei noussut siihen jäi, nukkui siinä minkä näin. Sitten kerran tuumas hän mulle sä omaa elämää kaipaat etkö nää ja niin me erottiin. Joka ilta lapsiain kun laitan nukkumaan., mä isän sanat vaan ne muistan uudestaan. Lapsi kasvaa kautta sun ja tarvitsee sua niin ja siksi suudelmiin myös kuuluu näkemiin. Olen hidas mutta tyhmä |
jon lord 31.01.2006 10:36:41 | |
---|
Ensin otat puoliakustisen kitaran kaulalle, sitten alat rämpyttää e mollia ja spiikkaat samalla ...hyvät naiset ..tämä on teille...ISÄ. Tuli vedettyä kai vähän liikaa tätä biisiä T M:n kanssa. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Musiikkia korville 31.01.2006 10:43:24 | |
---|
Ensin otat puoliakustisen kitaran kaulalle, sitten alat rämpyttää e mollia ja spiikkaat samalla ...hyvät naiset ..tämä on teille...ISÄ. Tuli vedettyä kai vähän liikaa tätä biisiä T M:n kanssa. Vetikö Tony Em:stä sen?.. Oho. Mä vedän Cm:stä, mut oonkin kyllä baritoni. Sulla varmaan ois pistää tänne sitten soinnutkin?.. Voin mäkin laittaa, mut kun ei oo täällä duunissa mitään soittopeliä, niin en pysty oikeellisuutta tarkistamaan. :) Olen hidas mutta tyhmä |
jon lord 31.01.2006 11:02:11 | |
---|
Vetikö Tony Em:stä sen?.. Oho. Mä vedän Cm:stä, mut oonkin kyllä baritoni. Sulla varmaan ois pistää tänne sitten soinnutkin?.. Voin mäkin laittaa, mut kun ei oo täällä duunissa mitään soittopeliä, niin en pysty oikeellisuutta tarkistamaan. :) Menee varmaan huomiselle mutta jos tarviit niin laitan huomenna ,siis c-mollista ? Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Musiikkia korville 31.01.2006 11:08:15 | |
---|
Menee varmaan huomiselle mutta jos tarviit niin laitan huomenna ,siis c-mollista ? Laitoin just tohon sanojen yhteyteen soinnut. Onkohan ne oikein? Tarkista kun ehdit... Olen hidas mutta tyhmä |
pekkajau 31.01.2006 11:24:44 | |
---|
Eikös se Danny levyttänyt ekana "Isän" suomeksi? Kari Tapion versiota en ole koskaan kuullutkaan! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
manjaana 31.01.2006 11:27:53 | |
---|
Eikös se Danny levyttänyt ekana "Isän" suomeksi? Kari Tapion versiota en ole koskaan kuullutkaan! Kyl Danny oli eka ja sanatkin oli hiukan toisin kun esmeks T.M:n versiossa. Tarkkaa hommaa, kuin kirpun nainti: Milli pieleen ja se on silmässä. |
pekkajau 31.01.2006 11:30:02 | |
---|
Kyl Danny oli eka ja sanatkin oli hiukan toisin kun esmeks T.M:n versiossa. Isä Vuosi: 1976 Levy: Danny: Elämän maku, 1976; Danny: 28 suurhittiä, 1988; Danny: Kaikki parhaat, 1999 (4 CD:n boxi ja tupla-CD) Levy-yhtiö: Scandia; F-Records Single 1976 Kirjoitin mitä kirjoitin! |
manjaana 31.01.2006 11:43:31 | |
---|
Eikös se Danny levyttänyt ekana "Isän" suomeksi? Kari Tapion versiota en ole koskaan kuullutkaan! Oikein kun muistelen niin tais toi Klabbinen sittenkin sen vetää kanssa, en vaan ehi nyt vinyyleit kaivaa esiin komerosta.. Tarkkaa hommaa, kuin kirpun nainti: Milli pieleen ja se on silmässä. |
EP 31.01.2006 12:02:39 (muokattu 31.01.2006 12:05:30) | |
---|
Laitoin just tohon sanojen yhteyteen soinnut. Onkohan ne oikein? Tarkista kun ehdit... Pikkasen väärillä kohdin ainakin näyttäs olevan.. :) Ja ton G# tilalle Ab. |
Tankero 31.01.2006 12:03:43 | |
---|
Ensin otat puoliakustisen kitaran kaulalle, sitten alat rämpyttää e mollia ja spiikkaat samalla ...hyvät naiset ..tämä on teille...ISÄ. Tuli vedettyä kai vähän liikaa tätä biisiä T M:n kanssa. HOHO, voin kuvitella. Varmasti, vissiin. |
baron 31.01.2006 12:05:10 | |
---|
Oikein kun muistelen niin tais toi Klabbinen sittenkin sen vetää kanssa, en vaan ehi nyt vinyyleit kaivaa esiin komerosta.. Klabbi 75: Älppäri Maailmalla soi 2 Matti Esko 76: LP Säästä suukkosi vain My name is Baron, Sir Baron. |
Musiikkia korville 31.01.2006 12:05:19 | |
---|
Pikkasen väärillä kohdin ainakin näyttäs olevan.. :) Luepa se teksti, mikä on kirjotettu ennen sanoja... Olen hidas mutta tyhmä |
EP 31.01.2006 12:08:03 | |
---|
Luepa se teksti, mikä on kirjotettu ennen sanoja... Anteeksi, saanhan? olin hätäinen.. |
Musiikkia korville 31.01.2006 12:09:37 | |
---|
Anteeksi, saanhan? olin hätäinen.. Saat, saat. Tää on mielenkiintoinen tää järjestelmä, kun se imasee välilyönnit pois, vaikka esmes muokkaa ruudulla ne kuitenkin näkyvät... Olen hidas mutta tyhmä |
WanhaWetäjä 31.01.2006 14:36:57 (muokattu 31.01.2006 14:39:30) | |
---|
Laitoin just tohon sanojen yhteyteen soinnut. Onkohan ne oikein? Tarkista kun ehdit... C-mollissa ei ole G#-nimistä sointua...eli tohon Ab tilalle,muuten menee suunnilleen noin,seiskoja tietty noi G:t,ja vissiin dm7-5(fm6/d) b-osan lopussa ja introssa,ehkä?Voishan noi c-mollitkin olla seiskoja... intro x 2 ) cm | cm | fm | fm6/d | G7 | G7 | cm | A) :| cm | cm | fm7| fm6 | Gsus4 | G7 | cm | cm | : B ) | Ab | Bb | G7/H | cm | Ab | Bb | Eb | G7 | | Ab | Bb | G7/H | cm | Abmaj7 |fm fm6/d | Gsus4 | G7 | Tollasilla (suunnilleen) joskus tota vedettiin...taisi olla kyllä se e-molli? Oliko b osa-kitarasoolo ainakin Montanan versiossa?Nää on kyllä sitten ihan hilseestä nää soinnut,mutta kai toi noillakin menee:-) Ostan Casion kun täytän 50v... |
Musiikkia korville 31.01.2006 14:46:55 (muokattu 31.01.2006 15:06:26) | |
---|
C-mollissa ei ole G#-nimistä sointua...eli tohon Ab tilalle,muuten menee suunnilleen noin,seiskoja tietty noi G:t,ja vissiin dm7-5(fm6/d) b-osan lopussa ja introssa,ehkä?Voishan noi c-mollitkin olla seiskoja... intro x 2 ) cm | cm | fm | fm6/d | G7 | G7 | cm | A) :| cm | cm | fm7| fm6 | Gsus4 | G7 | cm | cm | : B ) | Ab | Bb | G7/H | cm | Ab | Bb | Eb | G7 | | Ab | Bb | G7/H | cm | Abmaj7 |fm fm6/d | Gsus4 | G7 | Tollasilla (suunnilleen) joskus tota vedettiin...taisi olla kyllä se e-molli? Oliko b osa-kitarasoolo ainakin Montanan versiossa?Nää on kyllä sitten ihan hilseestä nää soinnut,mutta kai toi noillakin menee:-) Totta tuo Ab... Moka. Oiskohan noin dm7-5(fm6/d) b-osan lopussa ja introssa ainakaan orggis? No ei sen väliä, sopii varmaan hyvin. Ja C -mollit vois hyvin olla seiskoja. Muistelen samaa, että Montanan versiossa on Soolona B-osa. Kiitos oikasusta WW. edit: Kattelin tarkemmin noita sointuja ja epäilen vahvasti, että P. Anka ei oo ainakaan noin sitä soinnuttanut... Ei sen puoleen voi toimia hyvinkin, en nyt vaan pääse testaamaan. Olen hidas mutta tyhmä |