![]() 16.01.2006 09:32:39 | |
---|---|
Aloitin keskustelun Aroma-killassa erään henkilön kirjoitusten sävystä ja homma lähti hieman väärille uomille sittemmin. Edelleen olen samaa mieltä kuin aiemmin, mutta olen sitä mieltä, että mielipiteitä saa olla kaikilla ja ne on myös oikeus tuoda esiin. Kommenttini oli alunperin tarkoitettu ainoastaan tälle tietylle henkilölle mutta moni muukin otti asiaan kantaa, koska muillakin näytti olleen mielipiteitä tietyistä asioista. Näihin tapahtumiin (sekä yleiseen keskustelun tasoon) liittyen tahdon hieman purkaa tiettyjä asioita. Kuten olen jo aiemmin todennut, tämä on hyvä kanava purkaa tuntemuksiaan, koska täällä on saman henkisiä ihmisiä ja kaikenlisäksi asia voidaan tehdä kuitenkin anonyymisti ja kasvoitta. Kaikilla meillä on joskus paha olla ja senkin asian voi tuoda vaikkapa täällä julki. Mikä on mielestäni merkitsevää on se, että kenenkään ei tulisi mielipiteineen eikä pahoine oloineen mennä henkilökohtaisuuksiin. Voi olla, että kaikesta lukemastaan ei pitäisi provosoitua, mutta niin vain helposti käy, jos henkilökohtaisuuksiin mennään. Tämä pitäisi lopettaa. Kaiken kaikkiaan olen myös sitä mieltä, että tällä palstalla arvostellaan ihmisiä ja bändejä ym. liian paljon riippumatta siitä, onko kyseisellä arvostelijalla mitään kokemuksia asiasta. Henkilökohtaisesti ei tunneta ihmisiä, joista sanotaan kovia sanoja. Paljon olen myös lukenut negatiivissävyisiä kirjoituksia esim. jopa omasta bändistäni, vaikka nämä em. kirjoittajat ovat jossain toisessa kirjoituksessa todenneet, että kyseistä bändiä eivät ole edes kuulleet. Sellaisilla arvosteluilla ja arvioilla ei ole mitään pohjaa. Mitä näillä henkilökohtaisuuksiin ja välillä jopa parjaavilla kirjoituksilla yritetään todistaa? Mikä teitä vaivaa hyvät ihmiset? En ehkä hae mitään Peace and Love -meininkiä, mutta eiköhän olisi hyvä jokaisen miettiä mitä suustaan päästää tai tätä palstaa koskien: Miettikää tarkoin mitä kirjoitatte! Tällä kirjoituksella ei ollut tarkoitus jatkaa mitään sanaharkkaa eikä muutakaan. Tahdoin vain sanoa muutaman sanasen, joihin saa ottaa kantaa, mutta edellinen homma on täten osaltani selvä. Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? | |
![]() 16.01.2006 09:48:54 | |
Olet enemmän kuin oikeassa Musiikkia korville.=) Hyvä,että mielipiteitä on monenlaisia,mutta asioiden esittämistapa on joskus täällä kyllä aika hurja..=:o Muistuttaisin kuitenkin,että kaikkea ei kannata ottaa todellakaan vakavasti.Itse olen kokenut,että huumorilla voi kuitata paljon.Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos,pieni hymyn häive suupielissä.;-) Suurimmaksi osaksihan täällä keskustellaan asiallisesti ja asiasta(?).Täällä pyörivä porukka on mukavaa ja yleensä asiantuntevaa,eikä ainakaan mulla ole ollut tarvetta arvostella tai v..ttuilla kenellekään.Meitä on moneksi ja kaikki kyllä mahtuu tänne mielipiteineen..ainakin mun puolesta. En laula nuoteista.Laulan rahasta! | |
![]() 16.01.2006 09:48:56 | |
Jos kiehuu, kiehukoon mun puolestani. Kaikki me ollaan jonkunsortin "taiteilijoita" - ja ne yleensä pakkaa olemaan hiukan poikkeavaa sakkia valtaväestöön verrattuna. Hommia ja harrastusta tehdään hyvin pitkälle tunteella ja silloin räiskyy, kun ei kaikki omasta mielestä natsaa... Tätä taustaa vasten oli hienoa huomata pikkuesoissa, kuinka mukavaa sakkia täällä kuitenkin liikkuu :o) Tää sit sanois tälleen... | |
![]() 16.01.2006 09:50:34 (muokattu 16.01.2006 10:17:33) | |
Jos kiehuu, kiehukoon mun puolestani. Kaikki me ollaan jonkunsortin "taiteilijoita" - ja ne yleensä pakkaa olemaan hiukan poikkeavaa sakkia valtaväestöön verrattuna. Hommia ja harrastusta tehdään hyvin pitkälle tunteella ja silloin räiskyy, kun ei kaikki omasta mielestä natsaa... Tätä taustaa vasten oli hienoa huomata pikkuesoissa, kuinka mukavaa sakkia täällä kuitenkin liikkuu :o) + (plussa, ja eka semmonen.. joskohan niitä nyt lähtis jakoon oieen tuelta??!!) EDIT ja tietty + myös MKlle!! (nyt niitä lähti menee...) EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? | |
![]() 16.01.2006 09:54:36 | |
Jos kiehuu, kiehukoon mun puolestani. Kaikki me ollaan jonkunsortin "taiteilijoita" - ja ne yleensä pakkaa olemaan hiukan poikkeavaa sakkia valtaväestöön verrattuna. Hommia ja harrastusta tehdään hyvin pitkälle tunteella ja silloin räiskyy, kun ei kaikki omasta mielestä natsaa... Tätä taustaa vasten oli hienoa huomata pikkuesoissa, kuinka mukavaa sakkia täällä kuitenkin liikkuu :o) + Veit jauhot suustani. Ite kelläki menee aina joskus hänekseen ja sillä hyvä. Ja joskus ei. Pääasia ettei aleta turhaan sievisteleen ja hurskasteleen. Varmasti, vissiin. | |
![]() 16.01.2006 09:59:52 | |
Aloitin keskustelun Aroma-killassa erään henkilön kirjoitusten sävystä ja homma lähti hieman väärille uomille sittemmin. Edelleen olen samaa mieltä kuin aiemmin, mutta olen sitä mieltä, että mielipiteitä saa olla kaikilla ja ne on myös oikeus tuoda esiin. Kommenttini oli alunperin tarkoitettu ainoastaan tälle tietylle henkilölle mutta moni muukin otti asiaan kantaa, koska muillakin näytti olleen mielipiteitä tietyistä asioista. Näihin tapahtumiin (sekä yleiseen keskustelun tasoon) liittyen tahdon hieman purkaa tiettyjä asioita. Kuten olen jo aiemmin todennut, tämä on hyvä kanava purkaa tuntemuksiaan, koska täällä on saman henkisiä ihmisiä ja kaikenlisäksi asia voidaan tehdä kuitenkin anonyymisti ja kasvoitta. Kaikilla meillä on joskus paha olla ja senkin asian voi tuoda vaikkapa täällä julki. Mikä on mielestäni merkitsevää on se, että kenenkään ei tulisi mielipiteineen eikä pahoine oloineen mennä henkilökohtaisuuksiin. Voi olla, että kaikesta lukemastaan ei pitäisi provosoitua, mutta niin vain helposti käy, jos henkilökohtaisuuksiin mennään. Tämä pitäisi lopettaa. Kaiken kaikkiaan olen myös sitä mieltä, että tällä palstalla arvostellaan ihmisiä ja bändejä ym. liian paljon riippumatta siitä, onko kyseisellä arvostelijalla mitään kokemuksia asiasta. Henkilökohtaisesti ei tunneta ihmisiä, joista sanotaan kovia sanoja. Paljon olen myös lukenut negatiivissävyisiä kirjoituksia esim. jopa omasta bändistäni, vaikka nämä em. kirjoittajat ovat jossain toisessa kirjoituksessa todenneet, että kyseistä bändiä eivät ole edes kuulleet. Sellaisilla arvosteluilla ja arvioilla ei ole mitään pohjaa. Mitä näillä henkilökohtaisuuksiin ja välillä jopa parjaavilla kirjoituksilla yritetään todistaa? Mikä teitä vaivaa hyvät ihmiset? En ehkä hae mitään Peace and Love -meininkiä, mutta eiköhän olisi hyvä jokaisen miettiä mitä suustaan päästää tai tätä palstaa koskien: Miettikää tarkoin mitä kirjoitatte! Tällä kirjoituksella ei ollut tarkoitus jatkaa mitään sanaharkkaa eikä muutakaan. Tahdoin vain sanoa muutaman sanasen, joihin saa ottaa kantaa, mutta edellinen homma on täten osaltani selvä. Pääosinhan porukka ja kirjoitukset on sellaisia kuin muusikot (ja ihmiset) yleensäkin - asiallisia ja mukavia - kaveria autetaan tarvittaessa, juttuja heitellään pilke silmäkulmassa. Sitten on nämä muutamat kusipäät, jotka onneksi mahtuu yhden käden sormiin TM-palstalla. No, jokainen täällä pidempään viihtynyt on varmasti näistä henkilöistä mielipiteensä muodostanut ja osaa jättää näiden paskanheiton omaan arvoonsa. Vaikka kyllä nämä mielipuoliset hyökkäykset on sen aiheuttaneet, että välillä huomaa miettivänsä kun tänne kirjoittelee tai jotakin nuottia kyselee, että miltä suunnalta ja millainen kuorma paskaa lasahtaa niskaan ja sehän ei tietenkään tunnu kivalta, vaikka tietääkin taustan. | |
![]() 16.01.2006 10:08:01 (muokattu 16.01.2006 10:08:45) | |
Kusipäitäpä kusipäitä, kaikki eivät ole ihan kaikkien kanssa samaa mieltä joistain asioista ja silloin saattaa tulla yhteen-tai jopa kahteentörmäys. Muusikot poikkeaa valtaväestöstä aika voimakkaasti. EDIT: MK kirjoitti ansiokkaasti asiasta. | |
![]() 16.01.2006 10:17:41 | |
Kusipäitäpä kusipäitä, kaikki eivät ole ihan kaikkien kanssa samaa mieltä joistain asioista ja silloin saattaa tulla yhteen-tai jopa kahteentörmäys. Muusikot poikkeaa valtaväestöstä aika voimakkaasti. EDIT: MK kirjoitti ansiokkaasti asiasta. Itse olen joskus pohtinut sitä, kuinka mukava olisi tavata nimimerkkejä henkilökohtaisesti (niitä keitä ei tunne), vastaisiko se käsitys ja kuva, mikä henkilöstä kirjoitusten perusteella on tullut, todellista henkilöä. Nythän olisi pari tilaisuutta ollut, Savonlinnassa ja Tampereella, ei ole vain ollut mahdollisuutta osallistua. | |
![]() 16.01.2006 10:19:47 | |
KUSIPÄÄLISTA: 1.Ellipellinen | |
![]() 16.01.2006 10:21:56 | |
KUSIPÄÄLISTA: 1.Ellipellinen 2.häläppääjä Lähetään | |
![]() 16.01.2006 10:25:29 | |
Itse olen joskus pohtinut sitä, kuinka mukava olisi tavata nimimerkkejä henkilökohtaisesti (niitä keitä ei tunne), vastaisiko se käsitys ja kuva, mikä henkilöstä kirjoitusten perusteella on tullut, todellista henkilöä. Nythän olisi pari tilaisuutta ollut, Savonlinnassa ja Tampereella, ei ole vain ollut mahdollisuutta osallistua. No ei vastaa niiltä osin ketä minä tunnen ja ja olen tavannut. WW on äärimmäisen miellyttävä henkilö keikkapaikalla, ihan niinkuin useimmat meistä. Pitäisköhän lopettaa tuo viikonloppukeikkailu, niin pääsis miitteihin. COB-miitit eritoten kiinnostais, mutta ne on aina Tsadissa. Humppamiittejä on ollu 2 meikäläisen mnettiläisyyden aikana, molempien aikana keikka. | |
![]() 16.01.2006 10:27:16 | |
Pitäisköhän lopettaa tuo viikonloppukeikkailu, niin pääsis miitteihin. COB-miitit eritoten kiinnostais, mutta ne on aina Tsadissa. Humppamiittejä on ollu 2 meikäläisen mnettiläisyyden aikana, molempien aikana keikka. cobit on kovimpia... :) Mä lopetan nää hommat! | |
![]() 16.01.2006 10:36:07 | |
KUSIPÄÄLISTA: 1.Ellipellinen 2.häläppääjä kolmas perintöprinsessa Poppamies G-strings are for strippers | |
![]() 16.01.2006 10:38:08 | |
No ei vastaa niiltä osin ketä minä tunnen ja ja olen tavannut. WW on äärimmäisen miellyttävä henkilö keikkapaikalla, ihan niinkuin useimmat meistä. Pitäisköhän lopettaa tuo viikonloppukeikkailu, niin pääsis miitteihin. COB-miitit eritoten kiinnostais, mutta ne on aina Tsadissa. Humppamiittejä on ollu 2 meikäläisen mnettiläisyyden aikana, molempien aikana keikka. Joo, en tunne miestä mutta tykkään tommosesta tyylistä, että sanotaan suoraan (no, ei ihan kaikkea). Ainahan joku voi loukkaantua, mutta niinhän se on elämässä, niinkuin joku jo kirjoittikin aiemmin. Joo, ei kannata keikoille lähtee enää vaikka joku sattuis pyytäänkin,täällä on paljon mukavampaa.. | |
![]() 16.01.2006 10:45:08 | |
Itse olen joskus pohtinut sitä, kuinka mukava olisi tavata nimimerkkejä henkilökohtaisesti (niitä keitä ei tunne), vastaisiko se käsitys ja kuva, mikä henkilöstä kirjoitusten perusteella on tullut, todellista henkilöä. Nythän olisi pari tilaisuutta ollut, Savonlinnassa ja Tampereella, ei ole vain ollut mahdollisuutta osallistua. Mä olen ollut aika ahkera kaikenlaisissa miiteissä kävijä, "humppaveteraani", COB-miittien järjestäjä, käynyt kahdesti M-netmiitissä, Back-stagen järjestämissä rokkijameissa ja "minimiiteissä", joissa mennään jengillä tutun keikkaa kuuntelemaan ja pelkästään kivoja ihmisiä tavannut. My name is Baron, Sir Baron. | |
![]() 16.01.2006 10:53:32 | |
Kaivan taas verta nenästäni, mutta kun näköjään taas sain vaihteeksi jotain aikaan, niin: Kummallisintahan tässä on se, että yks tyyppi on pitkän aikaa voinut kenenkään asiaan puuttumatta aukoo päätään kenelle tahtoo mitä törkeimällä tavalla - kuulematta/näkemättä/perustelematta. Ja vaikka olisikin kuullut, ei kritiikki ole ollut millään lailla rakentavaa. Sitten, kun joku USKALTAA pistää tälle hanttiin, alkaa kyseinen tyyppi itkeä, ettei enää kirjoittele tänne ja koko foorumi on vähän aikaa sekaisin. Naurettavinta on, ettei tämä ole ensimmäinen kerta - läheskään. Eiköhän tällä peruteella meikäläisen 58 numeron kukkahattua käyttävä kusipää oo porukan suurin. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. | |
![]() 16.01.2006 10:59:27 | |
..Sitten, kun joku USKALTAA pistää tälle hanttiin, alkaa kyseinen tyyppi itkeä, ettei enää kirjoittele tänne ja koko foorumi on vähän aikaa sekaisin... Olen täsmälleen samaa mieltä sinun kanssasi. Ja ryhmäkurilla näitä saa pois ja kaikilla on paljon parempi olla. Saattaa olla että "kukkahattu" nimike ei oikein minulle sovi kun kun kerran minun mielestä ei saisi antaa "kaikkien kukkien kukkia". G-strings are for strippers | |
![]() 16.01.2006 11:01:36 | |
...Saattaa olla että "kukkahattu" nimike ei oikein minulle sovi kun kun kerran minun mielestä ei saisi antaa "kaikkien kukkien kukkia". HOHO! Oikeesti me ollaan kai sitten kakkahattuja? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. | |
![]() 16.01.2006 11:03:15 | |
Olen täsmälleen samaa mieltä sinun kanssasi. Ja ryhmäkurilla näitä saa pois ja kaikilla on paljon parempi olla. Saattaa olla että "kukkahattu" nimike ei oikein minulle sovi kun kun kerran minun mielestä ei saisi antaa "kaikkien kukkien kukkia". Minä myös - en tarkoita että pitää alkaa jeesustelemaan ja hymistelemään ja nyökkäämään samaan tahtiin, mutta kyllä alkeellisimmat käyttäytymistaidot pitää hallita. | |
![]() 16.01.2006 11:09:46 | |
Se on ihan oikein, että antaa välillä räiskyä, jos siltä tuntuu. Se mikä ei ole oikein on, että mennään henkilökohtaisuuksiin (ETENKÄÄN jos ei tunneta toista osapuolta). Tekstit tulisi ehkä lukea suodattimen läpi, mutta ne tulisi myös kirjoittaa suodattimen kanssa. Mitä tahansa ei pidä mennä laukomaan. Jussille tiedoksi, että olen samaa mieltä kanssasi ja tällä kertaa homma lähti oikeastaan liikkeelle siitä mitä minä sanoin. Lopetin sittemmin jutun, kun huomasin sen lähteneen lapasesta. Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)