half 31.03.2006 08:29:23 | |
---|
Suomalaisia sanoja kaivattaisiin. Ne alkaa jotenkin näin: Kun lähdin pois, satoi niinkuin ois nuo pilvetkin, sun vuokses itkeneen.. Ainakin Tony Montana on tehnyt tämän suomeksi. Jos löytyy nuotit niin aina mukavampaa, vaikka sanoillakin pärjää, mutta voihan lapuissa olla jotain sovituksellisesti mielenkiintoista. Että tällasta. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Keppendaali 31.03.2006 10:22:52 | |
---|
Biisi löytyy -93 julkaistulta levyltä "Pienen pojan nukkeshow" ja on muistaakseni nimeltään Et tietää saa. Sanat on reenikämpillä joten ei pysty suoraan satuileen niitä tänne. Ja rupee työnantaja katteleen hitaasti kun romaania kirjottaa... |
uruttaja 31.03.2006 10:30:25 | |
---|
Et tietää saa - nyt kuinka vaikeaa - mun olla on kun lähdit luotain pois. Mut syytä en - en ehkä milloinkaan - nyt tietää saa kun yksinäinen oon. Kun lähdit pois - niin satoi niinkuin ois- nuo pilvetkin - sun vuokses itkeneet. Mut syytä se sen- en ehkä milloinkaan-nyt tietää saa kun pois mä luotas oon. Et tietää saa - et muuten milloinkaan -sua rakastan ja palaan jos vain voin Et tietää saa- et muuten milloinkaan-sua rakastan ja yksinäinen oon. Nuo tuli muistista, korjaapahan se joka muistaa paremmin. |
jeppeq 31.03.2006 10:45:03 | |
---|
Et tietää saa - nyt kuinka vaikeaa - mun olla on kun lähdit luotain pois. Mut syytä en - en ehkä milloinkaan - nyt tietää saa kun yksinäinen oon. Kun lähdit pois - niin satoi niinkuin ois- nuo pilvetkin - sun vuokses itkeneet. Mut syytä se sen- en ehkä milloinkaan-nyt tietää saa kun pois mä luotas oon. Et tietää saa - et muuten milloinkaan -sua rakastan ja palaan jos vain voin Et tietää saa- et muuten milloinkaan-sua rakastan ja yksinäinen oon. Nuo tuli muistista, korjaapahan se joka muistaa paremmin. Ai tämä - Olen yksinäinen. Tuo kerto saattaa mennä näinkin: Et tietää saa, et ehkä milloinkaan sua rakastan ja palaan jos vain voin. Et tietää saa, sä muuten milloinkaan sua rakastan ja yksinäineen oon. Muistikuva, ei o tullu vedetyks pariin vuoteen vissiin.Cm Valehtelisin jos väittäisin |
uruttaja 31.03.2006 10:46:22 | |
---|
Ai tämä - Olen yksinäinen. Tuo kerto saattaa mennä näinkin: Et tietää saa, et ehkä milloinkaan sua rakastan ja palaan jos vain voin. Et tietää saa, sä muuten milloinkaan sua rakastan ja yksinäineen oon. Muistikuva, ei o tullu vedetyks pariin vuoteen vissiin.Cm Voi mennäkki, En minäkään ole sitä pariin vuoteen vetäny, mutta noilla sanoilla pärjää jo ihan hyvin. |
jjussila 31.03.2006 11:18:00 | |
---|
Voi mennäkki, En minäkään ole sitä pariin vuoteen vetäny, mutta noilla sanoilla pärjää jo ihan hyvin. Näin ,ja c- mällistä pyörii... Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
EP 31.03.2006 12:18:20 | |
---|
Suomalaisia sanoja kaivattaisiin. Ne alkaa jotenkin näin: Kun lähdin pois, satoi niinkuin ois nuo pilvetkin, sun vuokses itkeneen.. Ainakin Tony Montana on tehnyt tämän suomeksi. Jos löytyy nuotit niin aina mukavampaa, vaikka sanoillakin pärjää, mutta voihan lapuissa olla jotain sovituksellisesti mielenkiintoista. Että tällasta. Vanha hyvä biisi, joka keikalla vedetään! |
WanhaWetäjä 31.03.2006 14:01:30 | |
---|
Suomalaisia sanoja kaivattaisiin. Ne alkaa jotenkin näin: Kun lähdin pois, satoi niinkuin ois nuo pilvetkin, sun vuokses itkeneen.. Ainakin Tony Montana on tehnyt tämän suomeksi. Jos löytyy nuotit niin aina mukavampaa, vaikka sanoillakin pärjää, mutta voihan lapuissa olla jotain sovituksellisesti mielenkiintoista. Että tällasta. Pistin tekstin tuonne teitin kotisivun sähköpostiin... Ostan Casion kun täytän 50v... |
half 31.03.2006 14:12:52 | |
---|
Pistin tekstin tuonne teitin kotisivun sähköpostiin... Löytyi. Kiitti very, very paljon. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |