TiVe 28.03.2006 12:49:19 | |
---|
Ohjelmatoimistot taitaa rokottaa palveluistaan aika paljon - paljonko? Otatko nuokin pennoset kotiin myymällä itse keikkasi vai hoitaako toimisto tulevaisuutesi suunnittelun? -TiVe- Rykiminen ei tarkoita lapissa hiljaista yskimistä. |
Musiikkia korville 28.03.2006 12:52:41 | |
---|
Ohjelmatoimistot ottaa normaalisti sen 10-20%. Yleisin taitaa olla 15... Me myydään ite. Pakosta täytyy kuitenkin monessa paikkaa mennä sen ohjelmatoimiston kautta, kun tilaaja ostaa ohjelmat tietystä toimistosta. Jossain tapauksessa, jos bändi on jonkun toimiston kirjoilla, niin laskut saattaa mennä useammankin toimiston kautta. Olen hidas mutta tyhmä |
baron 28.03.2006 12:53:23 | |
---|
Ihan ite. Sen verran tyrkytetään kuin tarvitsen. My name is Baron, Sir Baron. |
EP 28.03.2006 12:58:18 | |
---|
Tällä hetkellä keikka hommat on tauolla, kesällä mennään kyllä muutamia. Aikaisemmin kun tehtiin enemmän keikkaa, niin itse myytiin ja osa tuli ohjelmatoimistojen (kaksi) kautta. |
Tankero 28.03.2006 13:05:56 | |
---|
Mitä sitä turhaan ite kauppaaman, kun on olemassa siihen vihkiytyneitä, luotettavia henkilöitä. Varmasti, vissiin. |
Sertzo S 28.03.2006 13:12:24 | |
---|
Vuosikausia olen tehnyt ne hyvin harvat keikkani ns. suorina ja pääosin yksin harmonikalla, kun on sen tyyppisistä keikoista ollut kysymys. Ohjelmatoimistoja en enää työllistä osaltani. |
omarklah 28.03.2006 13:47:34 | |
---|
Itse myymme minkä pystymme - ohjelmatoimistoista ei kokemuksia. Paitsi yhdestä, joka ei saanut puolentoista vuoden aikan myytyä meille yhtään keikkaa. Lopetimme suhteen. Tää sit sanois tälleen... |
humppahanuristi 28.03.2006 14:11:14 | |
---|
Ihan ite ne harvat mitä on. Tai onhan meillä markkinointiyhteistyötä bänditorin muodossa. Ohjelmatoimiston listalla oltiin kerran, en kylläkään tiedä minkä kun herra myyjä vaihtoi paikkaa "välillä". 4 keikka sovittiin, vain yksi niistä piti ja rahat tuli sitten hetken päästä (ja muutaman puhelun). Ei oikein vakuuttanut. Toimiston piti olla eräitä tunnetuimpia. Mutta ei siinä mitään hävittykään. Sen koommin ei ole oikein innostanut mikään toimisto vaikka joskus jopa joku on kysynyt. Ilonpilaaja |
häläppääjä 28.03.2006 14:20:33 | |
---|
Ottipa muuan torvensoittaja myynnin niinkin vakavalta pohjalta, ettei aikonu nukkua ennen ku kalenterimme on täynnä..No, tyhyjäksi jäi-ei varmaan sitte kaveri oo palio saanu nukkua. katteleppa ihte |
KoskPaavo 28.03.2006 14:25:55 | |
---|
Itse olin 29 vuotta ammattimainen , ja oikein tarkkaan muistellen vois olla että itse myin kaksi keikkaa. Jo nuo auttoivat todistamaan että ei oo mun hommaa. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
uruttaja 28.03.2006 14:50:04 | |
---|
Suurimman osan möin itse, se sama luotettava henkilö ku Kuhilaalle möi kans muutaman, sitten oli vielä yksi toimisto. Ne ei myyneet yhteensä niin monta keikkaa ku mä yksin. |
turhala 28.03.2006 16:18:17 | |
---|
itte myydään .toimistolle ei jää kun rippeet. suurimalle osalle toimiston myymille saa sanoo kiitti mutta ei päästä olllaan jo varattu,viiikonloppuja kun on vuodessa vaan se tietty määrä, eikä aina viikolla pääse. Ne keikat mitkä toimiston kautta on tehty on kyllä ollut ihan ok ja sellaisia kuin on sovittu hintaa myöten. Suosittelen ,vitutukseen kirkasviina hoitoa. |
isojussi 28.03.2006 21:22:14 | |
---|
Ite pääasiassa, parin asiallisen byroo kans teen vähän yhteistyötä. Provikan saavat - asiakkalle on hinnan påuolesta sama, kummasta ostaa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
jeppeq 28.03.2006 21:35:25 | |
---|
Olen tänä vuonna ottanut vastaan yhden keikan. Viime vuonna vissiin yhen kanssa, vai olikohan se jo toissa vuonna. Oma myynti ja kaikenmaailman lonkerot kierrättää meitin rivistöä. Valehtelisin jos väittäisin |
riff 28.03.2006 21:45:19 | |
---|
kaikenmaailman lonkerot kierrättää meitin kosketinsoittajan elimistöä;-) Selvä mies ei sisulle haise! |
paice60 28.03.2006 23:42:21 | |
---|
Eipä ammatti trio oikein pysty nykyään keikkojaan itse myydä.(onko tossa lauseessa jotain hämärää, tuntuu niin oudolta,siis kieliopillisesti) Melkeinpä kaikki ravintelit ostaa ohjelmat jostain ohjelma-toimistosta ja siihen ei kyllä pääse väliin kuokkimaan. Ajattelenko....siis olenko? |
KoskPaavo 28.03.2006 23:48:18 | |
---|
Eipä ammattitrio oikein pysty nykyään keikkojaan itse myymään.(onko tossa lauseessa jotain hämärää, tuntuu niin oudolta,siis kieliopillisesti) Melkeinpä kaikki ravintelit ostaa ohjelmat jostain ohjelmatoimistosta ja siihen ei kyllä pääse väliin kuokkimaan. Näin . Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
isojussi 29.03.2006 05:20:48 (muokattu 29.03.2006 05:21:04) | |
---|
Eipä ammattitrio oikein pysty nykyään keikkojaan itse myymään.(onko tossa lauseessa jotain hämärää, tuntuu niin oudolta,siis kieliopillisesti) Melkeinpä kaikki ravintelit ostaa ohjelmat jostain ohjelma-toimistosta ja siihen ei kyllä pääse väliin kuokkimaan. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
baron 29.03.2006 06:30:20 | |
---|
Repetitio mater studiorum est! My name is Baron, Sir Baron. |
vanhami 29.03.2006 07:36:45 | |
---|
Itse myydän omin keinoin 80% keikoista. Loppu tulee parista toimistosta onnelisina hajakeikkoina. Mua ei kiinnosta mitä toimistot vetää välistä. Kerron hinnan milä me lähdetään ja jos keikka on fyrkasta kii, niin sit sitä ei tuu tai se tulee. Mitä sitä murehtimaan |