KoskPaavo 27.03.2006 16:30:13 | |
---|
Mitä mieltä kolleegat on tästä että Suomen tasavallan pääministeri lähettää lemmekkäitä tekstiviestejä , jotka sitten putkahtavatkin yllättäen julkisuuteen.Homma ei mene edes kännin piikkiin kun mies taitaa olla absolutisti.Näin pienellä älyllä meitä johdetaan. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
jon lord 27.03.2006 16:32:43 | |
---|
Plussaa++++ Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
EP 27.03.2006 16:42:20 | |
---|
Mitä mieltä kolleegat on tästä että Suomen tasavallan pääministeri lähettää lemmekkäitä tekstiviestejä , jotka sitten putkahtavatkin yllättäen julkisuuteen.Homma ei mene edes kännin piikkiin kun mies taitaa olla absolutisti.Näin pienellä älyllä meitä johdetaan. No, mutta eihän tuossa ole älystä kysymys, vaan hormooneista tai jos vakavammin lähettelee niin sydämenasioista.. 8) |
Ukko 27.03.2006 16:42:22 | |
---|
Hyvä huomio. Vanhanen taitaa vielä tosin olla kevyttä kamaa Ilkka Kanervaan verrattuna. Tässä ilmenee se vanha totuus että mulkku ja järki seisovat aina samaan aikaan. |
Tankero 27.03.2006 18:16:58 | |
---|
Järkihän sillä voi hyvinkin pelata, mutta minkäs teet, kun iskee kärpiajan päälle. Mitäpä me sitten ajatellaan näistä tekstarin saaneista, ketkä antaa ne julkisuuteen? Varmasti, vissiin. |
pekkajau 27.03.2006 19:11:32 | |
---|
Kukapa ei pienissä pierupäissään olis tehnyt "Vanhasia"? Minä ainakin aikoinaan! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Sertzo S 27.03.2006 19:13:17 | |
---|
Kukapa ei pienissä pierupäissään olis tehnyt "Vanhasia"? Minä ainakin aikoinaan! Kukapa ei olisi. |
häläppääjä 27.03.2006 19:20:54 | |
---|
Luen juuri "Sinuhe Egyptiläinen" kirjaa, ja tuntuu se Sinuhellaki tökkivän hummeeti-koppa kun sen Nefernefernefer:in kohtas. Anto sille perhana talot ja pelit että sai kerran astua.Karu kaveri.Tai, no joo, kyllähän täsä itekki on vähä niinku Sinuhen kans samasa kelekasa kun akan oton jäläkeen on pitäny ottaa velekaa aina ku on entiset maksanu. katteleppa ihte |
clave 27.03.2006 19:27:00 | |
---|
Kukapa ei pienissä pierupäissään olis tehnyt "Vanhasia"? Minä ainakin aikoinaan! eiks kes-Kusta:n pääministeri juo vain omenamehua? "En oo tehny sulle hyvää enkä pahaa, pikemminkin päinvastoin" |
häläppääjä 27.03.2006 19:33:43 | |
---|
Kerran oon ollu ite semmosen textiviesti-pommituksen kohteena, ettei yhtään naurattanu..Ja kun tilanne oli vielä se, etten olleskaan tienny syytä..Pakkas pukkaan hikikarpaloita ohtalle. katteleppa ihte |
Chysleri 27.03.2006 19:55:16 | |
---|
Kukapa ei pienissä pierupäissään olis tehnyt "Vanhasia"? Minä ainakin aikoinaan! Pakko tunnustaa...mie myös..:D..! Sillanpää sen hyvin kiteytti seiskasta: "paskalehti". Mulla ei vois vähempää kiinnostaa vanhasen lemmenviestit...ihminen son seki.Nämä "paskalehet" näistä vaan hyötyy. -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
Sertzo S 27.03.2006 20:01:26 | |
---|
Sillanpää sen hyvin kiteytti seiskasta: "paskalehti". Mulla ei vois vähempää kiinnostaa vanhasen lemmenviestit...ihminen son seki.Nämä "paskalehet" näistä vaan hyötyy. Just näin! kyllä ihmisillä on oltava yksityisyytensä ja Vanhanen ei ole tässä suhteessa mikään poikkeus.
|
manjaana 27.03.2006 20:04:43 | |
---|
Mitä mieltä kolleegat on tästä että Suomen tasavallan pääministeri lähettää lemmekkäitä tekstiviestejä , jotka sitten putkahtavatkin yllättäen julkisuuteen.Homma ei mene edes kännin piikkiin kun mies taitaa olla absolutisti.Näin pienellä älyllä meitä johdetaan. Kyä se on hyvä, että on munaa lähettää lemmenviestejä, on niitäki joilla ei ees tuon vertainen taitu.. Vanha varis, vaan vikkelä.. |
häläppääjä 27.03.2006 20:07:29 | |
---|
Kyä se on hyvä, että on munaa lähettää lemmenviestejä, on niitäki joilla ei ees tuon vertainen taitu.. Enemmistöltä ei taitu..Tosin tämän hetkinen tekstiviesti-villitykseni kohdistuu suoli-kaasuun. katteleppa ihte |
manjaana 27.03.2006 20:10:35 | |
---|
Enemmistöltä ei taitu..Tosin tämän hetkinen tekstiviesti-villitykseni kohdistuu suoli-kaasuun. Hihhih, tapansa kullakin... *virn* Vanha varis, vaan vikkelä.. |
häläppääjä 27.03.2006 20:16:18 | |
---|
Hihhih, tapansa kullakin... *virn* Kaasua kun muodostuu se tunne ompi jaloin, miksi tätä raapustamaan tänne oikeen aloin.. katteleppa ihte |
KoskPaavo 27.03.2006 20:38:29 | |
---|
Kaasua kun muodostuu se tunne ompi jaloin, miksi tätä raapustamaan tänne oikeen aloin.. Suolikaasu musapeliin voimanlähde oiva, kehitetään siitä OMB-mylly soiva Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
uruttaja 27.03.2006 20:39:33 | |
---|
Just näin! kyllä ihmisillä on oltava yksityisyytensä ja Vanhanen ei ole tässä suhteessa mikään poikkeus. Niin ja eihän se ole mies eikä mikään joka ei pillua vonkaa. |
KoskPaavo 27.03.2006 20:40:17 | |
---|
Kukapa ei pienissä pierupäissään olis tehnyt "Vanhasia"? Minä ainakin aikoinaan! Eihän 60-luvulla ollut kännyköitä. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
pekkajau 27.03.2006 21:06:41 | |
---|
Eihän 60-luvulla ollut kännyköitä. Niin sillon kai ei ollut muuta kun kukkakauppa, kirjepaperia ja lennätin? Kirjoitin mitä kirjoitin! |