Landola59 26.03.2006 17:05:28 | |
---|
Nyt alkaa meikäläistä ahdistamaan. Myönnän että olen itse alottanu ihan typeriä aiheita, mutta se että täällä alkaa olemaan semmosta asiaa joka ei liity sinänsä mitenkään tanssimuusikon elämään tai mihinkään muutenkaan. Jos vaikka puhuttaisiin asiaa välillä, ja jätetään ne kissat ja koirat ja saunat Aromakiltaan? Perustakaa vaikka kirka-kilta jos tuntuu että pitää paskaa jauhaa.., Kiitos ja Anteeksi. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
EP 26.03.2006 17:07:10 (muokattu 26.03.2006 17:11:10) | |
---|
Nyt alkaa meikäläistä ahdistamaan. Myönnän että olen itse alottanu ihan typeriä aiheita, mutta se että täällä alkaa olemaan semmosta asiaa joka ei liity sinänsä mitenkään tanssimuusikon elämään tai mihinkään muutenkaan. Jos vaikka puhuttaisiin asiaa välillä, ja jätetään ne kissat ja koirat ja saunat Aromakiltaan? Perustakaa vaikka kirka-kilta jos tuntuu että pitää paskaa jauhaa.., Kiitos ja Anteeksi. Hommaa kissa, niin ei ahista! Ei niihin omasta mielestä turhiin kannata kirjoittaa ollenkaa, eikä lukea,en minäkään lue. |
Landola59 26.03.2006 17:07:39 | |
---|
Hommaa kissa, niin ei ahista! Oli ja läks. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
paice60 26.03.2006 17:57:56 | |
---|
Nyt alkaa meikäläistä ahdistamaan. Myönnän että olen itse alottanu ihan typeriä aiheita, mutta se että täällä alkaa olemaan semmosta asiaa joka ei liity sinänsä mitenkään tanssimuusikon elämään tai mihinkään muutenkaan. Jos vaikka puhuttaisiin asiaa välillä, ja jätetään ne kissat ja koirat ja saunat Aromakiltaan? Perustakaa vaikka kirka-kilta jos tuntuu että pitää paskaa jauhaa.., Kiitos ja Anteeksi. Nyt ei sitten ahistakkaan kun vastasit sinne kalastusgalluppiin. Mitenkäs kalastus liittyy sitten musiikkiin? Jos tosiaan aihe ei kiinnosta niin älä lue niitä äläkä ainakaan vastaa. Ihan vaan näin tuli mieleen. Eri ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, vähän suvaitsevuutta please. Ajattelenko....siis olenko? |
BigPapa 26.03.2006 17:59:16 (muokattu 26.03.2006 18:00:42) | |
---|
Nyt ei sitten ahistakkaan kun vastasit sinne kalastusgalluppiin. Mitenkäs kalastus liittyy sitten musiikkiin? Jos tosiaan aihe ei kiinnosta niin älä lue niitä äläkä ainakaan vastaa. Ihan vaan näin tuli mieleen. Eri ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, vähän suvaitsevuutta please. Kalastaja-Eemelin Valssi.... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Landola59 26.03.2006 17:59:24 (muokattu 26.03.2006 17:59:52) | |
---|
Nyt ei sitten ahistakkaan kun vastasit sinne kalastusgalluppiin. Mitenkäs kalastus liittyy sitten musiikkiin? Jos tosiaan aihe ei kiinnosta niin älä lue niitä äläkä ainakaan vastaa. Ihan vaan näin tuli mieleen. Eri ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, vähän suvaitsevuutta please. Houkutus on kuitenkin vastata, ja kun tämmönen topic ilmestyy sama minne niin kyllähän sitä vastaan... Saateri, pitäkää tätäkin vain sitten ihan turhana topicina, tuli vain tommonen tilapäinen mielenhäiriö. Missä on moderaattori? Topicille sinistä raumalaista. Kalastaja Eeemelin valssi.... Harvinaisen ärsyttävä kappale. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
paice60 26.03.2006 18:06:39 | |
---|
Houkutus on kuitenkin vastata, ja kun tämmönen topic ilmestyy sama minne niin kyllähän sitä vastaan... Saateri, pitäkää tätäkin vain sitten ihan turhana topicina, tuli vain tommonen tilapäinen mielenhäiriö. Missä on moderaattori? Topicille sinistä raumalaista.
Harvinaisen ärsyttävä kappale. Niin sitä vaan että vedin ton kissa aiheen vastavetona sille koira-aiheelle. Vapaa-aikahan vaikuttaa kovastikin siihen että jaksaa painaa duunia. Kyllä minäkin aikoinani kalastin kovasti, mutta nyt ei saa enää millään sinne rantaan ainakaan kalastamaan, mutta en silti mollaa ketään joka kalastaa. Se on niiden oma juttu. Peace. Ajattelenko....siis olenko? |
Jonte 26.03.2006 18:11:38 | |
---|
Mitenkäs kalastus liittyy sitten musiikkiin? Parin minuutin miettimisen perusteella löytyy paljonkin yhtymäkohtia: -mä seuduilla näillä oon tunnettu kalamies -Kalajoen hiekat -rumpusetin virveli vs. Abumatic -delfiinipoika (joo, nisäkäs on, tiedetään) -Ultra Bran Hauki -Kalamazoo (Gibsonin alamerkki) -kapakala makupala... sehän se on nuottamiehen sapuskaa (Veikko Lavi) -Lentävä Kalakukko -Järvinen ja Toivo Kärki kirveellä sen kerran SÄRKI (Hullu Kitara) -Helmenkalastajan Laulu Ei jaksa. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
paice60 26.03.2006 18:15:35 | |
---|
Parin minuutin miettimisen perusteella löytyy paljonkin yhtymäkohtia: -mä seuduilla näillä oon tunnettu kalamies -Kalajoen hiekat -rumpusetin virveli vs. Abumatic -delfiinipoika (joo, nisäkäs on, tiedetään) -Ultra Bran Hauki -Kalamazoo (Gibsonin alamerkki) -kapakala makupala... sehän se on nuottamiehen sapuskaa (Veikko Lavi) -Lentävä Kalakukko -Järvinen ja Toivo Kärki kirveellä sen kerran SÄRKI (Hullu Kitara) -Helmenkalastajan Laulu Ei jaksa. Ei paha. Tohon vielä mukaan Hyttisen Kurki. Sehän syö kalaa. Ajattelenko....siis olenko? |
Landola59 26.03.2006 18:17:27 | |
---|
Ei paha. Tohon vielä mukaan Hyttisen Kurki. Sehän syö kalaa. Ei saakeli, onpahan edullinen kone. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
EP 26.03.2006 18:30:43 | |
---|
-Lentävä puliukko Bat & ryyd -sekin syö kalaa.. |
BigPapa 26.03.2006 18:33:17 | |
---|
Lokki Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
paice60 26.03.2006 18:35:52 | |
---|
Lokki Muuttohaukka. Se syö lokkeja. Ajattelenko....siis olenko? |
BigPapa 26.03.2006 18:36:41 | |
---|
Muuttohaukka. Se syö lokkeja. Albatross Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
turhala 26.03.2006 18:37:43 | |
---|
Mut Kalastaja Eemeli söi eväs täin Suosittelen ,vitutukseen kirkasviina hoitoa. |
baron 26.03.2006 18:38:54 | |
---|
Albatross Kumpi, Juha vai Fleetwood Mac? Meille esitettiin eilen toivepiisiksi Albatrossi ja soitettiin Vainion ja se oli väärä. My name is Baron, Sir Baron. |
BigPapa 26.03.2006 18:39:54 (muokattu 26.03.2006 18:40:02) | |
---|
Kumpi, Juha vai Fleetwood Mac? Meille esitettiin eilen toivepiisiksi Albatrossi ja soitettiin Vainion ja se oli väärä. Huom! lopusta puuttui i..; / Albatross Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
paice60 26.03.2006 18:40:37 | |
---|
Kumpi, Juha vai Fleetwood Mac? Meille esitettiin eilen toivepiisiksi Albatrossi ja soitettiin Vainion ja se oli väärä. Eikös tossa tilanteessa voisi soittaa sen Macin biisin ja laulaa siihen Vainion biisin. Miettikääs sitä. Mutta nukkukaa yönne rauhassa. Ajattelenko....siis olenko? |
BigPapa 26.03.2006 18:42:27 | |
---|
Eikös tossa tilanteessa voisi soittaa sen Macin biisin ja laulaa siihen Vainion biisin. Miettikääs sitä. Mutta nukkukaa yönne rauhassa. On kuulemma Sakari "Sonny Boy Magnusson" Helle esittänyt laulettuna sen Fleetwood Macin Albatross - biisin....olis ollut varmaan aika poikkitaiteellinen elämys ... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Tankero 27.03.2006 12:38:34 | |
---|
Kalastaja-Eemelin Valssi.... Kalastajan laulu. Varmasti, vissiin. |