Aihe: Taivas kirkastuu
1
Begemoth
23.03.2006 15:10:49
Voi,voi. Sanat/äänikuva on kateissa Willbergin esittämästa "Taivas kirkastuu" rallista. Alkuperäinen on tietääkseni Gary Mooren "One day". Löytyykö arvon herroilta apua, kun on tuonne sivistyksen pariin niin pitkä matka täältä metsämökistä?
aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä.
EP
23.03.2006 16:37:01
Voi,voi. Sanat/äänikuva on kateissa Willbergin esittämästa "Taivas kirkastuu" rallista. Alkuperäinen on tietääkseni Gary Mooren "One day". Löytyykö arvon herroilta apua, kun on tuonne sivistyksen pariin niin pitkä matka täältä metsämökistä?

Jaa Pepe laulanut? Hmm.. Ei kyllä nyt heti tule mieleen, pitääpä tutkia asiaa..
chromazone
23.03.2006 17:32:41

Eipä tuota Pepen versiota taida mistään saada ostettua, jostain paikallisradiosta voisivat osata sinua auttaa.
Kaverin suusta:" Mä olen vähän kelaillu... Aattele nyt, jos ei ois musaa niin ei vois JORAA..." Niinpä.
Begemoth
23.03.2006 18:56:38
niinpä niin. En itekkään oo löytänyt mistään kyseistä peliä. Ajattelin, että jos joku ois vetänyt kyseistä rallia Willbergin kanssa.
chromazone
23.03.2006 22:41:48
Ajattelin, että jos joku ois vetänyt kyseistä rallia Willbergin kanssa.

On tullut vedettyä melko monesti, mutta en silti pysty auttamaan sanojen tai "äänikuvan" kanssa, sori vaan...
Kaverin suusta:" Mä olen vähän kelaillu... Aattele nyt, jos ei ois musaa niin ei vois JORAA..." Niinpä.
Begemoth
24.03.2006 00:22:23
Kiitos ajatuksesta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)