Jaskaa pakoon 16.03.2006 09:36:30 | |
---|
Tuossa saunaketjussa jo lipsahti tälle alueelle, koska koirakuume itsellä on kuumimmillaan. Koirahan on se usein kotiinjäävistä kaipaajista karvaisempi (paitsi tietysti posliinikoira, joka on koriste-esine). Millainen on hyvä muusikon koira, miten suhtautuu keikkailemiseen jne. |
Sertzo S 16.03.2006 09:39:28 (muokattu 16.03.2006 09:40:16) | |
---|
Minä en enää, kuten olen ilmoittanut aiemmin, juurikaan keikkoja enää tee. Koira on silti 7 vuotias kuparinruskea narttu, irlanninsetterin ja sileäkarvaisen noutajan risteytys. Hyväluontoinen seurakoira ja kova uimaan. Ei piittaa mm. haitarinsoitosta, pikemminkin inhoaa sitä. |
poppamies 16.03.2006 09:40:03 | |
---|
Alma (omassakuvassa) ei oo koskaan käynyt keikalla (jos ei lasketa sitä kun sitä on roudattu naapurin Sulokoiran rattoseuraksi) mutta en epäile hetkeäkään ettei istuisi jalkojeni juuressa koko keikan jos tilanne vaatisi. G-strings are for strippers |
R.Syke 16.03.2006 09:41:59 | |
---|
Tuossa saunaketjussa jo lipsahti tälle alueelle, koska koirakuume itsellä on kuumimmillaan. Koirahan on se usein kotiinjäävistä kaipaajista karvaisempi (paitsi tietysti posliinikoira, joka on koriste-esine). Millainen on hyvä muusikon koira, miten suhtautuu keikkailemiseen jne. Kehoitan vakavasti harkitsemaan. Koirahan vaatii hoitoa ja ulkoilutusta. Siitä ei tuu mitään, että kallis koira on metrin narussa kapakan ovessa kiinni, kun isäntä istuu tuntitolkulla kaljalla. Koiraa ei siis pidä ottaa hetken mielijohteesta, vaan siihen liittyy aina vastuu. Itse asiassa parempi ratkaisu lienee se kotiin jäävä posliinimirri. Se ei perään hauku. Jos ottaisin koiran - se ei olisi mikään kääpiöpilsneri, vaan vasikankokoinen ja rumaääninen ja rumannäköinen huntti. |
baron 16.03.2006 09:43:26 | |
---|
Mulla oli aikoinaan pikimusta Belgian paimenkoira, nyt ei mitään. My name is Baron, Sir Baron. |
omarklah 16.03.2006 09:46:02 | |
---|
- Tanssimuusikon koira pitää olla sekarotuinen ja uros. - Mielellään Karjalan karhukoiran, Suomen pystykorvan ja Suomen ajokoiran risteytys. - Kova haukkumaan tilanteessa kuin tilanteessa - asiasta ja asiatta. - Osaa tarvittaessa vainuta tien kotiin vaikka mistä. - Nussii kaikki kylän nartut, jos pääsee irti. - Ei hauku vaikka isäntä tulee humpalta haisten kotiin aamuyöstä - asettuu viereen nukkumaan hajusta huolimatta. - Ei nouda tohveleita eikä sanomalehteä. - Ei syö mitään muroja, vaan lenkkimakkaraa ja maksalaattikkoa, niinkuin isäntänsäkin - tykkää mäyräkoirista... Tää sit sanois tälleen... |
Sertzo S 16.03.2006 09:47:12 (muokattu 16.03.2006 09:47:43) | |
---|
Minä lähden kohtapuolin erään tuttavani kanssa Kokonsaareen Saimaan Pihlajavedelle ja koira mukaan. Hieno sää ajella kaverin kyydissä Koivukannan lossille ja loppumatka jäätietä pitkin saareen. Koiralle ja isännälle mieluisa reissu. :) |
poppamies 16.03.2006 09:49:55 | |
---|
...Siitä ei tuu mitään, että kallis koira on metrin narussa kapakan ovessa kiinni, kun isäntä istuu tuntitolkulla kaljalla... No problem! Alma on siitä tyypillenen humppakoira että juo mielellään alkomahoolia. Olut, siideri, punaviini mutta väkevämpi portviini oa kaikkein parasta. G-strings are for strippers |
AnselmiMaa 16.03.2006 09:50:12 | |
---|
Jos ottaisin koiran - se ei olisi mikään kääpiöpilsneri, vaan vasikankokoinen ja rumaääninen ja rumannäköinen huntti. Korvaisin tässä tapuksessa sanan "ruma" katu-uskottavuudella. Mielestäni parempi. Lassen (vajaa 9kk rotikka uros) mitat päivitin eilen: säkä(ei tuuri)korkeus noin 65 cm, paino reilu 46 kg ja kasvaa, äänikin on jo melko "julma", siis katu-uskottava kuten jeppekuu totesi. Rotikka kasvaa noin kahteen ikävuoteen saakka, joten painoa voi tulla vielä reilut 15 kg. Sitten alkaa painikaverit oleen vähissä.. Mitä sitten? Soita äläkä selvitä! |
Jäärä 16.03.2006 09:50:28 | |
---|
Meillä on semmonen walesinspringerspanieli, todella vilkas ja iloinen vesseli. Ulvoo kilpaa tyttären soittaessa huilua. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
BigPapa 16.03.2006 10:00:12 | |
---|
Hot Dog Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
uruttaja 16.03.2006 10:10:35 | |
---|
Omasta kuvasta näyy ne toopermannit. Eli Bichon frise rouvat. Mököttävät pari päivää kun lähden keikalle. Muutenhan pyörin niiden kanssa päivät kotona. Pilloutuvat kaappien alle tai menevät mun matkalaukkuun, ihan niinkuin se vaikuttaisi keikalle lähtöön. Alkavat vanheta kynsiin, 9 ja 8 vuotiaita ovat jo, pitäis hommata pikkuhiljaa tuohon kasvamaan pentu. Tämä rotu on semmonen että siitä ei lähde hilsettä, joten se passaa ainakin jollain lailla allergiaperheisiinkin. Mot. |
vanhami 16.03.2006 10:34:22 | |
---|
Jackrussellin terrieri Bonzo on meidän koira. Emäntä sanoi kaksi vuotta sitten, että ostetaan koira. Olin aluksi vastaan, mutta myönnyin sitten sillä ehdolla, että se on sen koira. Hoidan sitä ihan normaalisti ja paijaan, mutta ne aamulenkit vesisateessa ja yölliset kusetukset on sitten sen heiniä. Olin täysin myyty, kun se tuli meille. Arvatkaapa kenen koira se nyt on ja kuka ne kusetuslenkit tekee. Panen nyt vielä tähänkin ne muutaman kuvan. http://www.mikavanhala.fi/kuvia/ebonts1.jpghttp://www.mikavanhala.fi/kuvia/ebonts2.jpghttp://www.mikavanhala.fi/kuvia/ebonts3.jpg Miinuspuolena se, että joskus se herättää koko saatanan talon, kun rynnin sisään yöllä, kun sattuu nukkumaan liian siki. transportterin jyrinän se tunnistaakin ja jos kuulee, että se olen minä, niin on ihan hipihiljaa. |
KoskPaavo 16.03.2006 10:59:24 | |
---|
Meidän Emma on tuossa omakuvassa ruokanokosilla , se on semmoinen 2,5 vuotias Siperianlaika, kova haukkumaan , olen joskus uhannut lähettää maan kiertoradalle. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
turhala 16.03.2006 11:06:11 | |
---|
Jackrussellin terrieri Bonzo on meidän koira. Emäntä sanoi kaksi vuotta sitten, että ostetaan koira. Olin aluksi vastaan, mutta myönnyin sitten sillä ehdolla, että se on sen koira. Hoidan sitä ihan normaalisti ja paijaan, mutta ne aamulenkit vesisateessa ja yölliset kusetukset on sitten sen heiniä. Olin täysin myyty, kun se tuli meille. Arvatkaapa kenen koira se nyt on ja kuka ne kusetuslenkit tekee. Panen nyt vielä tähänkin ne muutaman kuvan. http://www.mikavanhala.fi/kuvia/ebonts1.jpg http://www.mikavanhala.fi/kuvia/ebonts2.jpg http://www.mikavanhala.fi/kuvia/ebonts3.jpg Miinuspuolena se, että joskus se herättää koko saatanan talon, kun rynnin sisään yöllä, kun sattuu nukkumaan liian siki. transportterin jyrinän se tunnistaakin ja jos kuulee, että se olen minä, niin on ihan hipihiljaa. Meiltä löytyy Parson russelli, nämä on tosi mukavia energia pakkauksia ja kun maalla asuu on koiralla myös tarpeeksi tekemistä , pitää hiiret kurissa .ja pitää hyvää huolta laumassa olevista ihmisistä. Russeleilla on vaan se että ne luulee olevansa isompia kuin mitä ne on eli eivät pelkää mitää, Suosittelen ,vitutukseen kirkasviina hoitoa. |
WanhaWetäjä 16.03.2006 12:04:40 | |
---|
Hoh hoijaa... Vai tanssimuusikon koira? Aika outoo,jengi vastailee pokerilla ikäänkuin olisivat tanssimuusikoita...HOHO! Olen ehkä aivan hakoteillä,MUTTA eikö tanssimuusikko ole sellainen joka saa pääasiallisen toimeentulosta soittamalla tanssimusaa?Eli jos mä nyt alkasin vaikka paskakuskiksi ja tekisin yhen keikan puolessa vuodessa,niin oisinko mä muusikko??Toisaalta...sama asia,paskan levittämistä eri muodossaan... Noh,huono on päivä ja wituttaa,ei siinä mitään,olen pahoillani ja katson peiliin,joo joo... Kuitenkin melko pitkän kokemukseni mukaan ko alueelta voisin sanoa että tanssimuusikko on usein itse se koira,joten en mä kaipaa koiraa,mulla on viis lasta ja muija,sirkusta on ilman koiraakin ihan tarpeeks,HOHO! Samojedin pystykorvia meillä on ollut 3kpl vuosien saatossa,se on ainakin kaunis ja oikea koira,sellasen ottaisin kyllä jos asuisin maalla :-) Ostan Casion kun täytän 50v... |
Jäärä 16.03.2006 12:26:27 (muokattu 16.03.2006 12:27:52) | |
---|
Tarttee pyytää Juhania perustamaan "Neljäsosa tanssimuusikot"-palsta joihin voi "pokkana" jä punastelematta lisätä komenttinsa ilman, että aihéuttaa angstia kanssakirjoittajissa. Huhuh! Hehe.... Edit: Oikeastaan "Neljäsosa tanssimusiikin soittelijat" olisi varmaan parempi? Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
baron 16.03.2006 12:29:03 | |
---|
Hoh hoijaa... Vai tanssimuusikon koira? Aika outoo,jengi vastailee pokerilla ikäänkuin olisivat tanssimuusikoita...HOHO! Vois olla aika yksinäistä täällä! My name is Baron, Sir Baron. |
EP 16.03.2006 12:30:32 | |
---|
Meillä on ollut Skotlanninpaimenkoiria (Lassie), jotka on luonteeltaan ihan mukavia seurakoiria, tällä hetkellä ei ole koiria vaan kissaneiti. |
vanhami 16.03.2006 12:32:48 | |
---|
Meiltä löytyy Parson russelli, nämä on tosi mukavia energia pakkauksia ja kun maalla asuu on koiralla myös tarpeeksi tekemistä , pitää hiiret kurissa .ja pitää hyvää huolta laumassa olevista ihmisistä. Russeleilla on vaan se että ne luulee olevansa isompia kuin mitä ne on eli eivät pelkää mitää, Komppaan täysin. Aamulenkillä tänään yksi Sakemanni haukahti rumasti meidän Russelille. Se nosti sellaisen metakan, että okset pois. Jos olisin päästänyt /olisi päässyt irti, olis käynyt satavarmasti päälle sakemannin päälle. Olisi voinut Bonzo raukalle vaan käydä huonosti. Iso ego, suuri suu, vähän järkee, ihan kuin isäntänsäkin. |