anttikoski 15.03.2006 15:38:49 | |
---|
olen tuossa kuunnellu juakko teppoa ja yrittäny hakea niihin sointuja ja sanoja . on nimittäin nuotio musiikkina mitä parhaimpia. että mistähan niitä sais ongittua vai onko ne niin salaisia ettei mistään saa. |
KoskPaavo 15.03.2006 16:23:25 | |
---|
olen tuossa kuunnellu juakko teppoa ja yrittäny hakea niihin sointuja ja sanoja . on nimittäin nuotio musiikkina mitä parhaimpia. että mistähan niitä sais ongittua vai onko ne niin salaisia ettei mistään saa. Ne on salaisia, ne on sen oman kitaran sisällä piilossa. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
EP 15.03.2006 16:23:41 | |
---|
|
DirtyFingers 15.03.2006 20:11:17 | |
---|
Jaakko Teppo on kyllä legenda. Unohtumattomia kappaleita. "Don't talk to the eyes of a stranger" |
Simplex 15.03.2006 20:17:19 | |
---|
Jaakko Teppo on kyllä legenda. Unohtumattomia kappaleita. Hyi hitto! Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
jon lord 15.03.2006 20:35:44 | |
---|
olen tuossa kuunnellu juakko teppoa ja yrittäny hakea niihin sointuja ja sanoja . on nimittäin nuotio musiikkina mitä parhaimpia. että mistähan niitä sais ongittua vai onko ne niin salaisia ettei mistään saa. Mun täytyy kaivaa jostain. Mulla on reilu parikymmentä sovitusta jossain mutta täytyy kaivaa esille. Tosin nuo on niin helppoja että cd:tä itsekin aika nopeasti plokkaa..kolme sointua pohjalta Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Landola59 15.03.2006 20:45:30 | |
---|
Hyi hitto! Oma vikasi jos et pidä. Jos toiselle maistuu niin tuskin siitä kannattaa ruveta suolta kääntämään. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
isojussi 15.03.2006 20:51:52 | |
---|
Jaakko Teppo on kyllä legenda. Unohtumattomia kappaleita. Komp. Armoitettu esiintyjä. Mainioita biisejä. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Simplex 15.03.2006 21:23:17 | |
---|
Oma vikasi jos et pidä. Jos toiselle maistuu niin tuskin siitä kannattaa ruveta suolta kääntämään. Kannattaa tietysti ruveta... ja sitä paitsi se on sun vika kun en tykkää. Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
Marshall83 18.03.2006 11:54:31 | |
---|
Miks sun kitarassa on vaan 5-kieltä? |
Landola59 18.03.2006 12:22:11 (muokattu 18.03.2006 12:28:41) | |
---|
Käykääpäs kattomassa sivulla www.turnusband.net Jaakko Teppoa uudelleen sovitettuna. Hoho! Pakko-ostos!!! Tämä on sitä rock/heavy-osastoa jota jaksaa kuunnella vaikka kuinka paljon. Coverointi on kova sana. Mahtava ääni teidän laulajalla. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
BigPapa 18.03.2006 12:27:17 (muokattu 18.03.2006 12:28:11) | |
---|
Älkääs ny sitä Teppoa mollatko - duunikaverina Jaakon sukulaispoka, Teppoja myöskin. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Sertzo S 18.03.2006 12:59:48 | |
---|
Hoho! Pakko-ostos!!! Tämä on sitä rock/heavy-osastoa jota jaksaa kuunnella vaikka kuinka paljon. Coverointi on kova sana. Mahtava ääni teidän laulajalla. No joo, toimiihan nuo noinkin, mutta kun ne on jo Jaskan versioina aiemmin jo kuultu, niin ei sillen pure meikäläiseen. Hyvin kuitenkin toteutettu uusiosovituksina, ei siinä mitään. :) |
M-Juhana 18.03.2006 14:29:14 | |
---|
Komp. Armoitettu esiintyjä. Mainioita biisejä. Mikko-Sika Mallorcalla ! RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
EP 18.03.2006 14:30:40 | |
---|
Käykääpäs kattomassa sivulla www.turnusband.net Jaakko Teppoa uudelleen sovitettuna. HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA..... 8)) Mutta originaali on parempi! |
Sertzo S 18.03.2006 14:34:50 (muokattu 18.03.2006 14:35:32) | |
---|
Täällä S-linnassa eräs näyttelijä alkoi esittää Jaskaa vitseineen ja lauluineen. Ei toimi! Jotenkin kornia kuulla aiemmat Jaskan jutut ja vitsit häneltä, vaikka imitoi kohtuullisesti ja soittaa kitaraa. Omat laulunsa teksteineen sen sijaan äänitteillään ovat aivan kelpoa tavaraa. |
markkuv 18.03.2006 16:50:09 | |
---|
Täällä S-linnassa eräs näyttelijä alkoi esittää Jaskaa vitseineen ja lauluineen. Ei toimi! Jotenkin kornia kuulla aiemmat Jaskan jutut ja vitsit häneltä, vaikka imitoi kohtuullisesti ja soittaa kitaraa. Omat laulunsa teksteineen sen sijaan äänitteillään ovat aivan kelpoa tavaraa. Jaakko Tepon jutut "oltiin kaverin kanssa Mallorcalla, kahteen viikkon ei ajettu partaa eikä pyyhitty persettä" toimi vain Jaakon esittämänä. Muutaman kerran oltiin aikoinaan samoilla markkinoilla soittamassa, kiva ja nöyrä tyyppi esiintyjänä, suhtautui työhönsä vakavasti ja otti yleisönsä joka kerta. |
jon lord 18.03.2006 19:39:50 | |
---|
Täällä S-linnassa eräs näyttelijä alkoi esittää Jaskaa vitseineen ja lauluineen. Ei toimi! Jotenkin kornia kuulla aiemmat Jaskan jutut ja vitsit häneltä, vaikka imitoi kohtuullisesti ja soittaa kitaraa. Omat laulunsa teksteineen sen sijaan äänitteillään ovat aivan kelpoa tavaraa. Tämä imitaattori jonka kanssa esitetään showta ympäri suomea imitoi Jaskaa todella hyvin ihan 1/1. Se on Jaskan hyvä kaveri ja ne on tuntenut toisensa jo vuosikausia. Kerran soitti Jaskan vaimolle ja oli olevinaan Jaska ja eikä vaimo tietänyt että ei se ollutkaan. Monissa paikoissa Jaskan imitointi on ollut yksi illan kohokohdista. Viime kesänä oli kyllä tiukka paikka kun oltiin Iisalmen torilla. Yksi kaveri tulikin sitten keikan jälkeen sanomaan että pitää olla kova pokka kun tulee Iisalmen torille matkimaan Jaskaa, mutta sanoi sitten että oli ihan kuin jaska. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
veeka 18.03.2006 21:01:22 | |
---|
Täytyypä nyt sitten mainita tämä, kun tuli puhetta Jaakosta. Mun isä heilastelee Jaakon siskon kans. Kertonut monia hyviä juttuja hänestä, sääli kun ei onnistu enää keikat. jyrkkä ehkä |
EP 18.03.2006 21:15:15 | |
---|
Täytyypä nyt sitten mainita tämä, kun tuli puhetta Jaakosta. Mun isä heilastelee Jaakon siskon kans. Kertonut monia hyviä juttuja hänestä, sääli kun ei onnistu enää keikat. Tuli TV:stä ohjelma Jaakko Teposta, taitaa olla jo ainakin vuosi..Mukavia jutteli, taiteilija-eläkkeellähän se on. |