U.Honey 10.03.2006 22:55:42 | |
---|
Täällä oli joskus säie jossa oli linkkejä huvittavanpuoleisiin bändikuviin, siis kuvia 70- ja 80-luvun tanssibändien keikkajulisteita ym. Kysyn syystä, että pitäisi mennä bändin kanssa valokuvaan, ja noista kuvista voisi ottaa 'vaikutteita'. Jos jollain on linkkejä tallessa niin voisitko ystävällisesti laittaa tänne. P.S. Haku ei siis toiminut. Kolmisormismythe |
pekkajau 10.03.2006 23:17:36 | |
---|
Täällä oli joskus säie jossa oli linkkejä huvittavanpuoleisiin bändikuviin, siis kuvia 70- ja 80-luvun tanssibändien keikkajulisteita ym. Kysyn syystä, että pitäisi mennä bändin kanssa valokuvaan, ja noista kuvista voisi ottaa 'vaikutteita'. Jos jollain on linkkejä tallessa niin voisitko ystävällisesti laittaa tänne. P.S. Haku ei siis toiminut. Elä hättäile! Arkistot on auki vain virka-aikoina! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
KoskPaavo 10.03.2006 23:25:26 | |
---|
Eikös vieläkin ohjelmatoimistojen sivuilta löydy hyviä esimerkkikuvia.? Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Simplex 11.03.2006 12:50:55 | |
---|
Eikös vieläkin ohjelmatoimistojen sivuilta löydy hyviä esimerkkikuvia.? Joo ja m-nettiläisten humppa-esojen bänien kotisivuilta... Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
freeze 11.03.2006 13:23:19 | |
---|
Joo ja m-nettiläisten humppa-esojen bänien kotisivuilta... hoho |
Sertzo S 11.03.2006 14:52:11 | |
---|
Täällä oli joskus säie jossa oli linkkejä huvittavanpuoleisiin bändikuviin, siis kuvia 70- ja 80-luvun tanssibändien keikkajulisteita ym. Kysyn syystä, että pitäisi mennä bändin kanssa valokuvaan, ja noista kuvista voisi ottaa 'vaikutteita'. Jos jollain on linkkejä tallessa niin voisitko ystävällisesti laittaa tänne. P.S. Haku ei siis toiminut. Mulla on muutama pändeistäni julisteina (hauskojakin) ja valokuvina. En tiedä miten ja millä kustannuksilla ne saisi digikuvamuotoon ja niin ollen nettiin. Ehkä ja varmastikin pojan digikameralla. |
U.Honey 12.03.2006 08:06:14 | |
---|
Kolmisormismythe |
baron 12.03.2006 08:17:20 | |
---|
Löytyihän se linkki pienen etsinnän jälkeen. Näitä kuvia olin hakemassa: http://www.nyheter.nu/kultur/ Aina tulee yhtä iloiseksi kun nää näkee. Kyllä musiikki on iloinen asia! My name is Baron, Sir Baron. |
Sertzo S 12.03.2006 08:55:07 | |
---|
Löytyihän se linkki pienen etsinnän jälkeen. Näitä kuvia olin hakemassa: http://www.nyheter.nu/kultur/ No voi sun stana! HEEEEHHHHH!!!. Kokeilin omiani pojan kanssa digipelillä kuvata julisteista ja valokuvísta ja laittaa tänne, mutta ei onnistunut; muutti jotenkin väärään muotoon kone nuo kuvat stana! Ei toiminut, niin ei toiminut vittu! |
isojussi 12.03.2006 12:03:40 | |
---|
Huvittavinta, että 80%:lla mnettiläisistä on vielä tänäkin päivänä samanlainen tukkamuoti. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
KoskPaavo 12.03.2006 12:29:33 | |
---|
Huvittavinta, että 80%:lla mnettiläisistä on vielä tänäkin päivänä samanlainen tukkamuoti. Kyllähän jokainen koko elämänsä omaa aikaansa peilaa jotenkin , kyllä nuo minustakin huvittavia ovat. Tukka on mullakin lähellä tuota, housut on tällaiset ikifarkut. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
isojussi 18.03.2006 12:39:16 | |
---|
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
humppahanuristi 18.03.2006 18:52:50 | |
---|
Ilonpilaaja |
häläppääjä 18.03.2006 19:03:46 | |
---|
Onko Maaret ja Hyväkkäistä ollunna päntikuvvaa aikonaan vai intte? |
jon lord 18.03.2006 19:29:42 | |
---|
Onko Maaret ja Hyväkkäistä ollunna päntikuvvaa aikonaan vai intte? Ainoa mikä mulla on niistä on se c-kasetin kansikuva. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
EP 18.03.2006 20:17:53 | |
---|
Ainoa mikä mulla on niistä on se c-kasetin kansikuva. Ei kellään olis näytettä noista Hyväkkäistä ja siitä toisesta, HOHOO! 8) |
buntta 19.03.2006 01:16:30 | |
---|
Miksei Meksikolla ole olympiajoukkuetta?
Kaikki juoksu-, hyppy- ja uimataitoiset ovat jo USA:n puolella. |
isojussi 19.03.2006 13:13:49 | |
---|
Miksi kaikkien rautalankasolistien pitää kuulostaa humalaiselta Sorsakoskelta? Koska ne ei oo kuullu sitä muunlaisena? Kitarasoundi kohdallaan minun korvaan. Entäs time? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Groovelover 19.03.2006 13:17:36 | |
---|
Löytyihän se linkki pienen etsinnän jälkeen. Näitä kuvia olin hakemassa: http://www.nyheter.nu/kultur/ Nuo kuvat on tosi hienoja.. gallup? Mun suosikki on Gert Jonnys, on jätkillä mahtanut olla kivaa vetää tollaiset kledjut niskaan keikalle. Veikkaan että kledjut suunnitellut tyyppi on värisokea, ei muuten voi keksiä noin mautonta väriyhdistelmää, aniliininpunainen ja kirkas vihreä, yök! Mutta mauttomuus kuuluu nykyäänkin ruotsin dansband-musaan, jos maapallolta löytyy vielä kamalampi ja munattomampi musatyyli niin ihmettelen. Äijät vetää hirveätä kuraa hymyssäsuin, joka ukolla naama on kuin hangon keksi ja svengi on kuin lobotomiapotilaiden musiikkiterapiakerhon tuotoksissa. |
EP 19.03.2006 13:26:05 (muokattu 19.03.2006 13:26:27) | |
---|
Koska ne ei oo kuullu sitä muunlaisena?
Entäs time? Ei ollenkaan hassumpia esityksiä kumpikaan, solistilla on vähän "Emppu Grön" tyylinen laulutapa.. :) |