rakula 04.04.2006 20:11:51 | |
---|
Ajattelinpa kysästä kun kaverin kanssa ajateltiin sitä soitella. Eat my ass and balls |
Ukko 04.04.2006 21:03:10 | |
---|
Ajattelinpa kysästä kun kaverin kanssa ajateltiin sitä soitella. Oisko niitä äkkiklaskemalta peräti 6 sointua ? |
Eddy 04.04.2006 21:05:18 | |
---|
Oisko niitä äkkiklaskemalta peräti 6 sointua ? Tuhlausta! Koskettelen soittimia... |
Tankoprinssi 04.04.2006 21:08:39 | |
---|
Oisko niitä äkkiklaskemalta peräti 6 sointua ? C, D, E, F, G, A, H Siis yksi täytyy "arpoa" pois ja vielä päättää mikä/mitkä jäljelle jäävistä on mahdollisesti/todennäköisesti molleja. Helppoa kuin heinän teko. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
WanhaWetäjä 04.04.2006 21:12:35 (muokattu 04.04.2006 21:13:27) | |
---|
Ajattelinpa kysästä kun kaverin kanssa ajateltiin sitä soitella. Mulla on hyvä idea..... Ostakaa Mikon kokoelma jostain marketista,sellanen joka sisältää tuon rallin,sitten kuuntelette sitä Minnaa ns ajatuksella,koetatte ne 4-5 sointua sieltä sitten plokata,ok? Saattaa olla yksi majorikin tuossa teoksessa,ja kenties jopa molliseitsemän,mutta ne voi hyvin suoristaa ihan perussoinnuiksi teoksen siitä kärsimättä:-) Ihan oikeesti;mä koetan kannustaa nuorisoa omatoimisuuteen,ei kai se ole liikaa vaadittu,nimenomaan tässä tapauksessa??Biisi ei ole vaikea... Mulla on jossain yks MA:n nuottikirja,jos sen löydän,niin toki skannaan sieltä sulle sen Minnan jos se siellä on,mutta en tänään...en nimittäin tiedä yhtään missä se kirja on! Paljon parempia Alatalon biisejä mun mielestä on "Hyvästi Mona"ja "Syli"....niihin löytyy kyllä nuotit ja sanat vaikka heti,jos kiinnostaa:-) Ostan Casion kun täytän 50v... |
paice60 04.04.2006 21:21:27 | |
---|
Me oltiin Mikon kanssa keikalla viime kesänä Kustavissa ja Jammi oli mukana. Mähän olen tuntenut Jammin varmaan 35 vuotta ja siinä kun nähtiin, alkoi armoton vittuilu puolin ja toisin. Mikko ihmetteli Jarmolle myöhemmin, kun ei tiennyt meidän ystävuudestä, että mikä tyyppi toi rumpali oikein on kun tollai puhuu? Meillä oli oikein mukavaa ja keikka meni erittäin leppoisasti. Jammi siinä vaan alkuillasta jäi kerrankin sanattomaksi, kun vähän ennen soiton alkua menin hänen luokseen ja sanoin : Ei voi vetää. Jammi oli että onko kamat rikki vai. Mä vastasin että ei, siellä on haitari lavalla. Olisittepa nähnyt hänen ilmeensä. Ajattelenko....siis olenko? |
WanhaWetäjä 04.04.2006 21:41:54 | |
---|
Jep...nuotit löyty;-) Voin skannata mailiin tai pistää postiin,ihan miten vaan?Pistä yhteystietoja pikaviestillä... Ostan Casion kun täytän 50v... |
rakula 04.04.2006 21:43:37 | |
---|
Pääasiassa tuo biisi menee synttäribiisiksi, mutta nimi vaihtuu minnasta... Eat my ass and balls |
pekkajau 04.04.2006 22:02:51 | |
---|
"Usko,Toivo & Rakkaus" on semmonen Mikon biisi etten ole kenenkään vetävän missään... paitsi Mikon itsensä aikoinaan kun se oli vielä rokkitähti. Hieno biisi johon liittyy mukavia nuoren ja kiihkeän rakkauden muistoja! Tosin teksti on melkein suora lainaus isosta kirjasta mutta eipä häiritse. "Mona" ja "Syli" on kanssa ihan kivoja biisejä! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
rakula 04.04.2006 22:16:50 | |
---|
"Usko,Toivo & Rakkaus" on semmonen Mikon biisi etten ole kenenkään vetävän missään... paitsi Mikon itsensä aikoinaan kun se oli vielä rokkitähti. Hieno biisi johon liittyy mukavia nuoren ja kiihkeän rakkauden muistoja! Tosin teksti on melkein suora lainaus isosta kirjasta mutta eipä häiritse. "Mona" ja "Syli" on kanssa ihan kivoja biisejä! toi minna on vaan saakelin hauska. Miksa painelee musavideossa joku överiturkoosi collegepaita päällä. Hurmaavat silmälasit ja tietysti se mikon hedelmäinen hymyily tekee siitä unohtumattoman seikkailun. Eat my ass and balls |
R.Syke 05.04.2006 07:31:57 (muokattu 05.04.2006 07:32:43) | |
---|
Jep...nuotit löyty;-) Voin skannata mailiin tai pistää postiin,ihan miten vaan?Pistä yhteystietoja pikaviestillä... WW - TM-palstan laupeuden enkeli :) Hienoa. Olet tullut ulos kaapista. Keuhksprh® Ite taas sulkeudun amatööriyden synkkään komeroon yhä lujemmin enkä ikinä tule ulos. |
WanhaWetäjä 05.04.2006 12:14:01 | |
---|
WW - TM-palstan laupeuden enkeli :) Hienoa. Olet tullut ulos kaapista. Keuhksprh® Ite taas sulkeudun amatööriyden synkkään komeroon yhä lujemmin enkä ikinä tule ulos. Olen vapautunut humpan ikeestä,voin taas hengittää...HOHO!Toistaiseksi viimeinen keikka oli 1.4,ei jaksa noita säätökeikkoja enää yhtään... Mä olen siis nyt ja tälläkin hetkellä siellä amatööriyden synkässä komerossa,kirjaimellisesti,mun soitto/työtilani on nimittäin entinen varasto,mitat jotain 1,65m x 2,65m... Ostan Casion kun täytän 50v... |
Ukko 05.04.2006 15:58:40 | |
---|
Tuhlausta! Minäpä vedänkin sen jazz versiona ;) |
arvid70 05.04.2006 20:13:52 | |
---|
Jep...nuotit löyty;-) Voin skannata mailiin tai pistää postiin,ihan miten vaan?Pistä yhteystietoja pikaviestillä... Miekin haluaisin nuo soinnut/nuotit jos jotenki kehtaisit lähettää vaik pikaviestillä ? KAUPPIAAN PUHETTA!! |
markkuv 05.04.2006 20:38:53 | |
---|
Jep...nuotit löyty;-) Voin skannata mailiin tai pistää postiin,ihan miten vaan?Pistä yhteystietoja pikaviestillä... Kukahan oli käsin raapustanu nuotit, joilla M kiersi pystökeikoilla 80-90 luvun taitteessa, toisinaan sai tolokusti tiirustaa, että sai selevän. |
isojussi 05.04.2006 23:44:45 | |
---|
Paljon parempia Alatalon biisejä mun mielestä on "Hyvästi Mona"ja "Syli"....niihin löytyy kyllä nuotit ja sanat vaikka heti,jos kiinnostaa:-) +++ Ja "Hän hymyilee kuin lapsi" onkohan meillä sama nuottivihko? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
jon lord 06.04.2006 12:33:18 | |
---|
Paljon parempia Alatalon biisejä mun mielestä on "Hyvästi Mona"ja "Syli"....niihin löytyy kyllä nuotit ja sanat vaikka heti,jos kiinnostaa:-) Hessu lauloi tuota Monaa ja helvatan hyvin vielä. Yksi Mikon parhaista biiseistä minun mielestä...yksi niistä harvoista.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
WanhaWetäjä 06.04.2006 13:50:54 (muokattu 06.04.2006 13:51:34) | |
---|
Hessu lauloi tuota Monaa ja helvatan hyvin vielä. Yksi Mikon parhaista biiseistä minun mielestä...yksi niistä harvoista. Kyllä! Täytyypä Hessulle soitella,lähtiskö tekeen huttukeikkaa,nyt kun mä olen vapaa tekeen vaikka vaan yhen keikan kuussa...se vähän uhkaili jotain comebackia tekevänsä!3 vuotta se on ollut kyllä kehistä pois... Kiva ois vielä vetää Hessun kaa,lähetkö kiippareihin,HOHO!No vitsi,mutta kuitenkin;-) Ostan Casion kun täytän 50v... |
Tankero 06.04.2006 17:38:16 | |
---|
Minäpä vedänkin sen jazz versiona ;) Tai vedätkö alkuperäisversiona? Eikös sen oo ekaksi säveltänyt joku ameriikanpelle? Varmasti, vissiin. |
uruttaja 06.04.2006 18:03:34 | |
---|
Tai vedätkö alkuperäisversiona? Eikös sen oo ekaksi säveltänyt joku ameriikanpelle? Mistä biisistä olikaan kyse...Tuliaiset teki tehtävänsä... |