KoskPaavo 02.04.2006 14:10:06 | |
---|
Onkos kukaan kolleegoista sattunut esim. jälkikasvun kyytijänä noita seuraamaan?Itse oon myt parina vuonna pojan bändiä kyytinyt, en pakosta, vaan koska tuo nyt itseäkin vähän kiinnostaa mihin homma tulevaisuudessa kallistuu.Kyllä mielestäni nuo ulkomusiikilliset jutut on jo varmaan 80% koko hommasta , tuomarit on "Kärtsy Hatakka"-pohjalta meikkeineen ym.Näitä suullisia palautteita on kiva kuulla, esim. mun pojan bändillä (trio) on kova "musiikkiopistotausta" joten jo lähteissä kyllä tiedettiin jotakin palautteesta. Homma ei kuulemma saa olla liian "muusikonomaista", "jamittelua"ja Kärtsyä lainatakseni ; "blues on helppoa musaa". Viime vuonna tuli muuten tuo kommentti; "Kuulostatte liikaa opistobändiltä" Tuossa on muuten linkki pojan bändin musiikkisivulle, jos jotakin kiinnostaa ,pari biisiä noista vetivät kisassakin , tuon "Palestine beatin" ja "Down the road , across the street" http://www.mikseri.net/artists/?id=43748Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
clave 02.04.2006 14:46:18 | |
---|
Kuuntelin biisit ja hyvältä kuullosti. Iällä ei hemmot varmaan ole pilattu. Jesse laulaa hyvin. Kingston Wallia kannattais ostaa kuunteluun. "En oo tehny sulle hyvää enkä pahaa, pikemminkin päinvastoin" |
KoskPaavo 02.04.2006 14:51:00 | |
---|
Kuuntelin biisit ja hyvältä kuullosti. Iällä ei hemmot varmaan ole pilattu. Jesse laulaa hyvin. Kingston Wallia kannattais ostaa kuunteluun. Niinpähän tuo "tuomari" mainitsi että" Pete Wallia on tullut kuunneltua", paremminkin tuo taisi olla negatiivinen juttu tuossa em. kisassa. Kundien iät ovat 18, 17, ja 16. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Tankoprinssi 02.04.2006 16:50:37 | |
---|
Kyllä meidänkin pojat ovat siinä "skabassa" käyneet ja sanoivat, että olisi ollut parempi menestys jos olisi soittanut alasti ja taidollisesti huonommin. Silloin voitti joku "teatteri-bändi". Tässä poikien bändin (Broncos) näytteitä: http://www.mikseri.net/artists/broncos.19824.phpKandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
KoskPaavo 02.04.2006 17:13:27 | |
---|
Kyllä meidänkin pojat ovat siinä "skabassa" käyneet ja sanoivat, että olisi ollut parempi menestys jos olisi soittanut alasti ja taidollisesti huonommin. Silloin voitti joku "teatteri-bändi". Tässä poikien bändin (Broncos) näytteitä: http://www.mikseri.net/artists/broncos.19824.php Eipä tuota juuri paremmin vois ilmaista. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
baron 02.04.2006 17:25:32 | |
---|
My name is Baron, Sir Baron. |
Tankero 02.04.2006 18:18:26 | |
---|
Niinpähän tuo "tuomari" mainitsi että" Pete Wallia on tullut kuunneltua", paremminkin tuo taisi olla negatiivinen juttu tuossa em. kisassa. Kundien iät ovat 18, 17, ja 16. Oma vikansa, jos eivät pärjänneet. Mitäs opettelivat soittaan liian hyvin. Heh Varmasti, vissiin. |
KoskPaavo 02.04.2006 21:58:37 | |
---|
Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
buntta 02.04.2006 23:36:56 | |
---|
Nyt jäi epäselväksi kenen isä on pidempi kuin muiden isä:-). No, vitsi vitsi... Miksei Meksikolla ole olympiajoukkuetta?
Kaikki juoksu-, hyppy- ja uimataitoiset ovat jo USA:n puolella. |
veeka 03.04.2006 12:57:58 | |
---|
"ei vaivaa kiire, ei dressi" |
baron 03.04.2006 13:27:50 | |
---|
Hieno bändi, pari kertaa oon nähnyt livenä. Pystö on aika hot. Kiinnitit tietysti sen lisäksi huomiota tyylikkääseen bassotyöskentelyyn? My name is Baron, Sir Baron. |
veeka 03.04.2006 13:31:41 | |
---|
Kiinnitit tietysti sen lisäksi huomiota tyylikkääseen bassotyöskentelyyn? Ilimanmuuta, basson vuoksihan sitä keikoille mentiin? "ei vaivaa kiire, ei dressi" |
paice60 04.04.2006 00:59:11 (muokattu 04.04.2006 01:20:55) | |
---|
Jotta saadaan taas aihe uusille (väärille) raiteille, oletteko huomanneet että otsikko on käännettynä Viini ja Ämmä.Tai oikeastaan Viini ja Ämma, mutta ei tää oo niin tarkkaa. Miettikää sitä. Tai oikeastaan älkää miettikö. Ajattelenko....siis olenko? |
Pieni rumpalipoika 04.04.2006 19:47:01 | |
---|
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
isojussi 05.04.2006 12:11:31 | |
---|
Mä mietin tätä itekseni pitkään - onko muka niin, että aivan sama, miltä bändi näyttää, kunhan se soittaa helvetin hyvin? Kyllä kokonaisuus pitää olla hankassa. Paitsi jos ei aio keikkailla. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
veeka 05.04.2006 14:16:26 | |
---|
Eli Puolan Garbage. Hoho. Haist ite! "ei vaivaa kiire, ei dressi" |