Aihe: Ravintolamuusikon kissa.
1 2 3 4 5 6
paice60
25.03.2006 15:13:53
Vastavetona tuolle koirakirjoitukselle ajattelin tällaisen aiheen aloittaa. Meillä on kissa ja siinä mielessä kissa on hyvä eläin, että se ei tee mitään mitä se ei itse halua. Tulee luokse kun itse haluaa ja muutenkin itsenäinen. Voi olla yksinään parikin päivää kunhan ruokaa ja juomaa riittää (sama minullakin, ainakin juoman pitää riittää), kun taas koiraa ei oikein voi pitää yksinään kahdeksaa tuntia pidempään. Kissa ei pidä niin isoa ääntä kuin koira ja sen kanssa on helpompi matkustaa. Meidänkin kissa lähtee aina mukaan Ylläkselle lomareissulle. Että tämmönen aihe tänään.
Ajattelenko....siis olenko?
baron
25.03.2006 15:22:00

Mulla nyt ei oo kissaa, mutta vaimolla ja tyttöystävällä on eli joudun tekemisiin paljonkin.
Vaimon kissa vihaa mua, mutta kostoksi oon opettanut sen antamaan tassua ja istumaan takajaloillaan kuin orava eli koiramaisia temppuja.
Koirahan laumaeläimenä opettelee temppuja pelkästään isäntäänsä miellyttääkseen, kissa sen sijaan pitää lahjoa.
Nykyään kun mä tuun himaan, kissa ryntää mua vastaan antamaan tassua.

Tyttöystävän kissa tykkää musta, änkee mun viereen aina nukkumaan etc.
My name is Baron, Sir Baron.
Lennu
25.03.2006 15:58:50

Lasken itseni löyhästi ravintolamuusikoksi, kun on sentään kerran kuussa bilevetoja jossain ravintelissakin.
Meillä on sekä koira että kissa. Mä oon enemmälti kissaihminen, emäntä taas koiraihminen. Vaikka kyllä mä tasapuolinen kummallekin oon.

Kuvia kummastakin löytyy eukon kotzkare1lta http://himassa.net/karvakasat
himassa.net :: "Sun mutsis on niin läski, et ku se laittaa korkkarit jalkaan ni se löytää öljyy!" -Captain Planet.
Sandy
25.03.2006 16:20:03 (muokattu 25.03.2006 16:20:29)
Tähän on pakko vastata... Mulla on kaks kissaa. Molemmat ovat nuoria poikia ja rotu on siperiankissa. Hauskoja otuksia, tosi erilaisia luonteeltaan. Nuorempi kaiffari änkee aina syliin, kun olen koneella, nytkin se kääntää ja vääntää itseään sopivan rentoon asentoon. Vanhempi taas yleensä seurailee tilannetta sopivan etäisyyden päästä, mutta sitten kun se kaipaa hellyyttä, niin tekee sen kyllä selväksi heittäytymällä eteen. Tällä vanhemmalla on myös erikoisia tapoja. Kun menen vessaan ja istun pöntöllä kaikessa rauhassa, niin tämä tykkää käydä näykkäisemässä pakarasta silleen ohimennen.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
Lennu
25.03.2006 16:28:09

Tähän on pakko vastata... Mulla on kaks kissaa. Molemmat ovat nuoria poikia ja rotu on siperiankissa. Hauskoja otuksia, tosi erilaisia luonteeltaan. Nuorempi kaiffari änkee aina syliin, kun olen koneella, nytkin se kääntää ja vääntää itseään sopivan rentoon asentoon. Vanhempi taas yleensä seurailee tilannetta sopivan etäisyyden päästä, mutta sitten kun se kaipaa hellyyttä, niin tekee sen kyllä selväksi heittäytymällä eteen. Tällä vanhemmalla on myös erikoisia tapoja. Kun menen vessaan ja istun pöntöllä kaikessa rauhassa, niin tämä tykkää käydä näykkäisemässä pakarasta silleen ohimennen.

Hehe, kinkyä. Meidän kissa pyöriskelee myös sylissä, kun itse on koneella, kattelee telkkaria tms. Ja pyörii jaloissa kiehnäämässä, kun istun paskalla.
himassa.net :: "Sun mutsis on niin läski, et ku se laittaa korkkarit jalkaan ni se löytää öljyy!" -Captain Planet.
paice60
25.03.2006 17:50:53
Toi Sandy on tuttu ihminen. Oli samaan aikaan keikalla Ikaalisten pesulassa. Tosin onhan siitä aikaa jo jonkin verran, varmaan joku puolitoista vuotta. Mutta siellä olitte Kuplan kanssa. Oli ihan hauska porukka ja hyviä soittaan ja laulaan.
manjaana
25.03.2006 18:12:22
Eipä ole kissaa ei, itessä on mirriä ihan tarpeeksi, joo....
Vanha varis, vaan vikkelä..
Ukko
25.03.2006 18:16:02

Kissat ovat sairaus ja minä olen lääke :/
manjaana
25.03.2006 18:22:35
Kissat ovat sairaus ja minä olen lääke :/

Heh, pitääpäs tästä lähteen kahtelee millasta lääkettä olis tarjollaan.. :o)
Ukko
25.03.2006 18:26:44

Heh, pitääpäs tästä lähteen kahtelee millasta lääkettä olis tarjollaan.. :o)

Älä perskules ny vaan tänne tuu..... kun tuo vaimokin on kotosalla.
manjaana
25.03.2006 18:29:15
Älä perskules ny vaan tänne tuu..... kun tuo vaimokin on kotosalla.

*virn*

Jos nyt kuitenkin vaan tuonne Ruusuun menisin.. :o)
uruttaja
25.03.2006 18:37:29
Kyllä mirri on ihana.
paice60
25.03.2006 18:38:33
Niin kyllä se on mukava mirriä rapsuttaa.
jjussila
25.03.2006 18:40:44
Niin kyllä se on mukava mirriä rapsuttaa.
Vaan vedäpäs vastakarvaan, niin....
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
paice60
25.03.2006 18:42:10
Puhutaanko vielä mirristä?
uruttaja
25.03.2006 18:43:41
Puhutaanko vielä mirristä?

Se haisee sillille.
paice60
25.03.2006 18:44:38
Sillihän on mirrin lempiruokaa.
EP
25.03.2006 18:44:59
Se haisee sillille.

Ei jos on pesty säännöllisesti.
paice60
25.03.2006 18:47:35
Joo pesuhan tekee hyvää itse kullekin, itse lähden juuri kohta saunaan ja sitten keikalle tohon naapurikylään tu(u)raamaan.
ronkeli
25.03.2006 18:49:58 (muokattu 25.03.2006 18:51:03)
Meikäläisellä on Ragdoll-rotuinen tyttökissa Lulu nimeltään. Ikää sillä on noin 1,5 vuotta. On sitten niin maanperusteellisen tempperamenttinen kissa, ettei ole tosikaan ( mahtaako johtua siitä ,että sen isä on espanjalainen?). Ei muuta tekisikään , kun leikkisi. Mutta se ei halua ollenkaan leikkiä yksinään, vaan aina jonkun on oltava sen kanssa.
Seuraa joka paikkaan perässä ( saunaan ja vessaankin) ja jos hetkeksikin menee vaikka eri huoneeseen, niin se alkaa kamalan mouruamisen. Välillä se on hieman rasittavaa kieltämättä.
Sillä on pihalla sellainen aitaus jossa se voi kesällä olla ulkona. Viimekesänä lähdin lenkille ja Lulu oli aitauksessaan, ja kun se huomasi ,että lähden ilman sitä se aloitti siellä aitauksessaan sellaisen huudoin, että koko kylä raikui. Mitä kauemmaksi ehdin , niin sitä kovempaa se huusi... Ei auttanut muuta, kuin palata takaisin.
Se tykkää myös kanniskella suussaan tavaroita eli on aika koiramainen kissa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)