Timi 31.01.2006 17:04:12 | |
---|
Eräs mesta tarvitsisi silloin tällöin elävää musaa ja kaverit tarjos kohtuu hintaan.Ei onnannu kun kuulemma kvartetteja tulee ovista ja ikkunoista hintaan 400 egee tietty bruttona.Täytyy tsiigaa keitä siellä oikein alkaa käymään? |
Tankero 31.01.2006 17:24:15 | |
---|
Eräs mesta tarvitsisi silloin tällöin elävää musaa ja kaverit tarjos kohtuu hintaan.Ei onnannu kun kuulemma kvartetteja tulee ovista ja ikkunoista hintaan 400 egee tietty bruttona.Täytyy tsiigaa keitä siellä oikein alkaa käymään? Halavalla tuntuu menevän. Minä oon olettanu, että etelänvareksilla on kovemmat hinnat. Varmasti, vissiin. |
EP 31.01.2006 17:28:52 | |
---|
Halavalla tuntuu menevän. Minä oon olettanu, että etelänvareksilla on kovemmat hinnat. Halavalla ei tehä ko lakritsia.. :) |
uruttaja 31.01.2006 17:30:53 | |
---|
Eräs mesta tarvitsisi silloin tällöin elävää musaa ja kaverit tarjos kohtuu hintaan.Ei onnannu kun kuulemma kvartetteja tulee ovista ja ikkunoista hintaan 400 egee tietty bruttona.Täytyy tsiigaa keitä siellä oikein alkaa käymään? Kerro heti. Jos et julkisesti tähän niin laita pikaviestinä. Mulla on kans semmosta annettu ymmärtää että stadissa olis kapakkahinnatkin per nokka tuota 400 euroa. Vantaalta oon kuullu että hinnat on huonot. |
kuunsirppi 31.01.2006 19:32:45 | |
---|
Tää on se sama juttu, josta puhuin tänään tuolla toisessa threadissa :o// tää on niin tätä! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Timi 31.01.2006 19:40:15 | |
---|
Tää on se sama juttu, josta puhuin tänään tuolla toisessa threadissa :o// tää on niin tätä! Jeesaa missä, ei tarvi kahlata kaikkii läpi? |
Timi 31.01.2006 19:42:00 | |
---|
Mietitään mitä voi julkisesti sanoa ettei olla taas palleista kii! |
kuunsirppi 31.01.2006 19:44:54 | |
---|
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Sertzo S 31.01.2006 19:51:14 (muokattu 31.01.2006 19:51:47) | |
---|
Mulla on kans semmosta annettu ymmärtää että stadissa olis kapakkahinnatkin per nokka tuota 400 euroa. . Jotenkin en jaksa uskoa tuota. Siis triolla 1200€ jostain tanssiravintolakeikasta per ilta. Mikähän tai mitkähän kapakit Hesassa ovat valmiita tuon summan maksamaan? En tarkoita nyt staroja pändeineen, mutta tuskin nekään tai myyvä toimistonsa 400€ maksavat pändiensä rivisoittajille illasta -tai enhän minä tuota tiedä.
|
Timi 31.01.2006 20:07:24 | |
---|
Halavalla tuntuu menevän. Minä oon olettanu, että etelänvareksilla on kovemmat hinnat. Valitettavasti eräiden paikkojen kriteeri on vain hinta!laadulla ei niinkään ole väliä.Täällä stadissa on pumppuja pilvin pimein jotka haluaa keikalle hinnalla millä hyvänsa,jopa on toimistoja jotka trokaavat alle sovittujen taksojen ja maakunnista tunkee lisää.(Arvoisa tanssiyleisö.olemme käyneet myös Helsingissä esiintymässä)Saat...jum.v....uper...e.Bändi joka on heittäny juur vaikka 4 kuukauden Lapinrundin ja skulaa pitkin poikin tätä suomenniemeä ammatikseen,repien kaviaaria paahtoleivän päälle,lähes yötä päivää(Oli pakko keventää) painaa taksojen mukaan.Sitten löytyy näitä riman alittajia. |
M.i.k.key 31.01.2006 20:11:14 | |
---|
Sitten löytyy näitä riman alittajia. Onneksi myös ylittäjiä :) Mä lopetan nää hommat! |
uruttaja 31.01.2006 20:13:37 | |
---|
Jotenkin en jaksa uskoa tuota. Siis triolla 1200€ jostain tanssiravintolakeikasta per ilta. Mikähän tai mitkähän kapakit Hesassa ovat valmiita tuon summan maksamaan? En tarkoita nyt staroja pändeineen, mutta tuskin nekään tai myyvä toimistonsa 400€ maksavat pändiensä rivisoittajille illasta -tai enhän minä tuota tiedä. En minäkään ihan tällä istumisella usko, mutta puhuvat että viikonloput riittävät ihan hyvin, hyvät hinnat, eli saa kahdella keikalla ku saman tessillä viikossa. Pakko toisaalta on miehiä uskoa. Ei tuo 400 egee bruttoa nyt ihan mahdoton tai saavuttamaton hinta ole kapakassaaan. |
kuunsirppi 31.01.2006 20:18:43 | |
---|
Jossain vaiheessa, jo muutama vuosi sitten, kysyivät paikalliseen kapakkaan soittamaan. Lupasivat ohjelmatoimiston kautta 500 eur ilta bruttona. Sanoin kohteliaasti, että kiitos ei. Sen jälkeen eivät oo kysyneet sinne! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
baron 31.01.2006 20:22:12 | |
---|
Jossain vaiheessa, jo muutama vuosi sitten, kysyivät paikalliseen kapakkaan soittamaan. Lupasivat ohjelmatoimiston kautta 500 eur ilta bruttona. Sanoin kohteliaasti, että kiitos ei. Sen jälkeen eivät oo kysyneet sinne! Jotkut ilmeisesti puhuu/nenä hinnasta jotkut per bändihinnasta? Eiks tässä säikeessä vois sopia kummasta? My name is Baron, Sir Baron. |
EP 31.01.2006 20:29:30 | |
---|
Toi on solistin repliikki alkuillasta: Arvoisa tanssiyleisö.olemme käyneet myös Helsingissä esiintymässä.. Yleisön edustajan ehdotus loppuillasta: Menkää muualle soittaan! Aamulla vaimo kesyy: kuis keikka meni? Solisti: Hienosti, meitä pyydettiin muuallekin.. :) |
Timi 31.01.2006 20:32:36 | |
---|
Jumagegga!oottekste taas aivan kännisä+?&€=!"@.Valkkaa noista sopiva merkki.Ei kai me niin julkimo.Heavystara.Mä oon Mä .Linjoilla olla, et joku tienais keikalta 400 egee/nuppi?Sehä kuuluu tolle rok rok rok osioon? |
Timi 31.01.2006 20:37:22 | |
---|
Toi on solistin repliikki alkuillasta: Arvoisa tanssiyleisö.olemme käyneet myös Helsingissä esiintymässä.. Yleisön edustajan ehdotus loppuillasta: Menkää muualle soittaan! Aamulla vaimo kesyy: kuis keikka meni? Solisti: Hienosti, meitä pyydettiin muuallekin.. :) Joo!Mitä muuta haluatte kuulla? Teidän keikka-autonne starttimoottorin äänen! Joo!Mitä muuta haluatte meidän soittavan!-Soittakaa taxi! Joo joo!Nää on vanhoja! |
Fuzzy Boner 31.01.2006 21:02:25 | |
---|
Onneksi myös ylittäjiä :) Todellakin. Tosin voi riippua vähän genrestä ja tilanteesta ja tyypeistä. Eli kaikesta. Hoho (olipa turha kommentti) MÖLLISTY |
baron 31.01.2006 21:11:42 | |
---|
Jumagegga!oottekste taas aivan kännisä+?&€=!"@.Valkkaa noista sopiva merkki.Ei kai me niin julkimo.Heavystara.Mä oon Mä .Linjoilla olla, et joku tienais keikalta 400 egee/nuppi?Sehä kuuluu tolle rok rok rok osioon? Tä, eihän sellaista räkälää stadissa ookaan, joka noin vähän bändille maksais? (Vai onko, ei oo sattunut kohdalle?) My name is Baron, Sir Baron. |
KoskPaavo 31.01.2006 21:13:56 | |
---|
Tä, eihän sellaista räkälää stadissa ookaan, joka noin vähän bändille maksais? (Vai onko, ei oo sattunut kohdalle?) Ei vai? Kai ne ottaa vaikka ilmaseen kun noita ilmatteeksi soittajia riittää. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |