Aihe: Tanssisaluuna Sedulle,tanssibändit veks.. 1 2 | |
---|---|
![]() 19.04.2006 15:47:35 | |
Sedu osti sitten tuon pois,kuin myös sen yhteydessä olleet Sokerin ja The Cow`n. Uusia konsepteja mestoille Sedu ei halua paljastaa,mutta sen verran kuitenkin kertoo että Tanssisaluuna ei jatka perinteisenä tanssiravintolana.No olihan tuosta jo pitkään huhua että toiminta muuttuu,nyt asia on tietysti selvä kun kerran Sedulla on jo Komeetta.. Mutta taas yks perinteinen keikkapaikka vähemmän,olihan tuolla kuitenki pe-la? Cabare Oscarin taru ja pitkä taival lienee saanut päätöksensä,itse tein niitä ekoja humppakeikkoja justa tuolla,hyvä meininki,bändille safkat kabinettiin,tarjoilijat tarjoili,ja muutenkin ok kohtelu,no omistaja Niemen Osvi,oli ite entinen soittaja:-) Maailma muuttuu,paikat vähenee,aikansa kutakin.. Ostan Casion kun täytän 50v... | |
![]() 19.04.2006 16:58:39 | |
Nuorena miehenä käytiin huuli pyöreenä yläkerrassa kattelemassa mm. velipojan bändiä. Oli se komeeta kun ekankerran itse päästiin tuonne keikalle. Sen jälkeen on paikka muuttanut muotoaan useita kertoja. Itselle on jäänyt mieleen se alkuperäinen? iso korkea sali ja iso stage ja tauoilla oli kansainvälistä ohjelmaa. Vuolukan Juhanin spiikki kerran on jäänyt mieleen kun hän kuulutti stripparin lavalle ; nyt esiintyy amerikkalainen striptease täti. Tämä strippari oli hieman iäkkäämpi nais ihminen. Velipoika soitti siihen aikaan Huru-ukoissa. Vuolukan Juhani oli rummuissa, bassossa tais olla Virsellin Tapsa ja ja muita en muista. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! | |
![]() 19.04.2006 18:02:53 | |
No nythän tuo sitten selvis miksi kavereiden keikkoja peruttiin Saluunasta. | |
![]() 19.04.2006 18:04:40 | |
No nythän tuo sitten selvis miksi kavereiden keikkoja peruttiin Saluunasta. Onko se eri kuin Tanssitalo? Varmasti, vissiin. | |
![]() 19.04.2006 18:05:41 | |
No nythän tuo sitten selvis miksi kavereiden keikkoja peruttiin Saluunasta. Laitoin omakuvaan päälle meidän uuden humppahaarniskan. Varmasti, vissiin. | |
![]() 19.04.2006 18:07:27 | |
Onko se eri kuin Tanssitalo? On tämä Tanssisaluunan kulkee myös nimellä Hulluhevonen. | |
![]() 19.04.2006 18:57:42 | |
Onko se eri kuin Tanssitalo? Tanssitalo on ehkä hieman iäkkäämpien paikka. | |
![]() 19.04.2006 19:35:13 | |
Käytiin tuolla viime kuussa muistaakseni, kun paikka veteli viimeisiään... Tosi huono ilmapiiri oli henkilökunnan kesken. Kun baari oli pistetty kiinni, ne vaan raivos toisilleen. En mä silloin edes tienny, että sitä ollaan lopettamassa. Mut ajattelin kyllä, että ei voi meno tollasena jatkua! Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) | |
![]() 19.04.2006 19:39:39 (muokattu 19.04.2006 19:40:48) | |
en provosoi en. tanssiorkesterissa aikanaan vähän aikaa soittaneena tein havainnon: tanssiravintoloissa henkilökunta tuntui olevan enimmäkseen kyrpä otsassa koko ajan ja tanssiorkesterin kohtelu oli heidän taholtaan karmeaa (ei tietenkään aina). rokkitouhuissa ei törmää tämmöiseen kovinkaan usein. osaako joku kertoa mistä moinen johtuu? | |
![]() 19.04.2006 19:46:15 | |
en provosoi en. tanssiorkesterissa aikanaan vähän aikaa soittaneena tein havainnon: tanssiravintoloissa henkilökunta tuntui olevan enimmäkseen kyrpä otsassa koko ajan ja tanssiorkesterin kohtelu oli heidän taholtaan karmeaa (ei tietenkään aina). rokkitouhuissa ei törmää tämmöiseen kovinkaan usein. osaako joku kertoa mistä moinen johtuu? Mä teen kumpaakin enkä oo kyllä tuota eroa huomannut? My name is Baron, Sir Baron. | |
![]() 19.04.2006 19:47:09 | |
Mä teen kumpaakin enkä oo kyllä tuota eroa huomannut? okei. ei sitte.. | |
![]() 19.04.2006 21:17:55 | |
en provosoi en. tanssiorkesterissa aikanaan vähän aikaa soittaneena tein havainnon: tanssiravintoloissa henkilökunta tuntui olevan enimmäkseen kyrpä otsassa koko ajan ja tanssiorkesterin kohtelu oli heidän taholtaan karmeaa (ei tietenkään aina). rokkitouhuissa ei törmää tämmöiseen kovinkaan usein. osaako joku kertoa mistä moinen johtuu? Olen ihmetellyt sitä samaa täälläkin. Ihmetystä lisää se että jos bändi on sama, niin siihen suhtaudutaan eritavoin eri keikoilla, ja se on mun mielestä perseestä. Vaikka ilmaista olutta olen lipittänytkin hyvällä imulla. | |
![]() 19.04.2006 22:50:54 (muokattu 19.04.2006 22:55:36) | |
Olen ihmetellyt sitä samaa täälläkin. Ihmetystä lisää se että jos bändi on sama, niin siihen suhtaudutaan eritavoin eri keikoilla, ja se on mun mielestä perseestä. Vaikka ilmaista olutta olen lipittänytkin hyvällä imulla. Mulla on erikseen huttubändi ja rokkibändi ja suhtautuminen kumpaankin yleensä hyvä/kiva, tietysti kun huttua soitan kaupungin hienoimmissa ravintoloissa ja rokkia räkälöissä, niin tarjoamiset vähän erilaista, mutta parasta kuitenkin mitä talosta löytyy. Saman verran nipotusta kummallekin jengille tullut, eikä se oo paljon eikä pahemmin haitannut. Edit: Oonhan mä tän ennenkin kertonut, mutta kun tuun paikalle, etsin vastaavan käsiini, esittäydyn, kehun jotain (jos miespuolinen paikkaa, jos nainen kampausta tai vastaavaa) ja kun olen ensikertalainen, kysyn talon tapoja etc. Jokuhan voi sanoa sitä ruskeakielisyydeksi, mutta kaikki osapuolet siitä hyötyy. My name is Baron, Sir Baron. | |
![]() 20.04.2006 07:57:48 | |
Mulla on erikseen huttubändi ja rokkibändi ja suhtautuminen kumpaankin yleensä hyvä/kiva, tietysti kun huttua soitan kaupungin hienoimmissa ravintoloissa ja rokkia räkälöissä, niin tarjoamiset vähän erilaista, mutta parasta kuitenkin mitä talosta löytyy. Saman verran nipotusta kummallekin jengille tullut, eikä se oo paljon eikä pahemmin haitannut. Edit: Oonhan mä tän ennenkin kertonut, mutta kun tuun paikalle, etsin vastaavan käsiini, esittäydyn, kehun jotain (jos miespuolinen paikkaa, jos nainen kampausta tai vastaavaa) ja kun olen ensikertalainen, kysyn talon tapoja etc. Jokuhan voi sanoa sitä ruskeakielisyydeksi, mutta kaikki osapuolet siitä hyötyy. Näinhän se menee ( pitäisi mennä ). Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. | |
![]() 20.04.2006 09:40:15 | |
Näinhän se menee ( pitäisi mennä ). Jostain syystä se vittumaisin henkilö on usein keittiössä. Akkapäälle-dokumentissahan se prototyyppi oli nähtävillä. Eihän noita hovimestareita tms. juuri olekkaan enää, ettei niiden kanssa olekaan samanlaista kommunikointia kuin takavuosina. Mutta väitän että settien lukumäärä. taukojen pituudet, volumet. ilmaiset oluet. kämpät, jne. toimii eritavoin ja paremmin, jos bändi soittaa muuta kuin peruskattauksen kapakkahuttua. | |
![]() 20.04.2006 10:17:50 | |
Sekin vaikuttaa jo, soittaako tavalliseea huttubändissä tai tankukuninkaan takana, on omakohtaisia kokemuksia Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi | |
![]() 20.04.2006 10:20:41 | |
Tämä ilmiö esiintyy selkeimmin silloin kun olet esim. solistin bändissä. Kun tulet solistin kanssa niin hommat yleensä pelaa, olutta tai siideriä on usein saanut, ruokapuoli pelaa ja soittoajat on kohdillaan. Mutta sitten kun menet samalla bändillä samaan paikkaan mutta ilman solistia niin meininki muuttuu heti. Ei tule juotavaa ,ruoka on mitä sattuu ja soittoajatkin kummasti pidentyvät. On monta kertaa koettu omakohtaisesti. Prk..kun säikähdin kun luulin että tulee maanjäristys mutta lumet ne vaan tuli katolta alas. Silloin kun oltiin Saluunassa solistin kanssa niin silloin henk.kunta oli tosi mukavaa. Jätkät sai siideriä ja kaljaa hanasta ja soittoajat oli ihan siedettävät. Tosin tuosta on jo kohta 10 vuotta. Takavuosilta tuli tuosta kaljasta mieleen juttu kun oltiin Pienimäen ja Kuukkulan kanssa Ruotsissa. Keikan jälkeen eräässä tanssipaikassa tilattiin tuopit kaljaa ja omistaja sanoi että onnistuu. Sitten Eila lähti sen omistajan kanssa johonkin katsomaan jotain "runokirjaa" tms. Jorma sanoi meille että eiköhän oteta toiset tuopit ja meni ja laski hanasta tuopit kaikille. Juotiin ne ja ketään ei näkynyt vieläkään niin Jorde sanoi että eiköhän vedetä vielä toiset. Taas sama ja kun ketään ei vieläkään näkynyt niin Jorma meni ja laski vielä kolmannetkin tuopit bändille. Vielä kerittiin ottaa neljännet ennenkuin omistaja tuli. Jorma sanoi että tulitte sopivasti kun ehdittiin juoda just nää "yhdet" pois. Omistaja sanoi että ei kai niin kiire ole että hän voi tarjota toisetkin. No otettiin vielä "toiset". Eila vähän ihmetteli miten Jorma tuli noin humalaan kahdesta tuopista. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! | |
![]() 20.04.2006 10:27:21 (muokattu 20.04.2006 10:28:08) | |
Sitten Eila lähti sen omistajan kanssa johonkin katsomaan jotain "runokirjaa" tms. Hoho. Tämäkin on tyypillistä. Omistajat ja varsinkin 'omistajat' haluavat aina esitellä naispuolisille solisteille 'runokirjaa' tms. Eipä ole kokemusta miessolisteista, esitelläänkö heillekkin runokirjoja? Esitteleekö Sedu miehille kirjoja :) No, olipa taas niin offtopicia. Humppaa tai soita humppaa | |
![]() 20.04.2006 10:47:44 | |
Hoho. Tämäkin on tyypillistä. Omistajat ja varsinkin 'omistajat' haluavat aina esitellä naispuolisille solisteille 'runokirjaa' tms. Eipä ole kokemusta miessolisteista, esitelläänkö heillekkin runokirjoja? Esitteleekö Sedu miehille kirjoja :) No, olipa taas niin offtopicia. Yhdessä lapin tunturipaikassa, jossa varmaan kaikki on käyneet keikalla, se omistaja ehdotti kerran että mentäis niille yöksi, kun hotellit on täynnä. Tapahtui aikaisemmin ku siihen tuli se bändikämppä. Jostain syystä me ei menty tirehtöörin luo yöksi vaan saatiin järven toiselta puolelta majoitus. | |
![]() 20.04.2006 10:53:11 | |
Yhdessä lapin tunturipaikassa, jossa varmaan kaikki on käyneet keikalla, se omistaja ehdotti kerran että mentäis niille yöksi, kun hotellit on täynnä. Tapahtui aikaisemmin ku siihen tuli se bändikämppä. Jostain syystä me ei menty tirehtöörin luo yöksi vaan saatiin järven toiselta puolelta majoitus. Nuorena miehenä mentiin Ähtärin Mesikämmeneen keikalle Paronin kanssa ja siellä oli sellainen hyvin "homahtava" hovimestari. Se sanoi mulle että mä voin näyttää noi pukuhuoneet tuut sä vaikka kattomaan. Mä säikähdin ja sanoin basistille että mee sää. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)