Aihe: Beautiful Maria Of My Soul
1 2
Jonte
16.04.2006 22:04:06 (muokattu 16.04.2006 22:10:31)
Lieneekö kukaan arvoisista hömppäveikoista saanut käsiinsä kyseisen kappaleen nuotteja? Olisin kiitollinen vihjeestä, jossa selkeästi ilmoitettaisiin ao. nuottikirjan nimi ja mahdollisesti kustantaja.

On nimittäin niin, että netistä imuroidun midin tarkastelun perusteella soinnutus on melkoista risuaitaa, ja olennaiset välikkeet sekä riffit aika konstikkaita myös.

Kai nyt sentään Baronilta löytyy?

Toivoo Jonte
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
isojussi
16.04.2006 22:29:39
Voi paska - mulla on levykopiolappu, mutta kellekkäsmuulle mä sen jo kans lupasin. Viäkin skannaamati.
Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö"
baron
17.04.2006 02:59:59

Voi paska - mulla on levykopiolappu, mutta kellekkäsmuulle mä sen jo kans lupasin. Viäkin skannaamati.

No voi herran jestas, tästä nimenomaisesta kappaleesta on käyty lukuisat taistelut tällä samalla palstalla, se on kuulemma pyhäinhäväistys jos mun bändini, jolla sentään bolerot on handussa soittaisi sitä, mutta kielloista huolimatta ollaan tehty se eikä ketään TM-palstalaista poliisia oo paikalla näkynyt.

Eli haluatko:
1. Kaupallisen pianosovituksen?
2. Mun ikioman sovituksen joka perustuu osittain Banderasin, Finlandersien ja mun omaan
3. Vain erään toisen TM-palstalaisen bändin sovituksen jonka edelleen jakamiseen mun tarvitsee ehkä pyytää lupa.
My name is Baron, Sir Baron.
poppamies
17.04.2006 08:11:12

Kotisivultani löytyy ainakin bassonuotit Antonio Banderasin ja Los Lobosien versiosta.

http://www.geocities.com/jani_bjorklund/bellamariademialma.pdf

http://www.geocities.com/jani_bjorklund/loslobosbeautifulmaria.pdf
G-strings are for strippers
R.Syke
17.04.2006 09:07:45
Welcome Poppis!
Rumpf
17.04.2006 13:58:36

Mulle olet luvannut kolme kertaa lähettää,mutta eipä ole sähköluukku vieläkään kolahtanut =)

No ei se mitään.... kirjoitettiin se itse.....=)
"Soittajat kahville.... ja rumpali myös....."
isojussi
17.04.2006 15:44:29
Anteeksi - joskus jotkut asiat vaan jää tekemäti.
Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö"
Jonte
17.04.2006 20:06:26
No voi herran jestas, tästä nimenomaisesta kappaleesta on käyty lukuisat taistelut tällä samalla palstalla, se on kuulemma pyhäinhäväistys jos mun bändini, jolla sentään bolerot on handussa soittaisi sitä, mutta kielloista huolimatta ollaan tehty se eikä ketään TM-palstalaista poliisia oo paikalla näkynyt.

Eli haluatko:
1. Kaupallisen pianosovituksen?
2. Mun ikioman sovituksen joka perustuu osittain Banderasin, Finlandersien ja mun omaan
3. Vain erään toisen TM-palstalaisen bändin sovituksen jonka edelleen jakamiseen mun tarvitsee ehkä pyytää lupa.

Hyvä Barska...

Mikähän siinä on että kotimaiset bändit vierastavat tätä biisiä. Minusta se on hieno ja maukas rumba, jonka kaveriksi joutuukin sitten tanssikeikalle miettimään yhtä hienon.

Mutta joo, jos Sinulla on mahdollisuuksia jakaa tuosta nuottia, niin kohta 1. Kaupallinen pianosovitus kuulostaisi lupaavalta. Samoin kiinnostaa kohta 2. Ikioma sovituksesi, sillä olisi mielenkiintoista katsoa miten sen soinnuttelet.

Terveisin Jonte
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
paice60
17.04.2006 20:08:32
Hyvä Barska...

Mikähän siinä on että kotimaiset bändit vierastavat tätä biisiä. Minusta se on hieno ja maukas rumba, jonka kaveriksi joutuukin sitten tanssikeikalle miettimään yhtä hienon.

Mutta joo, jos Sinulla on mahdollisuuksia jakaa tuosta nuottia, niin kohta 1. Kaupallinen pianosovitus kuulostaisi lupaavalta. Samoin kiinnostaa kohta 2. Ikioma sovituksesi, sillä olisi mielenkiintoista katsoa miten sen soinnuttelet.

Terveisin Jonte

Kyllä me tota biisiä mennään silloin tällöin suomeksi, espanjaksi tai englanniksi, riippuen fiilingistä. Me mennään kanssa sillai välimuoto Banderasin ja Finkkujen versioista.
Ajattelenko....siis olenko?
kuunsirppi
17.04.2006 20:15:09
Kyllä me tota biisiä mennään silloin tällöin suomeksi, espanjaksi tai englanniksi, riippuen fiilingistä. Me mennään kanssa sillai välimuoto Banderasin ja Finkkujen versioista.

Minäkin laulan tuon englanniksi joka keikalla. Mun mielestä hieno biisi, eikä mua haittaa yhtään, että naisena sitä laulan...so what!
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
baron
17.04.2006 20:19:19

Hyvä Barska...

Terveisin Jonte

Lähti
My name is Baron, Sir Baron.
manjaana
17.04.2006 20:26:47
Minäkin laulan tuon englanniksi joka keikalla. Mun mielestä hieno biisi, eikä mua haittaa yhtään, että naisena sitä laulan...so what!

Hieno biisihän tuo, hiukan kyllä kyllästyttää jo koko kipale, kun alkaa oleen kaikilla kohta. Mitä Finkut edellä sitä muut perässä, näemmä..
Ihanasti lihava....
M.i.k.key
17.04.2006 20:26:49
Nyt palasi mieleen se humppajamien taltiointi Tampereelta... :) hoho!
Möllisty!
paice60
17.04.2006 20:28:59
Hieno biisihän tuo, hiukan kyllä kyllästyttää jo koko kipale, kun alkaa oleen kaikilla kohta. Mitä Finkut edellä sitä muut perässä, näemmä..

Eiköhän se ole pikemminkin niin päin että Finkut tekee kaikki hyvät biisit uudestaan omina versioinaan. Että mitä muut edellä sitä Finkut perässä.
manjaana
17.04.2006 20:32:05
Eiköhän se ole pikemminkin niin päin että Finkut tekee kaikki hyvät biisit uudestaan omina versioinaan. Että mitä muut edellä sitä Finkut perässä.

Ihan miten vaan! Tuo oli mun mielipide siitä miten, missä ja kenen toimest tuonki biisin oon kuullu vuosien saatossa.
Ihanasti lihava....
manjaana
17.04.2006 20:32:37

Hyvät ääninäytteet joo... *hih*
Ihanasti lihava....
paice60
17.04.2006 20:33:34
Ihan miten vaan! Tuo oli mun mielipide siitä miten, missä ja kenen toimest tuonki biisin oon kuullu vuosien saatossa.

No tietenkin jos sitä ei ole kuullut aikaisemmin. Kyllä sitä silloin jo kuunneltiin kun se tuli, en muista vuotta, että hieno biisi.
M.i.k.key
17.04.2006 20:33:44 (muokattu 17.04.2006 23:58:54)
Hyvät ääninäytteet joo... *hih*

Löytyi linkki vielä :)
http://www.banditori.com/mnet/music … l%20Maria%20-%20no%20se%20biisi.mp3

E: näköjään poistettu! HOHO!
Möllisty!
manjaana
17.04.2006 20:36:51
No tietenkin jos sitä ei ole kuullut aikaisemmin. Kyllä sitä silloin jo kuunneltiin kun se tuli, en muista vuotta, että hieno biisi.

Jaa, taidatkin puhua alkuperäisestä versiosta, se on hieno kyllä.. :o)
Ihanasti lihava....
Pula-Aho
17.04.2006 20:49:19

Jaa, jaa. Asiaa ei voi ymmärtää, jos ei itse ole ollut kokemassa sitä suunnatonta humppatunteen paloa, joka noihin esityksiin sisältyi. On vähän sama kuin pässi yrittäisi selittää sähköpaimenen toimintaperiaatetta.

No, rehellisesti sanottuna, en itsekään muistanut, että tuokin biisi siellä tulkittiin. Mutta sehän pelkkä sekundäärinen muotoseikka.

-G-
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)