Aihe: Muusikoiden Dream Team
1 2 3 4 5 6 7
Riksteri
09.04.2006 10:13:35
Nimetään kolme unelmajoukkuetta eri tarkoituksiin. Bilebändiksi miehistö vaikka koriksen tapaan, viisi Hannu Möttölää ja YMCA pitäisi taittua. Humppabändiin kuusi pelaajaa, lätkän tapaan, Tupu, Hupu ja Lupu ja akuankkamusiikkia. Salonkiorkesteriin 11 soittajaa fudiksen tapaan, Litmanen keulille ja Green Fields pitäisi hallita tyylinmukaisesti.

Bilebändiin: COB -kokoonpano, viisi kiipparia, Pussy Boner, Notefix, M.i.k.key, Baron ja Uruttaja. Lisäksi viisi varamiestä.

Humppabändiin: Sertzo, Irtihumpasta, JaskaaPakoon, WanhaWetäjä, Kuhilas ja Martso. Lisäksi muutama ketjullinen vaihtopelaajia.

Salonkiorkesteriin: Isojussi voisi tähän nimetä 11 henkisen kokoopanon.
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes. ~ Anonymous (Roy Phillips's website)
R.Syke
09.04.2006 10:24:57 (muokattu 09.04.2006 10:26:07)
Näytteiden perusteella Pekkalas on ilman muuta vakavasti otettava ehdokas kaikkiin porukoihin.

Ite en pysty, en kykene. Ehkä Isoj:n salonkiorkesteriin nuotinkääntäjäksi.

Mutta kannatan jo edellä mainittuja. Kovia ovat.
Jaskaa pakoon
09.04.2006 13:59:47
Kiitos kunniasta!

Mutta ehdottomasti Jenkkamies täytyy saada mukaan. Voisi olla opettavainen kokemus.
Sertzo S
09.04.2006 15:20:24

Humppabändiin: Sertzo, Irtihumpasta, JaskaaPakoon, WanhaWetäjä, Kuhilas ja Martso. Lisäksi muutama ketjullinen vaihtopelaajia.

Tässäpä olisikin niin vaarallinen ryhmä, että muut jäisivät jalkoihin auttamattomasti. ;)
Jaskaa pakoon
09.04.2006 15:23:22
Tässäpä olisikin niin vaarallinen ryhmä, että muut jäisivät jalkoihin auttamattomasti. ;)

Juu. Ja bilebändinäkin menestyisi, ainakin niin, että itse bilettää!
Sertzo S
09.04.2006 15:25:47
Juu. Ja bilebändinäkin menestyisi, ainakin niin, että itse bilettää!

Varmasti tuokin genre onnistuisi. Ei muuta kuin muutamat harjoitukset pystyyn ja sitten äkkiä keikoille. ;)
R.Syke
09.04.2006 15:27:28
Varmasti tuokin genre onnistuisi. Ei muuta kuin muutamat harjoitukset pystyyn ja sitten äkkiä keikoille. ;)

Suoraan keikalle. Joku viheltää vähän alkua.
Sertzo S
09.04.2006 15:30:57 (muokattu 09.04.2006 15:32:37)

Omaperäiset sovitukset olisivatkin sitten varsinaista dissonanssien ja polyrytmien juhlaa. ;)
Jaskaa pakoon
09.04.2006 15:31:18

Ja yleisö alkaa viheltää siinä ekan piisin puolivälissä.
Sertzo S
09.04.2006 15:31:39
Ja yleisö alkaa viheltää siinä ekan piisin puolivälissä.

Ei kestä niinkään kauaa.
riff
09.04.2006 15:38:06
Nimetään kolme unelmajoukkuetta eri tarkoituksiin. Bilebändiksi miehistö vaikka koriksen tapaan, viisi Hannu Möttölää ja YMCA pitäisi taittua. Humppabändiin kuusi pelaajaa, lätkän tapaan, Tupu, Hupu ja Lupu ja akuankkamusiikkia. Salonkiorkesteriin 11 soittajaa fudiksen tapaan, Litmanen keulille ja Green Fields pitäisi hallita tyylinmukaisesti.

Bilebändiin: COB -kokoonpano, viisi kiipparia, Pussy Boner, Notefix, M.i.k.key, Baron ja Uruttaja. Lisäksi viisi varamiestä.

Salonkiorkesteriin: Isojussi voisi tähän nimetä 11 henkisen kokoopanon.

Eikös sellainenkin orkka tarvittaisi, jossa olisi Colbertin suurkuluttajia? ;-)
Eli COB:ille vakava kilpailija: Children of Colbert! COC!
Selvä mies ei sisulle haise!
manjaana
09.04.2006 15:39:32
Eikös sellainenkin orkka tarvittaisi, jossa olisi Colbertin suurkuluttajia? ;-)
Eli COB:ille vakava kilpailija: Children of Colbert! COC!

Eiks se oo jo olemassa.... :o)
Ihanasti lihava....
riff
09.04.2006 15:40:36
Eiks se oo jo olemassa.... :o)

Ei mun tietääkseni virallisesti.
Selvä mies ei sisulle haise!
manjaana
09.04.2006 15:42:06
Ei mun tietääkseni virallisesti.

Vaihatte vaan lennos nimee.... *virn*
Ihanasti lihava....
WanhaWetäjä
09.04.2006 17:13:27 (muokattu 09.04.2006 17:14:45)

Tässä mun toivekokoonpano toimenkuvineen...

Ellipell/midibasso&midikitara,midilaulu/midinuotinnus/ohjelmiston rakentaminen/midivastaava/kansiovastaava

IsoJ/sekvensseriohjelmointi,ehdoton 1. pystö,pasuuna,tuuba,trumpetti,koskettimet,vasuribasso,percussion(mikä vaan),kuparitakki,kapellimestari,myynti(Tarttilan aluemyyntipäällikkö),kotisivut&muu PR-toiminta+seremoniamestari&stand up- komiikka,OMB

Baron/piano,taustalaulu,"sinisilmien"metsästys,clave-vastaava+teorialuennot,myynti kehä I

Laulaja/2. pystö,tamburiini,gongat,rytmimuna,kudonta,virkkaus,ristisanat,kahvia&pullaa,huolto

Vanhami/haitari,virvokkeet,taustalaulu,myynti(Etelä-Suomi)

bgo/mitä vaan

Paice60/sähkörummut,laulu,taustalaulu,hevivastaava

JeppeQ/basso,taustalaulu,tarvittaessa tai jopa mielellään 3. pystö,vasuribasso myös taittuu tosta vaan&äänentoisto,kuljetukset,myynti muu Suomi

....mä luulen että se ois tässä!Tässä mitään pelkäämätön kokoonpano juhliin kuin juhliin!
Ostan Casion kun täytän 50v...
M.i.k.key
09.04.2006 17:20:48 (muokattu 09.04.2006 17:31:14)
Hoho! Hyvä WW!

Joutui antamaan plussan!
Möllisty!
Sertzo S
09.04.2006 17:26:08

Ellipell/midibasso&midikitara,midilaulu/midinuotinnus/ohjelmiston rakentaminen/midivastaava/kansiovastaava

IsoJ/sekvensseriohjelmointi,ehdoton 1. pystö,pasuuna,tuuba,trumpetti,koskettimet,vasuribasso,percussion(mikä vaan),kuparitakki,kapellimestari,myynti(Tarttilan aluemyyntipäällikkö),kotisivut&muu PR-toiminta+seremoniamestari&stand up- komiikka,OMB

Baron/piano,taustalaulu,"sinisilmien"metsästys,clave-vastaava+teorialuennot,myynti kehä I

Laulaja/2. pystö,tamburiini,gongat,rytmimuna,kudonta,virkkaus,ristisanat,kahvia&pullaa,huolto

bgo/mitä vaan

JeppeQ/basso,taustalaulu,tarvittaessa tai jopa mielellään 3. pystö,vasuribasso myös taittuu tosta vaan&äänentoisto,kuljetukset,myynti muu Suomi

....mä luulen että se ois tässä!Tässä mitään pelkäämätön kokoonpano juhliin kuin juhliin!

Mykistyin täysin!
R.Syke
09.04.2006 17:39:45
Mykistyin täysin!

Kuin myös. Plussa täytyi WW:lle rätkäyttää :D
turhala
09.04.2006 18:01:50

bgo/mitä vaan

Kerrankin kunnon Tanssiorkesteri netissä.
Suosittelen ,vitutukseen kirkasviina hoitoa.
paice60
09.04.2006 18:55:30

bgo/mitä vaan

Jaa a. Meniköhän toi nyt peräti vittuilun puolelle vai ei mutta kyllä mää lähden tekeen mitä vaan ( siis soittoa) mistä palkan saa, ja jos on hyvä meininki niin vaikka ilman palkkaakin. Kyllähän se WW:kin sinne mahtuis ja osasto vois olla kans ihan mikä vaan. Mutta toi hevipuoli kyllä toimis.
Ajattelenko....siis olenko?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)