Aihe: Ketkä on rumaleita?
1 2 3 4 5
TiVe
20.03.2006 15:58:05
Niinpä niin..omahyväisesti haluaisin tietää ketkä täällä
on rumpaleita - eiku kättä pystyyn _0/
Rykiminen ei tarkoita lapissa hiljaista yskimistä.
TiVe
20.03.2006 15:58:50

Hups....tarkoitin jopa että rumPaleita.
Rykiminen ei tarkoita lapissa hiljaista yskimistä.
jeppeq
20.03.2006 16:01:12
En minä, mutta äsken pärähti mieleen muistaako patela tai muu pohjois-suomi osasto rumpali Jan Alataloa?

Soitteli ainaten 80-luvulla, vaan vieläkö on alalla? Soiteltiin joskus tuurausveto ja hämmästeltiin sen rumpusetin suuruutta.
HELLASärölle paikka auki
isojussi
20.03.2006 16:21:19
Mä en enää - humppahommat oon kyllä aloittanu rumpalina.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
humppahanuristi
20.03.2006 16:50:51

Meillä oli sellainen työkierto yhteen aikaan, että rumpali lauloi yhden setin ja minä soitin rumpuja ja solisti veti kitaralla soolot.

eipä ole 3 vuoteen tullut taas rumpuihin koskettua.
Ilonpilaaja
Tankero
20.03.2006 16:55:05
Hups....tarkoitin jopa että rumPaleita.

Luulin, että tarkoitit somalin vastakohta rumalia.
Oi, kyllä menee heikosti.

No minä oon jonkinmoinen rumparisti.
Varmasti, vissiin.
poppamies
20.03.2006 17:01:09 (muokattu 20.03.2006 17:01:53)

Olen vanha rumpari mutta tein parannuksen ja nykyään soitan vain bassoa.
Mulla on ollut neljät rummut jos musitan oikein. Ekat oli Erkki Valasteen vanhat Lefimat.
G-strings are for strippers
veeka
20.03.2006 17:24:07
Täällä käsi nousee.
jyrkkä ehkä
uruttaja
20.03.2006 18:08:50
En minä, mutta äsken pärähti mieleen muistaako patela tai muu pohjois-suomi osasto rumpali Jan Alataloa?

Soitteli ainaten 80-luvulla, vaan vieläkö on alalla? Soiteltiin joskus tuurausveto ja hämmästeltiin sen rumpusetin suuruutta.

Kyllä se on kuitenkin Kuusamosta. Eikä sen nimi ole oikeasti Jan, vaan olisko Jorma tai Jarmo. Soitti vielä 90luvulla Jan Alatalo four oli bändin nimi. Ensimmäiset kerrat taisin nähdä Poseidonissa jo 70-luvun alussa.

Poseidonissa onkin ollut paljon oululaisia tuttuja.
suloonen
20.03.2006 18:29:29
Mä ainaki haluaisin olla rumpali, mut ei pysty kun ei oo ku 2 vasenta kättä...
Ei perkele, taasko humppaa...
Tankero
20.03.2006 18:31:48
Mä ainaki haluaisin olla rumpali, mut ei pysty kun ei oo ku 2 vasenta kättä...

Mutta onhan sulla ainakin komiat Srtetsit.
Varmasti, vissiin.
KoskPaavo
20.03.2006 18:50:42

Onkos tää se hemmo joka veti jotain Elvis-shöytä ? Oon oolut sen kanssa jollain keikallakin jossain, en nyt vaan millään muista missä. Tais asua jossain vaiheessa Anjalankoskella?
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
jeppeq
20.03.2006 19:05:45
Onkos tää se hemmo joka veti jotain Elvis-shöytä ? Oon oolut sen kanssa jollain keikallakin jossain, en nyt vaan millään muista missä. Tais asua jossain vaiheessa Anjalankoskella?

Elvistä sillä oli ohjelmistossa ainakin paljon muistaakseni. Käytiin sitten kattomassa niitten pändi joskus paikallisessa. Ihan "musiikkia maakunnista" -ohjelmassa esiintyi radiossa. Pesunkestävä julkkis. Urkuesahan tuon tuntu tietävän.
HELLASärölle paikka auki
markkuv
20.03.2006 19:16:07

Kyllä se on kuitenkin Kuusamosta. Eikä sen nimi ole oikeasti Jan, vaan olisko Jorma tai Jarmo. Soitti vielä 90luvulla Jan Alatalo four oli bändin nim....

Alatalo Fourihan on Souvareiden (2/4 nykySouvareista) esiaste, bassossa oli Jorma ja uruissa Jouni, pystönä kongoja paukutteli Depneri Pepe.
uruttaja
20.03.2006 19:20:21
Alatalo Fourihan on Souvareiden (2/4 nykySouvareista) esiaste, bassossa oli Jorma ja uruissa Jouni, pystönä kongoja paukutteli Depneri Pepe.

Näinpä se menikin.
markkuv
20.03.2006 19:21:08

Rumpalinimitys on ehkä hieman korskea, mutta pöntönpotkijana humppabändissä olen silloin tällöin keikkaliksoja kuittaillut.
Anonymous-jazz
20.03.2006 19:43:07

Rumpalihan minä ja valitettavasti myös humppaa on tullut veivattua tosin tuurauslinjalla 05 ja 06.
Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th; malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists. - George W. Bush (Eihän valkokaulusterroristeja ole olemassa :)
jeppeq
20.03.2006 20:55:22
valitettavasti myös humppaa on tullut veivattua ..

Ja mikähän sitä jumalaista musiikkia sitten on ? "Jazziahan minäkin olisin aina halunnu soittaa"... Sori vaan, minusta aikamoista asennevammaa havaittavissa. Pitkä taitaa tulla olemaan sinunkin musiikkitiesi, epäilen, että eksyt uudemmankin kerran perusstagelle.
Minä kun olen aina ollu "vaan humppamuusikko" en oikein jaksa tätä "valitettavasti" osastoa. Sitten kun aletaan rapsuttamaan tuolla, niin ei oikein taho aina ees taittuakkaan vaikka kuulemma lähtee ja on kova.

Oho, tulipa äree kommentti, no ruoka onkin vielä syömättä, sitten onkin parempi mieli..
HELLASärölle paikka auki
ÄM
20.03.2006 21:02:54

Vapisten nousee käsi täälläkin.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Chysleri
21.03.2006 08:19:11
Mistä täällä puhuthan?....mie ainaki.
-Ookko soittanu klikin kans? -HÄ!!!kuka son?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)