Aihe: Häävalssi
1 2 3 4
Sperm Donor
21.06.2006 20:27:24
Siskoni menee naimisiin(uudelleen),. No hieno juttu ei siinä mitään. Pyysi minua kitaralla heittämään häävlssin. No tanssimusiikkia on tullut vähemmän soitettua ja tulikin mieleen jos heitettäisi broidin kanssa kahden kitaran säestyksellä joku biisi.
Siskolle yllätyksenä tulisi että heitetään yhteislauluna joku biisi. Hyviä ehdotuksia?
Landola59
21.06.2006 20:32:44 (muokattu 21.06.2006 20:33:31)
Akselin ja Elinan häävalssi

ja sitten olisi semmonen kuin että

"perutaan häät, perutaan yhteinen hautapaikka... " tai jotain sinnepäin. ne jotka muistavat biisin ja artistin vastatkoon :)
Kaikki oikeudet kirjoitusvirheisiin pidätetään.
Sperm Donor
21.06.2006 20:38:12
Se just ei kelpaa
Landola59
21.06.2006 22:01:11
Se just ei kelpaa

Ne ei ole häät eikä mitkään jos ei Akselin ja Elinan häävalssia voi soittaa. Menkööt maistraattiin perkl.
Kaikki oikeudet kirjoitusvirheisiin pidätetään.
EP
21.06.2006 22:10:09 (muokattu 21.06.2006 22:15:50)
Siskoni menee naimisiin(uudelleen),. No hieno juttu ei siinä mitään. Pyysi minua kitaralla heittämään häävlssin. No tanssimusiikkia on tullut vähemmän soitettua ja tulikin mieleen jos heitettäisi broidin kanssa kahden kitaran säestyksellä joku biisi.
Siskolle yllätyksenä tulisi että heitetään yhteislauluna joku biisi. Hyviä ehdotuksia?

"Häävalssi"
säv. Friiti Ojala
san.Tuula Valkama

Nyt valssi soi ja kahden oomme maailmassa..

"Kultainen nuoruus"

Uudempaa:

Jari Sillanpään "Kesäinen häävalssi"
baron
21.06.2006 22:11:15

Ne ei ole häät eikä mitkään jos ei Akselin ja Elinan häävalssia voi soittaa. Menkööt maistraattiin perkl.

Sillanpään "Kesäinen häävalssi" tietenkin!
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
EP
21.06.2006 22:22:23 (muokattu 21.06.2006 22:27:07)
Tomi Markkolan "Oot kalleimpain"

Vanha, paljon häävalssina käytetty "Uralin pihlaja"

Ps. Eikös toi Akseli ja Elina ole muuten aika "hankala" laulaa, hienompi instrumentaalina.
riff
21.06.2006 22:24:36
Vetäkää se Sillaanpään ja Taavitsaisen duetto, Maijan ja Jannen häävalssi. On sen joku Mattilakin tainnut levyttää. Mörisette mullikuorossa hempeän kauniisti! Avioliitto saa ansaitsemansa siunauksen;-*)
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
paice60
21.06.2006 23:12:13
Tomi Markkolan "Oot kalleimpain"

Vanha, paljon häävalssina käytetty "Uralin pihlaja"

Ps. Eikös toi Akseli ja Elina ole muuten aika "hankala" laulaa, hienompi instrumentaalina.

Se on muuten "Oot kalleimpain, oot rakkaimpain" ja ei se "Akseli" ole sen pahempi kuin muutkaan, vaatii vain vähän laulutekniikkaa. Tietysti riippuu temposta.
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
TiVe
21.06.2006 23:19:35

Tässä muutama suosittu (jos haluatte valssia soittaa ja laulaa):

Häävalssi (Nyt valssi soi ja kahden oomme maailmassa mulle ainaiseks jään...) Suvivalssi (Suvituuli kun oksissa soittaa, linnut ilmoille laulunsa suo...)
Minä rakastan sua (Keskellä vuosien kiireen ja työn maailma sai meidät pysähtymään...)
Häämuistojen valssi (Häävalssin huuma jo haihtunut ...)
Akselin ja Elinan häävalssi (Kauan katsoin sinua syvälle silmiin,....)
Uralin pihlaja (Illan tuuli soittaa jo latvaan pihlajan...)

-T-
EP
21.06.2006 23:29:08
Se on muuten "Oot kalleimpain, oot rakkaimpain" ja ei se "Akseli" ole sen pahempi kuin muutkaan, vaatii vain vähän laulutekniikkaa. Tietysti riippuu temposta.

Höh! Akselin ja Elinan häävalssi on hidas valssi ja sellaisena monet hääparit sen haluavat esitettävän, kokeneempi laulaja siitä varmaan selviytyy kunnialla, mutta
vähemmän laulaneella ( jonka käsityksen sain, olevan tässä tapauksessa kysymyksessä, korjatkaa jos olen väärässä) voi olla sen esittämisessä vaikeuksia.
manjaana
21.06.2006 23:53:29 (muokattu 21.06.2006 23:53:46)

Vedätte tietty Finkkujen Oikeesti, sopii häihin kun nenä päähän ja kaikki mummot ja kaimat itkee heti silmänsä päästä...
maanantai ei mittään, tiistai ei mittään, keskiviikko, torstai ei mittään..
EP
21.06.2006 23:58:50 (muokattu 22.06.2006 00:00:39)
Vedätte tietty Finkkujen Oikeesti, sopii häihin kun nenä päähän ja kaikki mummot ja kaimat itkee heti silmänsä päästä...

No just!
Jollei sen valssi tarvi olla niin ok. ;o)

Ps. Aikuisten oikeesti..
paice60
21.06.2006 23:59:11

No toi on kyllä ihan totta, siis sen itkun suhteen, syistä en sitten mene sanomaan mitään.
EP
21.06.2006 23:59:38 (muokattu 22.06.2006 00:00:18)
Moka moka
manjaana
22.06.2006 00:04:01
No just!
Jollei sen valssi tarvi olla niin ok. ;o)

Ps. Aikuisten oikeesti..

Hih, siel mitään valssist puhuttu.... ;o)
manjaana
22.06.2006 00:04:18
No toi on kyllä ihan totta, siis sen itkun suhteen, syistä en sitten mene sanomaan mitään.

No hyst hyst ny....
paice60
22.06.2006 00:05:39
No hyst hyst ny....

Vähän huonoa hjuumoria, eihän mulla muuta olekaan.
manjaana
22.06.2006 00:20:12
Vähän huonoa hjuumoria, eihän mulla muuta olekaan.

No mutta pitäähän sitä hjuumoria olla, muuten jaksais....
Mase
22.06.2006 07:34:10
Olavi Virta: Kaunein iltamme. Tuo oli meillä omissa häissä ~1½ vuotta sitten(siis biisi, ei ola)

Tässä lyriikat, jonkinmoiset soinnutkin voi jostain mapista löytyä. Paremmin melodian&soinnut saa kultaisesta laulukirjasta biisistä "Yli aaltojen"

On iltamme tää, täynnä välkettä kimmeltävää
Kun tähtihin päin, sinun kanssasi tanssimme näin
sun syliini saan, silloin omistan taivaan ja maan
Sen rakkaus suo, illan kauneimman meille se luo

Sanoitta ennen mä jäin, runon tunnen nyt sydämessäin
Laulu on ihmeellinen, sinun kätesi kosketuksen
Kun näin tanssien vie, meitä ihana rakkauden tie
maa taaksemme jää, meille kaunein on iltamme tää

(välisoitto)
Näin tanssien vie, meitä ihana rakkauden tie
maa taaksemme jää, meille kaunein on iltamme tää
Ostetaan dynaaminen mikki(SM58, e845...), tarjoa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)