mimmi77 19.05.2006 16:05:33 | |
---|
Haussa olisi: Nuori, miel. miessolisteinen orkesteri, joka soittaisi häävalsseja, humppaa ja myöskin nuoremman sukupolven musiikkia. Trumpetti tms. istrumentti olisi hieno piirre, muttei suinkaan pakollinen. Orkesteri saisi tanssivan yleisön lisäksi syödä hämäläisestä pitopöydästä ja palan painikkeeksi on viinit ja sahdit. Hääpaikkana olisi juuri remontoitu siisti Koijärven talo n. 75 km Tre:lta etelään päin. tarjoukset joko puhelimitse 044-3514131 tai spostilla anja.mikkola@suomi24.fi |
ectman 14.06.2006 18:15:13 (muokattu 14.06.2006 18:17:13) | |
---|
Täälläkin olisi haussa orkesteri häihin, Turun ruissalossa. Suht pieni tila soittamiselle, joten mahduttava aika kompaktiin tilaan, mutta bändi rumpuineen olisi kiva. Ohjelmisto perinteistä ja rokkaavampaa (suomirock, kasari, ym.). Soittoajan ja settien suhteen toivoisimme joustavuutta. s-postilla mdean@niksula.hut.fi tai 0405826222 |
baron 14.06.2006 20:55:16 | |
---|
Haussa olisi: Nuori, miel. miessolisteinen orkesteri, joka soittaisi häävalsseja, humppaa ja myöskin nuoremman sukupolven musiikkia. Trumpetti tms. istrumentti olisi hieno piirre, muttei suinkaan pakollinen. Orkesteri saisi tanssivan yleisön lisäksi syödä hämäläisestä pitopöydästä ja palan painikkeeksi on viinit ja sahdit. Hääpaikkana olisi juuri remontoitu siisti Koijärven talo n. 75 km Tre:lta etelään päin. tarjoukset joko puhelimitse 044-3514131 tai spostilla anja.mikkola@suomi24.fi Muuten mun bändi olisi just, mutta mutta mitä tarkoittaa nuori? Toinen asia, jos 75 km Tampereelta etelään, paljonko jää jäljelle Helsingistä pohjoiseen?? There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
Timi 14.06.2006 22:52:18 | |
---|
Muuten mun bändi olisi just, mutta mutta mitä tarkoittaa nuori? Toinen asia, jos 75 km Tampereelta etelään, paljonko jää jäljelle Helsingistä pohjoiseen?? Eiks Koijärvi oo jossain Forssan lähellä?Me ollaan jo kumminski varattuja. Kylmän viileesti! |
Timi 14.06.2006 22:54:25 | |
---|
Ja sitäpaitsi mä en ole edes nuori.Ainoastaan nuorekas! Kylmän viileesti! |
baron 14.06.2006 22:55:53 | |
---|
Ja sitäpaitsi mä en ole edes nuori.Ainoastaan nuorekas! Niinhän me kaikki! There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
ÄM 14.06.2006 23:27:44 | |
---|
Joo päivä on jo kiinni, mutta olis ollu kakskin trumpettia ja paskuuna vielä siihen päälle. Kyllä noita lauantaita on sitten loppujen lopuks helvetin vähän. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Guido 14.06.2006 23:32:31 | |
---|
Kyllä noita lauantaita on sitten loppujen lopuks helvetin vähän. Eikö niitä ole karvan päälle viitisenkymmentä... Ja kaikki haluavat kesähäät kesä/heinä/elokuussa... Pitäiskö muulloin naimisiinmeneville myöntää jotain tukiaisia että muusikot pääsisivät keikoille enemmän... Hoho. Ei voi lusikalla ottaa, kun on kauhalla annettu. |
isojussi 16.06.2006 19:28:56 | |
---|
Eiks Koijärvi oo jossain Forssan lähellä?Me ollaan jo kumminski varattuja. Joo - Forssasta muutama kilsa meillepäin: Aikoinaan joutilaat Hesalaiset leikki siä kahlekuninkaita. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
kuunsirppi 16.06.2006 19:30:48 | |
---|
Joo - Forssasta muutama kilsa meillepäin: Aikoinaan joutilaat Hesalaiset leikki siä kahlekuninkaita. Me kuljettiin aina Koijärven kautta mökille niin kauan, kunnes toi moottoritie valmistu Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
uruttaja 16.06.2006 19:31:29 | |
---|
Joo - Forssasta muutama kilsa meillepäin: Aikoinaan joutilaat Hesalaiset leikki siä kahlekuninkaita. Tais Ville Komsi päästä kahlekuninkaana eduskuntaankin. |
paice60 16.06.2006 21:27:38 | |
---|
Tais Ville Komsi päästä kahlekuninkaana eduskuntaankin. Taitaa aiheen aloittajaa jo kaduttaa kun meni pistää nokkansa tänne meidän joukkoon. Onko nyt tuohonkaan tullut yhtään asiallista viestiä. Pitäkää sama meininki yllä.:) Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
R.Syke 16.06.2006 22:01:03 | |
---|
Itse asiassa on saanut asiallista viestiä ja totesi, että homma on hoidossa. Ei vaan oo kerenny tänne kommentoimaan. |
EP 16.06.2006 22:07:59 | |
---|
Itse asiassa on saanut asiallista viestiä ja totesi, että homma on hoidossa. Ei vaan oo kerenny tänne kommentoimaan. Eli ne pitää ne häät Tampereelle, vai? :) |
paice60 17.06.2006 14:36:56 | |
---|
Itse asiassa on saanut asiallista viestiä ja totesi, että homma on hoidossa. Ei vaan oo kerenny tänne kommentoimaan. No sittenhän asia on kunnossa, vaan nämä palstan kommentit äkkiä pelästyttää jonkun vähän aremman. Niin että huomenta vaan täältäkin. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |