Mikko T. 21.08.2005 18:45:15 | |
---|
... valssiin "Brysselin pitsiä". Kiitos. Isojussi ja Baron, estraadi on teidän. Aika alkaa nyt! Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
isojussi 21.08.2005 19:02:16 | |
---|
Ei ole juuri nyt, mutta tilataanko? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 21.08.2005 19:38:08 | |
---|
... valssiin "Brysselin pitsiä". Kiitos. Isojussi ja Baron, estraadi on teidän. Aika alkaa nyt! Panit kyllä pahan. Albert Vossen ei ole suosikkisäveltäjiäni ja piisi on lähinnä haitaripiisi, etkö sä itsekin kertonut, että sulla haitarin soitto on vähän hakusessa? Eli: mulla ei ole enkä ole tarvinnut enkä usko tulevani tarvitsemaan! "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
uruttaja 21.08.2005 19:47:59 | |
---|
Panit kyllä pahan. Albert Vossen ei ole suosikkisäveltäjiäni ja piisi on lähinnä haitaripiisi, etkö sä itsekin kertonut, että sulla haitarin soitto on vähän hakusessa? Eli: mulla ei ole enkä ole tarvinnut enkä usko tulevani tarvitsemaan! Mulla tuo nuotti on, mutta vain paperiversiona. Jos sitä ei löydy koneelta, niin sitten turvaudutaan postiin.. Ei se niin paha ole, olen minä vetänyt sitä urullakin, vai mitä Edge. |
WanhaWetäjä 21.08.2005 20:15:49 (muokattu 21.08.2005 20:16:34) | |
---|
Mulla tuo nuotti on, mutta vain paperiversiona. Jos sitä ei löydy koneelta, niin sitten turvaudutaan postiin.. Ei se niin paha ole, olen minä vetänyt sitä urullakin, vai mitä Edge. Haitaristien perusbiisi...kännissä kun tuota vetävät niin hymy eikun levenee,ja palkeet,prkl:-) Äkkiähän tosta ulkomuistista tekis konheella välttävän hätäapu-lapun,niin monasti tota on vedetty eri haetariesojen kaa,f-molli lienee laatikko, ja sitten se yks osa f-duuri,eikö?Ja b osa bbm7/Eb/Abmaj7/Fm7 etc...introo ja lopetusta en kyllä muista,vai oliko siinä ees introo? Eikö sulla urku-ee ole skanneria/digikameraa,pistäppäs hankintaan,tuiki tarpeellisia joskus.. humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
R.Syke 21.08.2005 20:43:34 (muokattu 21.08.2005 20:44:24) | |
---|
Äkkiähän tosta ulkomuistista tekis konheella välttävän hätäapu-lapun,niin monasti tota on vedetty eri haetariesojen kaa,f-molli lienee laatikko, ja sitten se yks osa f-duuri,eikö?Ja b osa bbm7/Eb/Abmaj7/Fm7 etc...introo ja lopetusta en kyllä muista,vai oliko siinä ees introo? No tuollahan nyt jo soittelee kummasti ;) Sulla on skanneri vakiona. |
isojussi 21.08.2005 20:46:10 | |
---|
....Eikö sulla urku-ee ole skanneria/digikameraa,pistäppäs hankintaan,tuiki tarpeellisia joskus.. Mulla on tommonen HP:n monitoimiesa Näppärä peli. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Martso 21.08.2005 20:47:33 | |
---|
Mulla on tommonen HP:n monitoimiesa Näppärä peli. Baronillahan oli kans sen halpisversio!! ;);) Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
isojussi 21.08.2005 20:48:51 | |
---|
Baronillahan oli kans sen halpisversio!! ;);) Ton halvempaa ei saa. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
R.Syke 21.08.2005 20:50:37 (muokattu 21.08.2005 20:50:59) | |
---|
Mulla on vielä paketissa Toshiban vehje, jossa on lasertulostin, skanneri + kopiokone samassa. En oo hennonut avata. Ens viikolla kokeilen. Se skannaa suoraan pdf-formaattiin, mikä on hjuva ominaisuus. |
Martso 21.08.2005 20:51:29 | |
---|
Se skannaa suoraan pdf-formaattiin, mikä on hjuva ominaisuus. Tuo on toudella näppärä homma! Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
R.Syke 21.08.2005 20:53:17 (muokattu 21.08.2005 20:54:21) | |
---|
Tuo on toudella näppärä homma! Jep. Jep. Voi vaikka avustaa Mnetissä oikeita soittoesoja ;) Nyt ei kyllä jaksa, kun duo flundsa paina bäälle. Eikä sattunu Brysselin pitsiä olemaan :( |
uruttaja 21.08.2005 20:57:19 | |
---|
Haitaristien perusbiisi...kännissä kun tuota vetävät niin hymy eikun levenee,ja palkeet,prkl:-) Äkkiähän tosta ulkomuistista tekis konheella välttävän hätäapu-lapun,niin monasti tota on vedetty eri haetariesojen kaa,f-molli lienee laatikko, ja sitten se yks osa f-duuri,eikö?Ja b osa bbm7/Eb/Abmaj7/Fm7 etc...introo ja lopetusta en kyllä muista,vai oliko siinä ees introo? Eikö sulla urku-ee ole skanneria/digikameraa,pistäppäs hankintaan,tuiki tarpeellisia joskus.. Mun nuotti on c-mollista. Ei ole kanneria, pojilta löytyy digikamera, voiko sen hoitaa silläkin? Mä oon vähän tollisko näitten uusien pelien kanssa. SIis kuvaan sen nuotin jne?? Perkele, urkuja en vaihda. ENkä sukkia. |
aisa 21.08.2005 20:58:36 | |
---|
duo flundsa paina bäälle. mitä helevettiä!?! onks taas tullu joku uus duo? "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
isojussi 21.08.2005 21:03:27 | |
---|
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
R.Syke 21.08.2005 21:06:45 (muokattu 21.08.2005 21:08:23) | |
---|
mitä helevettiä!?! onks taas tullu joku uus duo? Gyllä. Duo Flundsa on dullu. Bisdän kohdsa godisivud neddiin. Ja ääninäyddeed. Mudda skanneri joga skannaa suoraan pdf-formaaddiin on mielesdäni kuidenkin hjuva sijoidus:) Digigamerallagin nuodin voi guvada ja dallendaa sidden pdf-formaadissa. |
baron 21.08.2005 21:07:57 | |
---|
Mun nuotti on c-mollista. Ei ole kanneria, pojilta löytyy digikamera, voiko sen hoitaa silläkin? Mä oon vähän tollisko näitten uusien pelien kanssa. SIis kuvaan sen nuotin jne?? Perkele, urkuja en vaihda. ENkä sukkia. Ennenkun mulla oli skanneria, niin kiiretapauksissa digikuva. Kun sen ottaa max-resoluutiolla niin ihan luettava. "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
Martso 21.08.2005 21:09:22 | |
---|
EDi tarvi, jos on toi: http://www.pdf995.com/ Onhan noita pdf-printteri-plugareita ollu kauan jo tarjolla. Tuossa nyt jäisi se yksi ylimääräinen työvaihe pois. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
Martso 21.08.2005 21:10:20 | |
---|
Ennenkun mulla oli skanneria, niin kiiretapauksissa digikuva. Kun sen ottaa max-resoluutiolla niin ihan luettava. Ja ainahan sen sitte ite voi kirjottaa puhtaaksi siitä kuvasta. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
isojussi 21.08.2005 21:11:03 | |
---|
Onhan noita pdf-printteri-plugareita ollu kauan jo tarjolla. Tuossa nyt jäisi se yksi ylimääräinen työvaihe pois. Niinpäs kylläkin. Toisaalta kun scannaa johonkin kuvamuotoon, niin sitä voi sit jälestäpäin käsitellä ilman kallista Adoben ohjelmaa. Mut kyllähän se säästäis aikaa ja kovalevytilaa. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |