vesku.ka 10.07.2006 14:33:59 | |
---|
Apua tai siis nuottia kyseiseen kipaleeseen mukavilta soittajakollegoilta taas kaivattaisiin. Huono puoli tässä maaseudulla lomailussa on se että ei pääse kirjastoon, joten täytyy täältä apua pyydellä. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
rahvas 10.07.2006 15:56:56 | |
---|
Apua tai siis nuottia kyseiseen kipaleeseen mukavilta soittajakollegoilta taas kaivattaisiin. Huono puoli tässä maaseudulla lomailussa on se että ei pääse kirjastoon, joten täytyy täältä apua pyydellä. Nuottia kannattanee etsiskellä myös Homburg -nimellä (Procol Harum). Itsellä on joku omatehty soinnutus jossain, mutta se tuskin auttaa. Basitsi |
EP 10.07.2006 16:23:36 | |
---|
Nuottia kannattanee etsiskellä myös Homburg -nimellä (Procol Harum). Itsellä on joku omatehty soinnutus jossain, mutta se tuskin auttaa. Onneksi en ole kuullut tuota uudempaa kotimaista "karjumista", sen sijaan "Eddyn" vanhan suomiversion muistan joskus kuulleeni. |
WanhaWetäjä 11.07.2006 13:06:35 | |
---|
Apua tai siis nuottia kyseiseen kipaleeseen mukavilta soittajakollegoilta taas kaivattaisiin. Huono puoli tässä maaseudulla lomailussa on se että ei pääse kirjastoon, joten täytyy täältä apua pyydellä. Löytyy sellanen "soitamme kotiurkua"-nuotti,eli ihan ok muuten,mutta bassolinja on kirjoitettu jalkiolle,eli se ei ole ihan yks yhteen originaalin kaa. Mutta rakenne,soinnut,intro etc täsmää ainakin Procol Harumin versioon... Sävellaji saattaa olla korkea,laulu menee kastraattiosastoon b-osassa ;-) Niin ja....terveisiä kesälomalta,kuukausi ilman m.nettia meni mökillä varsin rattoisasti! Ostan Casion kun täytän 50v... |
uruttaja 11.07.2006 13:43:03 | |
---|
Löytyy sellanen "soitamme kotiurkua"-nuotti,eli ihan ok muuten,mutta bassolinja on kirjoitettu jalkiolle,eli se ei ole ihan yks yhteen originaalin kaa. Mutta rakenne,soinnut,intro etc täsmää ainakin Procol Harumin versioon... Sävellaji saattaa olla korkea,laulu menee kastraattiosastoon b-osassa ;-) Niin ja....terveisiä kesälomalta,kuukausi ilman m.nettia meni mökillä varsin rattoisasti! Tervetuloa takaisin. Voithan tuota sen verran antaa siimaa, että ei mennyt kuukautta ihan ilman mnettiläisiä..HOHO. |
paice60 11.07.2006 15:21:42 | |
---|
Tervetuloa takaisin. Voithan tuota sen verran antaa siimaa, että ei mennyt kuukautta ihan ilman mnettiläisiä..HOHO. Oltiinhan me WW:n kanssa samalla keikalla, ettei mennyt ihan ilman Mnettiläisiä. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
isojussi 11.07.2006 15:40:10 | |
---|
Mulla löytyi arkistojen kätköistä suht' kohtuu paffit - jotta jos vielä tarvetta ilmenee. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
Wäiski 12.07.2006 06:50:01 | |
---|
Onneksi en ole kuullut tuota uudempaa kotimaista "karjumista", sen sijaan "Eddyn" vanhan suomiversion muistan joskus kuulleeni. Paten versio on kyllä ihan komea, ei tarvitse pelätä. |
DVD 12.07.2006 10:08:30 | |
---|
Löytyy sellanen "soitamme kotiurkua"-nuotti,eli ihan ok muuten,mutta bassolinja on kirjoitettu jalkiolle,eli se ei ole ihan yks yhteen originaalin kaa. Mutta rakenne,soinnut,intro etc täsmää ainakin Procol Harumin versioon... Tässsä tein äkkiä tuon Procolin bassolinjan... http://img85.imageshack.us/my.php?image=homburg1yo.jpg |
M.i.k.key 12.07.2006 11:59:56 | |
---|
Möllisty! |
Tankero 12.07.2006 12:33:13 | |
---|
Paten versio on kyllä ihan komea, ei tarvitse pelätä. Heh, se jätkä ei ole saanut ikinä mitän komeaa aikaan. Varmasti, vissiin. |
uruttaja 12.07.2006 12:34:07 | |
---|
Heh, se jätkä ei ole saanut ikinä mitän komeaa aikaan. Kait se nyt kuitenkin komeita krapuloita on rakennellut. |
DVD 12.07.2006 14:42:37 | |
---|
Aikamoisen pop-up helvetin avasi tuo... Sulla on Mikki vääränmerkkinen selain. Mulla se ei avaa kuin pudasta kulttuuria, eli sen lapun. Heitä se Exploder helvettiin ja asenna Firefox. |
Tankoprinssi 12.07.2006 17:16:51 | |
---|
Heh, se jätkä ei ole saanut ikinä mitän komeaa aikaan. Suomen kovin rokkijätkä. Eiköhän se riitä? Häh? Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Tankero 12.07.2006 18:45:00 | |
---|
Suomen kovin rokkijätkä. Eiköhän se riitä? Häh? Voihan V..... Riippuu keneen vertaa. Siinä jätkässä ei ole muuta hyvää kuin syntymäaika ja pojan nimi. Ja vissiin kunnon kamikset. Varmasti, vissiin. |
baron 12.07.2006 18:50:44 | |
---|
Voihan V..... Riippuu keneen vertaa. Siinä jätkässä ei ole muuta hyvää kuin syntymäaika ja pojan nimi. Ja vissiin kunnon kamikset. Ihan uteliaisuudesta: Jos pelkän Paten asemesta otettaisiin Pobeda, niin kerro piruuttas suomalaiset kovemmat rokkibändit?? There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
uruttaja 12.07.2006 18:57:25 | |
---|
Ihan uteliaisuudesta: Jos pelkän Paten asemesta otettaisiin Pobeda, niin kerro piruuttas suomalaiset kovemmat rokkibändit?? Kunnioitan Popedan uraa oikein kympillä. Pate on mun mielestä hieman yksipuolinen niihin soolokuvioihin. Ei sinällään pahaa sanottavaa. Popedan paras biisi on (mun mielestä) Costellon laulama. |
KoskPaavo 12.07.2006 19:07:53 | |
---|
Mä olen ollut todistamassa kun Pate "lauloi" "Vanha salakuljettaja Laitinen"-biisin Kotkan Meripäivillä.Taiteilija ei ollut juurikaan vaivautunut ottamaan biisin melodiaa ja intervalleja selville , kovin oli suurpiirteistä hommaa, Ja vaivautuneita katseita olin aistivinani.Rokki on kuitenkin kai päälajinsa. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
vesku.ka 12.07.2006 19:36:38 | |
---|
Mulla löytyi arkistojen kätköistä suht' kohtuu paffit - jotta jos vielä tarvetta ilmenee. Kiitos Iso-Jussille lapuista. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
EP 12.07.2006 20:14:19 | |
---|
Mä olen ollut todistamassa kun Pate "lauloi" "Vanha salakuljettaja Laitinen"-biisin Kotkan Meripäivillä.Taiteilija ei ollut juurikaan vaivautunut ottamaan biisin melodiaa ja intervalleja selville , kovin oli suurpiirteistä hommaa, Ja vaivautuneita katseita olin aistivinani.Rokki on kuitenkin kai päälajinsa. Tuo oli varmaan sitä aikaa kun se ei osannut vielä yhtään laulaa, nykyään on pientä parannusta ollut havaittavissa tai sitten studion aikaan saannosta. :) |