Aihe: Tangoäänestys
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mikko T.
30.05.2006 21:21:09

Tangomarkkinoiden lähestyessä haluan omaa uteliaisuuttani järjestää Muusikoiden.netin Suuren Tangoäänestyksen.

Jos äänestettäisiin tangolaulajaa, pitkävetokertoimella 1,00000005 voittaja olisi Olavi Virta.

Säveltäjä-äänestyksen kärki olisi luultavasti Piazzola, Mononen ja Kärki.

Mutta entäs ite tangosävellykset? Hahaa!

Tangoäänestyksen säännöt:

Jokainen saa äänestää kolmea tangoa. Ei sen koommin keskustelua, vaan jokainen nimimerkki käyttäisi tähän topicciin yhden puheenvuoron, jossa mainittu kolme (3) tangoa ilman sen kummempia perusteluja. Jos joku haluaa lässyttää muuta, perustakoon vaikka Tangosävellyksistä keskustelua-topicin, tai ihan minkä vaan.

Tangojen ei tarvitse olla "paremmuusjärjestyksessä", vaan jokaisesta esiintymästä saa ko. tangosävellys yhden (1) pisteen.

Vastaukset kolmelle (3) riville niin, että kullakin rivillä on yksi tango. Jos tangolla on useampia nimiä eri kielillä (esim. Por una capeza - Kuoleman paikka), on sallittua kirjoittaa molemmat.

Pyydän ylläpitoa lukitsemaan tämän topicin maanantaina 10.7.2006 klo 12:00, jonka jälkeen lasken äänet, julistan voittajan ja jaan palkinnot (itselleni). Tähän päivämäärään ja kellonaikaan saakka on myös äänestäjillä oikeus muuttaa vastauksiaan editoimalla niitä.

Toimin itse ääntenlaskijana, sihteerinä, tuomarina, linjatuomarina, paitsiotuomarina, maalituomarina, varatuomarina, päätuomarina, ylijumalana, tuomariston puheenjohtajana sekä itsevaltiaana; ts. oikeutettuna henkilönä muuttamaan sääntöjä milloin tahansa, antamaan mille tahansa tangolle haluamani määrän ansaittuja tai ansaitsemattomia lisäpisteitä tai olemaan muuten vaan mulkku oma itseni.

Nyt jo totean voittajakappaleiden olevan Suvivirsi (trad.), Ole mulle laskeutumisvalo (R. Redford) ja Muistitko ostaa hiivaa (M. Tuominen).

Peli alkaa:

Hurmio
Öiset kitarat
Romanesca
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
paice60
30.05.2006 21:26:31
Ei kiinnosta pätkääkään.
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
R.Syke
30.05.2006 21:52:10
La Playa
Yö saaristossa
Rannalla (siis: Tuo saaren kappeli katsoo...)

...että näin

Onko MT pianistina jälleen S-joella?
baron
30.05.2006 21:54:16 (muokattu 30.05.2006 22:14:03)

1. La Cumparsita
2. A media luz
3. Nächtliche Gitarren

Edit: Vaikka tää hidastaa ääntenlaskentaa niin: Ton A media luziin mä tutustuin joskus 50-luvulla Ruotsin silloisen rock-kuninkaan Little Gerhardin välityksellä. Se teki siitä silloisen Perez Pradon Patrician innoittamana cha cha version englanninkielisin sanoin. Nimeä en muista mutta sanat menee joteskin
"The tango is a dance
where I can take a chance...."
Mulla oli sitten tilaisuus haastatella pikkulandelehteä varten herraa itseään kun hän kävi stadissa keikalla.
Suuri rocktähti ei halunnut muistella cha cha/tango menneisyyttään.
Vasta myöhemmin opin tietämään, mistä hienosta argentiinalaistangosta se cha cha versio oli väännetty.
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
baron
30.05.2006 21:55:55

Ei kiinnosta pätkääkään.

En tunne piisiä, voisitko viheltää vähän alkua?
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
paice60
30.05.2006 21:58:03
En tunne piisiä, voisitko viheltää vähän alkua?

Joo, se menee näin. Fyy fy fyyf fyf fyyyf fy.
jon lord
30.05.2006 22:01:30
Joo, se menee näin. Fyy fy fyyf fyf fyyyf fy.

Mielenkiintoinen biisi. Meneekö se Hös duurissa?
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
paice60
30.05.2006 22:02:06
Mielenkiintoinen biisi. Meneekö se Hös duurissa?

Eikun HYS möllissä.
Mikko T.
30.05.2006 22:09:03

Juu, olen kuulemma (pianossa S-joella).

Onko oikeasti mahdoton pyyntö, että tota höpöhöpöpaskaa ja muuta "ei kiinnosta vittu yhtään" ei tulisi tähän topicciin?

Kaikki ylimääräinen paskanjauhanta hidastaa vitusti äänten laskemista, ja tarkoitus on selvittää m-nettiläisten suosikkitangot.

Ja jos ei tämä topic kiinnosta niin sitte voi varmaan yhtä hyvin antaa tämän topicin olla ja keskittyä vaikka kikkeleillänne leikkimiseen. Niin saatana.
jon lord
30.05.2006 22:13:17
.

Nyt jo totean voittajakappaleiden olevan Suvivirsi (trad.), Ole mulle laskeutumisvalo (R. Redford) ja Muistitko ostaa hiivaa (M. Tuominen).

Peli alkaa:

Mitäs tämä on jos ei paskanjauhantaa mistä haukut muita.
Mikko T.
30.05.2006 22:17:58

Mitäs tämä on jos ei paskanjauhantaa mistä haukut muita.

Älä menetä yöuniasi kun mietit sitä.
jon lord
30.05.2006 22:22:15
Älä menetä yöuniasi kun mietit sitä.

No en, on koettu isompiakin asioita ettei ihan herkästi mene unet, mutta asiaan, osallistuisin muuten mutta en koskaan ole oikein tuntenut tangoa omakseni ja tuntemukseni on huono tangojen kohdalla.

PS. En minä tässä ole riitaa haastamassa ja pyydän anteeksi käyttäytymistäni.
v_m_kangas
30.05.2006 22:23:49

Mun aika mennä on
Täysikuu
Tango D'Amor
Humppaa tai soita humppaa
Mikko T.
30.05.2006 22:25:45

Juu ei paniikkia... tarkoitus on tosiaan saada selville tangoja, joista muusikot pitävät. Ei tarvitse tuntea tangoja sen paremmin.

Vertaukseksi: ei tarvitse olla kokki voidakseen nimetä kolme lempiruokaansa.

Lässytykset sikseen ja kaikki äänestää, myös jon lord ja paice60!!!
pekkajau
30.05.2006 22:26:40
Lapsuuteni äänikuvaan kuuluvat olennaisena osana Reijo Taipaleen hienot tangotulkinnat ja järvimaisema! Nostan hattua Reijolle!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
jon lord
30.05.2006 22:27:51
Juu ei paniikkia... tarkoitus on tosiaan saada selville tangoja, joista muusikot pitävät. Ei tarvitse tuntea tangoja sen paremmin.

Vertaukseksi: ei tarvitse olla kokki voidakseen nimetä kolme lempiruokaansa.

Lässytykset sikseen ja kaikki äänestää, myös jon lord ja paice60!!!

Joo , parin päivän päästä. Perehdyn asiaan tarkemmin ja sitten äänestän.
omarklah
30.05.2006 22:29:46

Kalteritango
Pimeyden tango
Tango taisteluni
Tää sit sanois tälleen...
BigPapa
30.05.2006 22:37:27 (muokattu 04.06.2006 23:37:15)

Noche De Estrellas
Nuoruustango
Tango http://www.piazzolla.org/music/tango.ram
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
jon lord
30.05.2006 22:46:45
Nyt löytyi.
Hiekkaa,Polvere
Miller Tango
Älkää naurako...La Paloma..ainut mitä olen tykännyt aina soittaa.
paice60
30.05.2006 22:48:57
No kyllä minäkin jos sinäkin.
Kuutamotango.
Satumaa.
Haavetango.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)