Jonfox 19.07.2006 21:41:15 | |
---|
Niin että olisiko kellään lappuja jne Bändin kipaleihin..? :) |
EP 19.07.2006 21:55:00 | |
---|
Niin että olisiko kellään lappuja jne Bändin kipaleihin..? :) Kun täällä on yleensä autettu jos on jokin harvinainen nuotti kysymyksessä tai kiireellinen tapaus, en mä usko, että tästä halutaan tehdä mikään yleinen nuottien jakopaikka, sorry.. :) |
humppahanuristi 19.07.2006 22:01:49 | |
---|
Niin että olisiko kellään lappuja jne Bändin kipaleihin..? :) Kirjastoista noita löytyy yleisellä tasolla. Jotain on joskus itellekin eksynyt mutta mitähän tiettyä olisit vailla? Ilman haitaria ei ole tanssimusiikkia... |
pekkajau 19.07.2006 23:16:25 | |
---|
Käytiin aikoinaan kysymässä "mäiskeessä" "Onnen Avaimia" yhdestä paikallisesta lukkoliikkesta! Palvelutehtävissä ollut henkilö tuumi että... painukaa vittuun! |
KoskPaavo 20.07.2006 01:26:32 | |
---|
Käytiin aikoinaan kysymässä "mäiskeessä" "Onnen Avaimia" yhdestä paikallisesta lukkoliikkesta! Palvelutehtävissä ollut henkilö tuumi että... painukaa vittuun! Mekin käytiin pikkupoikina Padasjoella Eirasen mopokaupasta kysymässä että saiskos pari metriä kipinää mopoon, hihii. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
philias23 20.07.2006 01:36:01 | |
---|
Kun täällä on yleensä autettu jos on jokin harvinainen nuotti kysymyksessä tai kiireellinen tapaus, en mä usko, että tästä halutaan tehdä mikään yleinen nuottien jakopaikka, sorry.. :) No nyt kyseltiin sentään nuotteja eikä pelkkiä sointuja:) |
jon lord 20.07.2006 10:42:36 | |
---|
Mekin käytiin pikkupoikina Padasjoella Eirasen mopokaupasta kysymässä että saiskos pari metriä kipinää mopoon, hihii. Aikoinaan nuorena miehenä ollessani purjehtimassa Itämerta sellaisella nuorisopurjehduksella, päällystö simputti onnettomimpia tumpuloita mitä ihmeellisimmillä tehtävillä. Parhaimpia olivat vanavesi kaapin avaimen etsintä ja vihreän tai punaisen lamppuöljyn hakeminen varastosta kulku valoihin. Jotkut niitä hakivatkin epätoivon vimmalla. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
R.Syke 20.07.2006 11:02:17 (muokattu 20.07.2006 11:04:26) | |
---|
Kansakoulussa meitä yritti simputtaa mielestään huumorintajuinen opettaja: -Hakekaas poijjaat tuolta käsityökaapista opettajalle diftongit. -Ai, ai, oi, oi me vaan sanottiin, ei haeta...koappi on lukossa :D |
EP 20.07.2006 13:55:02 | |
---|
Kansakoulussa meitä yritti simputtaa mielestään huumorintajuinen opettaja: -Hakekaas poijjaat tuolta käsityökaapista opettajalle diftongit. -Ai, ai, oi, oi me vaan sanottiin, ei haeta...koappi on lukossa :D Ei sentään silmämittaa pyytänyt hakemaan? 8) |
Lennu 20.07.2006 16:03:28 | |
---|
Sitä saa mitä tulee menee geemollista. |
EP 20.07.2006 17:12:46 | |
---|
Sitä saa mitä tulee menee geemollista. Ree seiskaki (D7) siinä ompi! |
Lennu 20.07.2006 17:25:54 | |
---|
Ree seiskaki (D7) siinä ompi! Joo, sit tulee vahvahkitara. Vouksäsä. |
Jonfox 20.07.2006 21:44:29 | |
---|
Kirjastoista noita löytyy yleisellä tasolla. Jotain on joskus itellekin eksynyt mutta mitähän tiettyä olisit vailla? esim, Tää on rankkaa, Sitä saa mitä tilaa, Moottoripyörä on moottoripyörä Hyvää huomenta suomi, Kaikki kelpais kyllä :) Meilläpäin olevassa kirjastossa ei mun mielestä ole yölinnun kirjoja... :/ |
humppahanuristi 20.07.2006 22:12:35 | |
---|
esim, Tää on rankkaa, Sitä saa mitä tilaa, Moottoripyörä on moottoripyörä Hyvää huomenta suomi, Kaikki kelpais kyllä :) Meilläpäin olevassa kirjastossa ei mun mielestä ole yölinnun kirjoja... :/ Hyvää huomenta Suomi löytyy toivelaulukirjasta, numeroa en muista. En omista muistaakseni sitä numeroa. Onko tuo Mika Sundqvistin Moottoripyörä on... jossain pop-toivelaulukirjassa tms. muistaakseni kirjakaupassa selailin. Tää on rankkaa nuottia en omista. Tuon Sitä saa mitä tilaa nuotin olen joskus jostain saanut, vielä kun tietäisi missä se on, niin voisi vaikka skannata. Ilman haitaria ei ole tanssimusiikkia... |
EP 20.07.2006 22:16:54 | |
---|
Hyvää huomenta Suomi löytyy toivelaulukirjasta, numeroa en muista. En omista muistaakseni sitä numeroa. Onko tuo Mika Sundqvistin Moottoripyörä on... jossain pop-toivelaulukirjassa tms. muistaakseni kirjakaupassa selailin. Tää on rankkaa nuottia en omista. Tuon Sitä saa mitä tilaa nuotin olen joskus jostain saanut, vielä kun tietäisi missä se on, niin voisi vaikka skannata. Multa löytyy tuo "Traktorinpyörä on traktorinpyörä!" Jopen esittämänä mp3:na 8)) |
WanhaWetäjä 21.07.2006 00:13:14 | |
---|
esim, Tää on rankkaa, Sitä saa mitä tilaa, Moottoripyörä on moottoripyörä Hyvää huomenta suomi, Kaikki kelpais kyllä :) Meilläpäin olevassa kirjastossa ei mun mielestä ole yölinnun kirjoja... :/ Osta/lainaa levy,KUUNTELE.....yritä ITSE plokata,edes soinnut...ei voi olla ns mahdoton tehtävä? Tai...perustele MIKSI et kykene itse KUUNTELEMAAN ja OPETTELEMAAN biisejä,Yök-linnun teokset kun eivät harmonioillaan vavisuta....? Etkö sä viitsi,jaksa vai eikö sua huvita?Vai etkö sä osaa??? Jos et osaa,otan osaa,HOHO! Ostan Casion kun täytän 50v... |
philias23 21.07.2006 00:14:47 | |
---|
Osta/lainaa levy,KUUNTELE.....yritä ITSE plokata,edes soinnut...ei voi olla ns mahdoton tehtävä? Tai...perustele MIKSI et kykene itse KUUNTELEMAAN ja OPETTELEMAAN biisejä,Yök-linnun teokset kun eivät harmonioillaan vavisuta....? Etkö sä viitsi,jaksa vai eikö sua huvita?Vai etkö sä osaa??? Jos et osaa,otan osaa,HOHO! Mene nyt sinäkin nukkumaan jo siitä mesoamasta! :) |
pekkajau 21.07.2006 00:19:22 | |
---|
Tässä kun on selvitetty muutamina mennä vuosina muutamat ihan pikkuhousunsuojasta olevat häävalssit... niin ne on olleet varsin yllätyksellisiä ja haastellisia kevyen musiikin luomuksia. Varsinaista humppaprogea niin sävellysten ja sanoituksien osalta. Kaikkea se ihminen keksii! |
WanhaWetäjä 21.07.2006 00:52:25 (muokattu 21.07.2006 00:52:58) | |
---|
Mene nyt sinäkin nukkumaan jo siitä mesoamasta! :) ? Mä yritän kannustaa jengiä omatoimisuuteen...mua oikeesati wituttaa tuo ruikuttaminen "olisko kellään..."-mitä milloinkin...no jos ei osaa niin noita nuottikansioita ON kaupoissa!!! Ei tämä ole mikään nuottikauppa,ihan eri asia jos kysytään jotain umpioutoa biisiä esmes häihin,tai yksittäisiä kappaleita,mutta että jonkun bändin lähes koko tuotantoa.... Mun mielestä tämä ei ole oikea foorumi moiseen? Ostan Casion kun täytän 50v... |
Neljä Ruuvia 21.07.2006 01:13:41 | |
---|
Komppaan WW:tä ja annan plussan! |