Aihe: IskelmäFinlandia-ehdokkaat 2006 !
1 2 3 4 57 8 9 10 11
ronkeli
03.04.2006 14:44:29
Tämänvuoden IskelmäFinlandia- ehdokkaat on julkistettu ja he ovat :

*Arja Saijonmaa
*Paula Koivuniemi
*Jukka Kuoppamäki
*Fredi
*Tapani Kansa

Voittajan valinnan suorittaa Markku Johansson.

Mitä mieltä olette ehdokkaista ? Kenen veikkaatte vievän pystin ?
Chysleri
03.04.2006 14:46:00
Jukka Kuoppamäki
-Ookko soittanu klikin kans? -HÄ!!!kuka son?
Sertzo S
03.04.2006 14:47:09
Jaahah! No kun en naispressaa äänestänyt (enkä äänestä), niin korjataan se nyt musiikin osalta Iskelmä Finlandia-voittajaveikkauksella:

Paula Koivuniemi
ninmari
03.04.2006 14:48:15
Paula.
Aivan mieletön mimmi edelleen.
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
ronkeli
03.04.2006 14:49:54
Laitanpa oman veikkauksenikin tähän ja se on Tapani Kansa.
AnselmiMaa
03.04.2006 14:50:36
Tämänvuoden IskelmäFinlandia
Mitä mieltä olette ehdokkaista ?

Ehdokkaat ovat varmasti hyviä (, kun niihin ei voi itse vaikuttaa). Ei vaan, komia ura kaikilla jo tähän saakka. Ja jatkunee..

Kenen veikkaatte vievän pystin ?
Paulan. (fanitan ja olen aina tykännyt, myönnän)
Usko pois. Mun kanssa on ihan mukavaa.
Musiikkia korville
03.04.2006 14:51:40

Laitanpa oman veikkauksenikin tähän ja se on Tapani Kansa.

Samoin luulen ma.
Olen hidas mutta tyhmä
naigou
03.04.2006 14:54:53
Pakkohan sen on olla Fredi! Aivan omaa luokkaansa tossa porukassa. Ja Johansson on itse vielä järkimiehiä, joten kyllä tämä on ihan selvä homma.
Möllisty.
uruttaja
03.04.2006 14:57:22
Mitähän ihmettä tuo Saijonmaa tuolla listalla tekee.?

Paula tai Fredi, miellyttäviä yhteistyökumppaneita molemmat. Tapani taas ei.

Paula saa mun äänen.
Sertzo S
03.04.2006 15:04:04
Mitähän ihmettä tuo Saijonmaa tuolla listalla tekee.?

Sitä tässä mietin minäkin.
uruttaja
03.04.2006 15:07:25
Ehdokkaat ovat varmasti hyviä (, kun niihin ei voi itse vaikuttaa). Ei vaan, komia ura kaikilla jo tähän saakka. Ja jatkunee..

Paulan. (fanitan ja olen aina tykännyt, myönnän)

Tämä kouhake on laulanú Elämää juokuhaudoissa ja Ystävän laulun, ne on laulanut moni muu paljon paremmin sitä ennen ja sen jälkeen, Arjasta huolimatta. Ei mitään tekemistä Iskelmäfinlandia-listalla. Muilla listallaolijoilla kuitenkin jotain sanomista iskelmäpuolellakin.

Luetteleppa vaikka ranskalaisen viiruin Arja Saijonmaan saavutukset kevyen musiikin alalla:
jon lord
03.04.2006 15:09:23
Tämä kouhake on laulanú Elämää juokuhaudoissa ja Ystävän laulun, ne on laulanut moni muu paljon paremmin sitä ennen ja sen jälkeen, Arjasta huolimatta. Ei mitään tekemistä Iskelmäfinlandia-listalla. Muilla listallaolijoilla kuitenkin jotain sanomista iskelmäpuolellakin.

Luetteleppa vaikka ranskalaisen viiruin Arja Saijonmaan saavutukset kevyen musiikin alalla:

Heipparallaa taas mennään samalla saralla....
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
KoskPaavo
03.04.2006 15:13:06

"Antanu pilua Mikis Theodorakikselle"
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
AnselmiMaa
03.04.2006 15:18:24

No kyllähän tuo Saijonmaa porukasta erottuu, mutta minä en pilkkaa ketään! (ainakaan tästä ryhmästä)
uruttaja
03.04.2006 15:18:29
"Antanu pilua Mikis Theodorakikselle"

Märissy Olof Palmen hautajaisissa.
AnselmiMaa
03.04.2006 15:19:18
Märissy Olof Palmen hautajaisissa.

No siinähän on jo meriittiä..???
uruttaja
03.04.2006 15:19:28
No kyllähän tuo Saijonmaa porukasta erottuu, mutta minä en pilkkaa ketään! (ainakaan tästä ryhmästä)

Kukapa tässä pilkatakseen, mutta olis tuohon listahan enkilöitä löytynyt ihan iskelmäosastoltakin.
AnselmiMaa
03.04.2006 15:21:18
Kukapa tässä pilkatakseen, mutta olis tuohon listahan enkilöitä löytynyt ihan iskelmäosastoltakin.

Juujuu, mutta kun en pääse vaikuttaamaan valkkaukseen nii en... (sitä mää vaan tarkotin)
KoskPaavo
03.04.2006 15:47:06
Minä antaisin pystin Johanssonille ittelleen , vaikka se on jo sen tainnu saadakon.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
stagestar
03.04.2006 16:03:49
No nyt on sentään suht tasavertaiset ehdokkaat, jos ei nyt tuota yhtä ehdokasta ota lukuun. Joskus ei ole näin ollut. Kyllä se minun mielestä olisi joko Kuoppamäki tai Fredi. Siis jos kokonaisuutta ajattelee. No onhan Kansakin joitakin ralleja tehnyt, muttei ehkä Fredin ja Jukan biisien rinnalle yltäviä. Laulajana toki, hieno laulaja. Onkos Paula muuta kuin levyttänyt lauluja ?, eli siinä suhteessa luulen hänen jäävän myös pois kärki yksiköstä. Minä ehkä valitsisin Fredin, mielestäni paras laulajana ja säveltäjänä. Pätkääkään vähättelemättä Kuoppamäen tuotantoa.
rok rok !!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)