Aihe: Mitä mieltä?
1 2 3 4
KoskPaavo
14.08.2006 14:16:13
Suomalaisen "rokin" kärkinimet yhteisessä konsertissa sinfoniaorkesterin säestyksellä. Mitä mieltä kolleegat , oma mielipiteeni on että "anuksesta ja syvältä"
http://www.ess.fi/Article.jsp?article=104785&main=21
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Fuzzy Boner
14.08.2006 14:22:46
Suomalaisen "rokin" kärkinimet yhteisessä konsertissa sinfoniaorkesterin säestyksellä. Mitä mieltä kolleegat , oma mielipiteeni on että "anuksesta ja syvältä"

Mun mielestä ihan hyvä juttu. Mukavaa rajoja rikkovaa hommaa varmastikin. Ja hienon kuuloista epäilemättä
MÖLLISTY
Musiikkia korville
14.08.2006 14:23:28

Mun mielestä ihan hyvä juttu. Mukavaa rajoja rikkovaa hommaa varmastikin. Ja hienon kuuloista epäilemättä

Samaa mieltä. Pitäs toki ensin kuulla ennenku voi varma olla.
...ja tätä mieltä on MK.
asdfg
14.08.2006 14:29:36

Kertaluontoisena esityksenä varmaan ok ja ehkä nautinnollistakin. Kuitenkin idean pitkittyessä olisi syytä hakeutua lääkäriin...
baron
14.08.2006 14:31:09

Mä oli keväällä kuuntelemassa kun Marzi Nyman ja Lenni-Kalle Taipale soittelivat ja lauloivat Helsingin Kaupunginorkesterin solisteina.

Kyllä se mulle meni täydestä ja tykkäsin.

Ennakkoluulothan ovat vahvimpia luuloja.
"Speaking about music is like dancing about architecture"
WanhaWetäjä
14.08.2006 14:54:32

No varsinkin Alangon ja Martikaisen tuotannosta löytyy monimuotoista ja tuohon hommaan varmasti toimivaa materiaalia...miksei noilta muiltakin?

Paremmin tuo toimii kuin ne "Jaakko Ryhänen laulaa Juicea"-tyyppiset todella kornit hirvitykset!Mun mielestä:-)
Ostan Casion kun täytän 50v...
lukkari
14.08.2006 15:14:18
Tätähän on tenty jo kohta nelkyt vuotta ja mikäs siinä musiikki on aina musiikkia eli tuotetaan ääntä, Mitä vitun väliä sitten sillä on onko siellä kitaroita viuluja taikka mitä.Sitä samaa musiikkia se kumminkin on eli ääntelyä.
EP
14.08.2006 15:14:36

Kaikkea sitä on näköjään yritettävä.. :/
Ei tuo ainakaan "kuulosta" kovin nautinnolliselta!
KoskPaavo
14.08.2006 15:29:32

Nuo rajathan on rikottu lukemattoman monta kertaa, rahastus on kyseessä, ns. "kakasta konvehtia" huuhaaviulujen säestyksellä (no ne ovat ainakin tod.näk. vireessä)
Kenenkähän laulu noista kuulostaa hienoimmalta?
Mua oikeasti on aina ärsyttänyt tällainen "maailmoja syleilevä kaikkien musiikinlajien universaali yhtyminen". Mutta se on vain minun oma ongelmani.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Aune
14.08.2006 15:42:35
Nuo rajathan on rikottu lukemattoman monta kertaa, rahastus on kyseessä, ns. "kakasta konvehtia" huuhaaviulujen säestyksellä (no ne ovat ainakin tod.näk. vireessä)
Mua oikeasti on aina ärsyttänyt tällainen "maailmoja syleilevä kaikkien musiikinlajien universaali yhtyminen". Mutta se on vain minun oma ongelmani.

Ja minun. Siis sama ärtymys omassa päässäni.

Tuo on jo aika vanha idea, sitä paitsi, alkaen Metallica + San Francisco Symphony ja ties mistä huuhaa-viritelmistä ennen sitäkin. Särökitarat särökitaroina ja fiulit fiuleina, se on minun mielipiteeni.
Zulupohjalta jo vuodesta 1980.
Janus
14.08.2006 15:55:55
Ihan parasta viihdettä. Tää ketju ei saa kuolla koskaan.

np. Rainbow - Stargazer
Fuzzy Boner
14.08.2006 16:00:36

Kannattaa eka kuunnella. Voi olla tosi hienoa. Älä dumaa mitään ennenkuin oot kokeillu!
MÖLLISTY
Tankero
14.08.2006 16:37:16
No varsinkin Alangon ja Martikaisen tuotannosta löytyy monimuotoista ja tuohon hommaan varmasti toimivaa materiaalia...miksei noilta muiltakin?

Paremmin tuo toimii kuin ne "Jaakko Ryhänen laulaa Juicea"-tyyppiset todella kornit hirvitykset!Mun mielestä:-)

Samat aatokset. Varsinkin tuohon jälimmäiseen.
Varmasti, vissiin.
KoskPaavo
14.08.2006 19:00:37
Samat aatokset. Varsinkin tuohon jälimmäiseen.

Takavuosina myös Matti Salminen teki Georg Malmstenin biiseistä levyn , Bergströmit sovittivat. Oli kuin sonnin mölinää kevätlaitumella.
uruttaja
14.08.2006 19:01:12
Takavuosina myös Matti Salminen teki Georg Malmstenin biiseistä levyn , Bergströmit sovittivat. Oli kuin sonnin mölinää kevätlaitumella.

Tekeehän se humppakeikkaakin nimellä Esa Pasa.
isojussi
14.08.2006 20:34:18 (muokattu 14.08.2006 20:34:55)
..Paremmin tuo toimii kuin ne "Jaakko Ryhänen laulaa Juicea"-tyyppiset todella kornit hirvitykset!Mun mielestä:-)

HOHO - aivan totta. Huolimatta siitä, että Ryhänen on tod. kova laulaja.

Hieno idea minusta. Toi matskuhan suorastaa huutaa sinfoniabändiä taustalleen.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
pekkajau
14.08.2006 21:19:25
Kun kuuntelee 60-luvun hienoimpia iskelmälevytyksiä niin tätä jousilla ja puhaltimilla tehtyä "hienostelua" on siellä aika runsaasti! Ja soittamassa on parhaat soittajat jostain radion sinfoniaorkesterista. Ei häiritse!
Tankero
14.08.2006 21:25:40

No mitä se hienoimmalta nyt sitten tarkoittaa. Minä itse henkilökohtaisesti tykkään eniten Ismosta.
Varmasti, vissiin.
Tankero
14.08.2006 21:26:10
Kun kuuntelee 60-luvun hienoimpia iskelmälevytyksiä niin tätä jousilla ja puhaltimilla tehtyä "hienostelua" on siellä aika runsaasti! Ja soittamassa on parhaat soittajat jostain radion sinfoniaorkesterista. Ei häiritse!

Hyvän pointin vetäsit.
Varmasti, vissiin.
clave
14.08.2006 21:27:01

Teema hukkuu soundiin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)