Aihe: Kun kellohame heilahtaa
1 2 3 4
Melina
02.08.2006 17:08:43
Voisiko joku ystävällinen sielu kertoo ko.kappaleen sanat.Taidan olla niin käsi tässä hommassa etten löydä niitä mistään :/
R.Syke
02.08.2006 17:23:37 (muokattu 02.08.2006 17:38:01)
Voisiko joku ystävällinen sielu kertoo ko.kappaleen sanat.Taidan olla niin käsi tässä hommassa etten löydä niitä mistään :/

Laitan sulle pikaviestinä tulemaan. Toivottavasti meni oikein. Nuottikin on lähinnä ohjeellinen ;)
WanhaWetäjä
03.08.2006 00:09:25

No olet kyllä käsien käsi!!!!

Tiedätkös,että noita Katri-Helenan äänitteitä saa OSTAA kaupoista...ja halvalla!

Ei jumalauta...MIKÄ wittu jengiä vaivaa kun ei mikään onnistu,tää on ihan perseestä;-(

Mulle kaikki ja heti,netista,ilmaiseksi,kun mä en viitti ite nähdä vaivaa!

KARU MEININKI!
Ostan Casion kun täytän 50v...
R.Syke
03.08.2006 00:12:07 (muokattu 03.08.2006 00:13:04)
No olet kyllä käsien käsi!!!!

Tiedätkös,että noita Katri-Helenan äänitteitä saa OSTAA kaupoista...ja halvalla!

Ei jumalauta...MIKÄ wittu jengiä vaivaa kun ei mikään onnistu,tää on ihan perseestä;-(

KARU MEININKI!

Mulla oli jostain äänitteestä tehty oma lappu :(

Elä suutu. Pistin meneen, jos se vaikka äkkiä tarvi jossain duettolaulukisassa :D
kuunsirppi
03.08.2006 00:13:18 (muokattu 03.08.2006 00:13:46)

Elä suutu.

nyt siitä on tehty oikeen kustannettukin versio tuosta biisistä.
siis lappu...

edit: en muista, mikä nuottiopus se on, mutta kirjastosta mäkin sen löysin
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
R.Syke
03.08.2006 00:14:28 (muokattu 03.08.2006 00:15:48)
nyt siitä on tehty oikeen kustannettukin versio tuosta biisistä.
siis lappu...

edit: en muista, mikä nuottiopus se on, mutta kirjastosta mäkin sen löysin

Nyt WW suuttuu synkeästi :D Toi mun lappu oli Encorella huitaistu 'sovitus odottaessa'

Soinnutus vähemmän jatsimainen.
KoskPaavo
03.08.2006 00:22:08
Tuosta kappaleesta ei voi kyllä muuta sanoa että ...onhan teos!
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
WanhaWetäjä
03.08.2006 01:01:38 (muokattu 03.08.2006 01:02:25)

Elä suutu. Pistin meneen, jos se vaikka äkkiä tarvi jossain duettolaulukisassa :D

HOHO!

"Kun pi...nhaju pelmahtaa ja wanha w...u soi..."

Jaa jaa...mä en ymmärrä tälläsiä saatanan kuppasia sanojen pyytelyjä...

Mutta tämä on sitä nykyaikaa...."viitsisitsä et sä viitsisit..."

Mun kakarat,sori ARMAAT LAPSUKAISET,käyttävät usein sanontaa;"Haluasitko sä antaa mulle limpparia tms..."

Joskus kun menee hermo,sanon :"Etsä viitsis,viitsisitsä hakee itte???"
Ostan Casion kun täytän 50v...
R.Syke
03.08.2006 05:22:30 (muokattu 03.08.2006 05:23:44)
HOHO!

"Kun pi...nhaju pelmahtaa ja wanha w...u soi..."

Jaa jaa...mä en ymmärrä tälläsiä saatanan kuppasia sanojen pyytelyjä...

Mutta tämä on sitä nykyaikaa...."viitsisitsä et sä viitsisit..."

Mun kakarat,sori ARMAAT LAPSUKAISET,käyttävät usein sanontaa;"Haluasitko sä antaa mulle limpparia tms..."

Joskus kun menee hermo,sanon :"Etsä viitsis,viitsisitsä hakee itte???"

Jess. Tiedän. Monilapsisen lapsikatraan omaavana olet joutunut käyttämään kakaroihin tota - joukkopsykoosia.

HOHO. Meniköhän oikein? En hallitse hienoja termejä.
poppamies
03.08.2006 09:02:06 (muokattu 03.08.2006 09:02:37)

En todellakaan ymmärrä miks ei voitaisi olla antamassa ja auttamassa. Ettekö todellakaan koskaan ole kokenut sitä sensaatiota ja hyvänolon tunnetta mikä tulee antamisesta ja toisen huomioon ottamisessa? Olkaa hippiejä, antakaa pois kaikki mitä teillä on ja olkaa onnellisia! Olkaa sosialisteja, jakakaa kaikki keskenänne että kaikilla olisi suurinpiirtein yhtä hauskaa! Olkaa kristittyjä ja antakaa pois toinen nuotti jos teillä on useampi niin teidän palkkanne on oleva suuri. Olkaa edes ystävällisiä toisillenne jotta kauan eläisitte! Toki tiedän sen että me olemme kaikki erillaisia ja minulla tuleekin mieleen eräs oireyhtymä mihin liittyy sellainenkin piirre että ei yksinkertaisesti voi tuntea empatiaa.
G-strings are for strippers
Sertzo S
03.08.2006 09:06:47 (muokattu 03.08.2006 09:09:48)
Minä kyllä yritän auttaa aina kunhan vain voin täältä sivuraiteilta, mutta mahdollisuuteni ovat toki rajalliset.
Nuottejakin oli ennen aivan hitosti eri pändien ajoilta, mutta olen unhtanut, antanut tai auttanut jonnekin ne liki kaikki.

E: Poppaukolle paiskasin plussan hyvää hyvyyttäni kirjoituksestaan
omarklah
03.08.2006 09:20:16

Toisaalta - WW:llä on kyllä pointtinsa...
Ainakin, jos biisit plokkaa tallenteesta.
Mulla ainakin menee niin, että kun biisin plokkaa, se tulee siinä samalla opeteltua.
Jopa sanat jää pääosin mieleen jo plokatessa.
Ja voi ne laput jättää omalta osalta hyllyyn heti kättelyssä...
Olen itekkin jotain joskus täällä kysellyt, mutta silloin en ole lyhyellä varoitusajalla ao. biisistä löytänyt tallennetta tai nuottia mistään.
Anyway - kyllähän sitä kaveria pitää jelpata jos hätä on suuri ja apu näinkin lähellä :o)
Tää sit sanois tälleen...
isojussi
03.08.2006 12:23:45
Mä suhtaudun toivebiiseihin ilmoittamalla jo tarjouksessani seuraavasti

"Toiveet, kuten esim. häävalssit ja mahdolliset säestykset haluan tietää viimeistään neljä viikkoa ennen keikkaa lukuunottamatta kappaleita, jotka löytyvät ohjelmistostani: http://www.juhanifredrikson.com/Ohjelmisto.html . Tältä listalta löytyvät kappaletoiveet haluan viimeistään viikkoa ennen keikkaa.
Toiveita ohjelmistoni ulkopuolelta toteutan kohtuullisesti, mutta varmasti riittävässä määrin: 1 - 5 häävalssitoivetta (eli voitte toivoa häävalssin, vanhempien valssit ja "hääväen valssit"). Lisäksi huomioin max 2 kpl muuta tanssimusiikkitoivetta ottaen huomioon niiden soveltuvuuden esitettäväkseni. Edellämainittujen lisäksi max 4 kpl säestyksiä, joiden nuotit on säestettävän toimitettava minulle viimeistään kaksi viikkoa ennen hääjuhlaa.
Muutoin esitän illan aikana omaa ohjelmistoani ja otan mielelläni huomioon tanssilajitoiveita."

Kun on ajoissa liikkeellä, on aikaa toimia. No, joskus haluaa joustaa ja edes yrittää suoritua pienemmälläkin varoitus ajalla. Silloin on monasti paras apu ollut Mnet.

Ensimmäisenä toki tiukkaan toivojalta nuottia tai edes äänitettä.

Plokkaaminen on helvetin hyödyllistä ja kehittävää puuhaa - varsinkin tälläiselle puukorvalle - mutta vie myös tuhottomasti aikaa.

Että varmaan mäkin tuun jatkossakin apua tarviimaan ja ihan varmasti niin voidessani antamaankin. Toki pistää miettimään, jos joku tarvi lappuja kolmen soinnun rokkiin. Ja sanojen plokkaaminen ei vaadi edes sävelkorvaa. Itse ainakin pistä keikkahinnan siähen malliin, että se kestää tarvittavat levyostokset - jos vain on saatavilla (kiitos esim. Urkupaavolle, kun päästi mut pulasta).

Ettätätätätätämmöstä.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
R.Syke
03.08.2006 13:18:34 (muokattu 03.08.2006 13:18:50)
En todellakaan ymmärrä miks ei voitaisi olla antamassa ja auttamassa.

Tästä plussat. Ja ihan kuulopuheena kuultu juttu (wanha, mutta tähän sopiva)

-Kyllä sitä ollaan valokuvaamassa ja haastattelemassa, mutta kukaan ei anna persettä!
poppamies
03.08.2006 14:55:08

Tästä plussat. Ja ihan kuulopuheena kuultu juttu (wanha, mutta tähän sopiva)

-Kyllä sitä ollaan valokuvaamassa ja haastattelemassa, mutta kukaan ei anna persettä!

Itseasiassa olen valokuvaaja ja minulta kyllä saa ja minulle kyllä annetaan. Eli olen hyvin. hyvin tyytyväinen tässä suhteessa.
G-strings are for strippers
EP
03.08.2006 15:08:57
Kyllä mä kanssa tykkään antaa! ..ja joskus ottaakin! 8))
jon lord
03.08.2006 19:04:31

KARU MEININKI!

Se on tämän koko yhteiskunnan kuva tänä päivänä, ikävä kyllä.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
R.Syke
03.08.2006 19:32:24 (muokattu 03.08.2006 19:34:45)

KARU MEININKI!

Se on tämän koko yhteiskunnan kuva tänä päivänä, ikävä kyllä.

Jaa. No joo. Kyllä tietysti, jos ajatellaan joittenkin poliitiikkojen graduja ja väitöskirjoja.

Siinä mielessä me oomme kaikki opponentteja, kustoksia ja vastaanväittäjiä.

Onkohan toi kellohame jo heilahtanut?
Landola59
03.08.2006 19:34:58
Kaatuupiko siihen jonku elämä jos sanat pistelee menemään? Tuhansia ihmisiä kuolee nälkään ja sodissa. Mutta WW paskoo housuunsa kun joku alkaa kyselee sanoja täältä. Onko se kapitalismia?
R.Syke
03.08.2006 19:39:15 (muokattu 03.08.2006 19:39:38)
Kaatuupiko siihen jonku elämä jos sanat pistelee menemään? Tuhansia ihmisiä kuolee nälkään ja sodissa. Mutta WW paskoo housuunsa kun joku alkaa kyselee sanoja täältä. Onko se kapitalismia?

Ei vaan WW on huolissaan, tosissaan. Monen lapsen isänä en minäkään voi hyväksyä, että täällä kysellään sanoja. Tekojahan täällä kaivataan.

Opetelkaa sanat ulkoa, plokatkaa biisit. Jos ei korva riitä, lopettakaa kaikenlainen musiikin harrastaminen.

Edit: typo.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)