Aihe: Eino Grön telkussa äskön
1 2 3 4 5 6 7
jeppeq
06.09.2006 21:14:07
No jopas,

Olin tuossa ulkotöissä ja pertaani en kerennyt tuota Eikan ohjelmaa kattomaan kun vähän loppuja. Vaikka tiedän miehen maineen säestettävänä, ei ole sattunut omalle kohdalle muutoin kun kerran yhden PA-keikan yhteydessä, jolloin kuitenkin päätti vetästä "kesäterassilla" pienelle yleisölle ihan "mies ja ääni" -pohjalta.

Diggaan laulusaundiansa kovasti, vaikkakin kerran, kaksi kuulemastani livekeikasta en ole "jättäytyvän laulutavan" vuoksi ihmeitä pitänyt. No tuo akustinen veto oli kyllä hyvä.

Kuitenkin, sattuko kelleen reeveereelle tai vhs:lle, olisin tuosta kovin kiinnostunut. Jos sattu, tunkeepi pikaviestiä niin tuleepi osoitetietoa ja kulut korvataan, toivomuksena kunnollinen laatu mediassa. Oliko muuten tulipunaruusut jossain kohtaa kompissa niissä lavavedoissa ?

Nappi-Ikonen ja Laurila, sekä "Mr. viulu" Granfeltin sekä Ahvenlahden ja Lappalaisen tunnistin, vaan kuka olikaan tuo tumma - ja pitkätukkainen basisti nappi- kokoonpanossa ?
Valehtelisin jos väittäisin
Sertzo S
06.09.2006 21:20:51
No jopas,

Olin tuossa ulkotöissä ja pertaani en kerennyt tuota Eikan ohjelmaa kattomaan kun vähän loppuja. Vaikka tiedän miehen maineen säestettävänä, ei ole sattunut omalle kohdalle muutoin kun kerran yhden PA-keikan yhteydessä, jolloin kuitenkin päätti vetästä "kesäterassilla" pienelle yleisölle ihan "mies ja ääni" -pohjalta.

Diggaan laulusaundiansa kovasti, vaikkakin kerran, kaksi kuulemastani livekeikasta en ole "jättäytyvän laulutavan" vuoksi ihmeitä pitänyt. No tuo akustinen veto oli kyllä hyvä.

Kuitenkin, sattuko kelleen reeveereelle tai vhs:lle, olisin tuosta kovin kiinnostunut. Jos sattu, tunkeepi pikaviestiä niin tuleepi osoitetietoa ja kulut korvataan, toivomuksena kunnollinen laatu mediassa. Oliko muuten tulipunaruusut jossain kohtaa kompissa niissä lavavedoissa ?

Nappi-Ikonen ja Laurila, sekä "Mr. viulu" Granfeltin sekä Ahvenlahden ja Lappalaisen tunnistin, vaan kuka olikaan tuo tumma - ja pitkätukkainen basisti nappi- kokoonpanossa ?

Katsoin. Tämähän oli uusinta. Basisti oli Pekka Pohjola uskoisin.
pekkajau
06.09.2006 21:49:09
Pekka Pohjola se oli!
baron
06.09.2006 22:38:05

Pekka Pohjola se oli!

Sukulaispoika!!!
"Speaking about music is like dancing about architecture"
Tankero
06.09.2006 22:40:52
Sukulaispoika!!!

Minkäs teet. Eihän niitä voi valita. Kaverit onneksi voi.
Varmasti, vissiin.
uruttaja
06.09.2006 22:42:14
Harmittaa suhteettoman paljon, että katsoin futismatsia enkä Einoa.
Tankero
06.09.2006 22:45:37

Mikä erityisesti Einossa viehättää sua?
Varmasti, vissiin.
jeppeq
06.09.2006 22:47:13

Minä kun en jätkien kirmaamista nurmella tahi jäällä jaksa katella, niin valitsen yleensä kulttuurillisen annin. Jos ei musiikkia, nin naisten taitoluistelu tai telinevoimistelukin käy.
uruttaja
06.09.2006 22:49:33
Mikä erityisesti Einossa viehättää sua?

Loistava jalkatyö yhdistettynä komeaan ulkokuoreen.
Tankero
06.09.2006 22:50:33
Loistava jalkatyö yhdistettynä komeaan ulkokuoreen.

Eli vähän niinku minä.
Varmasti, vissiin.
uruttaja
06.09.2006 22:51:18
Eli vähän niinku minä.

Onneksi vain vähän.
KoskPaavo
06.09.2006 22:51:30
Minä kun en jätkien kirmaamista nurmella tahi jäällä jaksa katella, niin valitsen yleensä kulttuurillisen annin. Jos ei musiikkia, nin naisten taitoluistelu tai telinevoimistelukin käy.

Naisten pituushypyssä heidän genitaalialueensa pääsevät runsaimmin tarkasteltaviksi.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
pekkajau
06.09.2006 22:58:15 (muokattu 06.09.2006 22:59:40)
Naisten pituushypyssä heidän genitaalialueensa pääsevät runsaimmin tarkasteltaviksi.

Kyllä täytyy nyt vedota Veikko Huoviseen ja siihen kuinka hän on huomionut eroottishumanistisesti eräässä kirjallisessa tuotanossaan reitevän naispikaluistelijan tiukassa luisteluasussaan imevän ahnaasti ulkokurvaa!
Tankero
06.09.2006 22:58:16

Kyseisissä kirmailuissahan on kyse ruumiin kulttuurista.
Varmasti, vissiin.
uruttaja
06.09.2006 22:59:19
Kyllä täytyy nyt vedota Veikko Huoviseen ja siihen kuinka hän on huomionut eroottishumanistisesti eräässä kirjallisesa tuotanossaan reitevän naispikaluistelijan tiukassa luisteluasussaan imemässä ahnaasti ulkokurvaa!

Ulkokurvaa nuolee polakki.
Tankero
06.09.2006 23:01:34
Ulkokurvaa nuolee polakki.

HOHO. Vanha ystävämme. Oli muuten vissiin soittanut sillä Kiviesan levyllä. Mehän tapaamme hänet piakkoin.
Varmasti, vissiin.
jeppeq
06.09.2006 23:01:37
No johan sitä päästiin "urheiluun" tässäkin aiheessa. Einohan on/oli painija ja vaimonsa on muuten Mäntästä, paikasta jossa minä vetelehdin päivätöissä ahkerana !
paice60
06.09.2006 23:02:47
No johan sitä päästiin "urheiluun" tässäkin aiheessa. Einohan on/oli painija ja vaimonsa on muuten Mäntästä, paikasta jossa minä vetelehdin päivätöissä ahkerana !

No onkos tuo sitten hyvä vai paha?
Miks´ mä oon täällä?
uruttaja
06.09.2006 23:02:59

Painiosastossa en rupee Einoa edes rankkaamaan, mutta ainut missä se oli hyvä, oli se että se oli aivan silimitön juomaan viinaa. Jos se voidaan positiiviseksi puoleksi luonnehtia. Lauluhölömönähän se on kyllä aunuksen takaa.
Tankero
06.09.2006 23:03:24

Aha, nyt selkkis tämäkin asia. Sinä oot siis se Mäntän Valo.
Varmasti, vissiin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)