manjaana 27.11.2006 21:32:37 | |
---|
Tulipa tuossa mieleen, jos raha ei olisi este, niin millainen olisi soittopeli jonka omaksesi hunppakeikalle ottaisit, vai oletko tyytyväinen nykyisiin työkaluihisi?? -Hengellistä hyminää, sanoo Haka-Jaska ku kirnuhun piäri- |
poppamies 27.11.2006 21:35:36 | |
---|
Tulipa tuossa mieleen, jos raha ei olisi este, niin millainen olisi soittopeli jonka omaksesi hunppakeikalle ottaisit, vai oletko tyytyväinen nykyisiin työkaluihisi?? Olen omiin vehkeisiini täysin tyytyväinen. G-strings are for strippers! |
Fuzzy Boner 27.11.2006 21:37:56 | |
---|
Olen omiin vehkeisiini täysin tyytyväinen. Samoin. Kaverin vehkeet ei kiinnosta. Steinway D + Hammond B-3 (760 lepa) + Fender Rhodes '73 tai '88 alakaapilla olis kiva setti joka tilanteeseen. Möllisty |
riff 27.11.2006 21:46:17 (muokattu 27.11.2006 21:49:30) | |
---|
Muutama keppi riviin, esim. -Codin xtSA -Joku kunnon puoliakustinen Gibson sekä Gretsch -Martinin akustinen ja joku huippu nylon Vahvistinpuoli vois olla vaikkapa Matchlessia, Bogneria, voxia tms a-class meininkiä! Kunnon steppilauta eri värisiä "pikkuautoja"! Tai sitten räkkisysteemi. Boss GT-Pro, siihen lenkkeihin triaxis tai se Englin vitun kallis midiputkietunen. Furman jännitteentasaaja, Karhupyyhe, jne... Mitähän mä noilla tekisin...? ;-) En osais soittaa yhtään sen paremmin =0( Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
omarklah 27.11.2006 21:52:10 (muokattu 27.11.2006 22:15:29) | |
---|
Tulipa tuossa mieleen, jos raha ei olisi este, niin millainen olisi soittopeli jonka omaksesi hunppakeikalle ottaisit, vai oletko tyytyväinen nykyisiin työkaluihisi?? Pitkään olen kuolannut kermanväristä Mesa Boogie Walkabout Scout comboa - eli sellaisen hankkisin, jos jostain paljon rahaa saisin. Muuten olen tyytyväinen vehkeisiini. EDIT: Siis tällainen kaunotar: http://www.basscentre.com/cat/produ … id=ecd57d1aa9d4e66b13ebc3184d1f120a Tää sit sanois tälleen... |
baron 27.11.2006 21:56:52 | |
---|
Samoin. Kaverin vehkeet ei kiinnosta. Steinway D + Hammond B-3 (760 lepa) + Fender Rhodes '73 tai '88 alakaapilla olis kiva setti joka tilanteeseen. Mulle riittäis pelkkä staikkari. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Mandoman 27.11.2006 22:08:17 (muokattu 27.11.2006 22:12:12) | |
---|
Keskustelussa on eduksi, jos molemmat osapuolet ovat savolaisia. Silloin siinä esitetään kysymys, joka ei ole kysymys ja vastaus, joka ei ole vastaus. Tuloksena on keskustelu, joka ei etene mihinkään. |
mack the knife 27.11.2006 22:52:44 | |
---|
Samoin. Kaverin vehkeet ei kiinnosta. Steinway D + Hammond B-3 (760 lepa) + Fender Rhodes '73 tai '88 alakaapilla olis kiva setti joka tilanteeseen. Eipä pysty muuta tuohon enää lisäämään. Jokaista on päässy sormella hipaisemaan, mutta että soittaa keikka tuolla setillä... Ja joku asettelis ne paikalleen että ei tarvis kuin pikku jalluissaan mennä ja polkasta käyntiin. COVS n:o 1. |
oizo 27.11.2006 23:38:53 | |
---|
Jos ois mahdollisuus niin toki tuo fuzzyn kuvailema setti. Mutta nykyisin oon todennut vallan mainioksi yhdistelmäksi keikalla kuin keikalla oman Roland fp2, Nord Electro2, motif es6 -kioskin. Ei oo minkäänlaista tarkoitusta hankkia enää uusia soittimia pitkiin aikoihin. sattuuhan näitä |
baron 27.11.2006 23:41:22 | |
---|
Eipä pysty muuta tuohon enää lisäämään. Jokaista on päässy sormella hipaisemaan, mutta että soittaa keikka tuolla setillä... Ja joku asettelis ne paikalleen että ei tarvis kuin pikku jalluissaan mennä ja polkasta käyntiin. Mä joudun ensi viikonloppuna Turussa soittamaan Fender Rhodes Mark II:sta. Mä kysyin, pitääkö mun todella sellaisella antiikkisella soittaa, mutta väittivät, että kyllä sen pitäisi toimia. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
isojussi 28.11.2006 00:02:14 | |
---|
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
jykke65 28.11.2006 09:06:55 | |
---|
Olavi Virran äänihuulet.... Hard Hump Halleluja!! Eller hur??? |
Sertzo S 28.11.2006 09:21:26 | |
---|
vai oletko tyytyväinen nykyisiin työkaluihisi?? Lisää pituutta heti ja myös paksuuttakin ei olisi pahitteeksi. ;) Tarkoitan tietenkin fyysistä olemustani ja tukkaa reilusti päähän. (vitsi, vitsi) Humpansoittoon sitten käy kohtuuhintaiset soittopelit, merkeistä ei väliä. |
Welldrum 28.11.2006 09:52:20 | |
---|
Aivot pitäis päivittää... Let me assure you...! |
jon lord 28.11.2006 11:22:43 | |
---|
MELODICA!! Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
lukkari 28.11.2006 11:57:28 | |
---|
Olen omiin vehkeisiini täysin tyytyväinen. Kyllä.Olen tyytyväinen omiin vehkeisiini.Vaimokin on, tai ainakin sanoo olevansa. Pändikamatkin on aina ollu ihan hyvät, raha luo rajat ja tietenkin roudattavuus täytyy ottaa huomioon. |
baron 28.11.2006 12:38:05 | |
---|
Kyllä.Olen tyytyväinen omiin vehkeisiini.Vaimokin on, tai ainakin sanoo olevansa. Pändikamatkin on aina ollu ihan hyvät, raha luo rajat ja tietenkin roudattavuus täytyy ottaa huomioon. Kun mä viimeeksi valkkasin keikkasoitinta perusteet oli yksinkertaiset: Kevein, jossa 88 täyspainotettua kosketinta. Sen jälkeen pari kiloa kevyempikin on tullut markkinoille, mutta täytyy olla vähän enemmän ennenkuin päivitän. Kaikki hienommat painaa reilusti enemmän, en todellakaan halua alkaa kanniskella niitä ympäri Suur-Helsinkiä.. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
JK 28.11.2006 12:55:04 | |
---|
Soittopelit on hyvässä kuosissa. Kyllä niitä on vaihdeltu ja testailtu melkoisesti mutta nyt ei tunnu olevan enää tarvetta. Kotimaiset käsityönä tehdyt bassot tuntuvat vaan meikäläiselle olevan huomattavasti mieluisempia kuin Amerikanpojan sarjatuotantokapineet. Pa-kalustoon ja mikkeihin on tullut tehtyä liki 6000 euron päivitys tän vuoden puolella ja nyt alkaa soundit olla ihan kohdillaan niissäkin. Pienempää (roudattavampaa), tehokkaampaa, laadukkaampaa ja ikävä kyllä kalliimpaa. Mutta mitäpä sitä ei tekisi mukavan harrastuksen eteen. "Bodia, Sporttia ja Tsemppistä... Diudiudiudiuu" |
Riksteri 28.11.2006 12:58:32 | |
---|
Kun mä viimeeksi valkkasin keikkasoitinta perusteet oli yksinkertaiset: Kevein, jossa 88 täyspainotettua kosketinta. Sen jälkeen pari kiloa kevyempikin on tullut markkinoille, mutta täytyy olla vähän enemmän ennenkuin päivitän. Kaikki hienommat painaa reilusti enemmän, en todellakaan halua alkaa kanniskella niitä ympäri Suur-Helsinkiä.. Jonkun verran olen vaeltanut ja siinä hommassa kilot kyllä painavat kun kaiken joutuu selässään kantamaan jossain rakassa ja vielä viikkotolkulla. Mihinkään äärimmäisyyksiin en ole mennyt, mutta kaiken muun kuin välttämättömän jättänyt pois ja toisaalta valinnut hinta-painosuhteeltaan tarkoituksenmukaiset varusteet. Kun kamaa on paljon, pienetkin painonsäästöt vaikuttavat lopputulokseen ja hyvin monia eri varusteita voi keventää, kun ei välitä siitä, miltä ne kevennettynä näyttävät. Periaatteessa kaikkia soittimia voisi modata huomattavasti kevyemmäksi mutta eihän sitä raaski, jos on kalliit vermeet. |
Welldrum 28.11.2006 13:03:20 | |
---|
Soittopelit on hyvässä kuosissa. Kyllä niitä on vaihdeltu ja testailtu melkoisesti mutta nyt ei tunnu olevan enää tarvetta. Kotimaiset käsityönä tehdyt bassot tuntuvat vaan meikäläiselle olevan huomattavasti mieluisempia kuin Amerikanpojan sarjatuotantokapineet. Pa-kalustoon ja mikkeihin on tullut tehtyä liki 6000 euron päivitys tän vuoden puolella ja nyt alkaa soundit olla ihan kohdillaan niissäkin. Pienempää (roudattavampaa), tehokkaampaa, laadukkaampaa ja ikävä kyllä kalliimpaa. Mutta mitäpä sitä ei tekisi mukavan harrastuksen eteen. No nii-i....kompaktit oli kamat joo. Täytyy tulla joskus testaamaan s-rummuillakin. Let me assure you...! |