C7 16.10.2006 11:19:57 | |
---|
Minne tie, soittajan vie?..esim. syys/talvilomalla. Meikäläinen lentää hyvin arkisesti Teneriffalle, ennen pikkujoulukeikkoja. Ei kovin eksoottista, mutta 2 vkoa 100% lomailua! vanha, mutta elossa! |
baron 16.10.2006 11:21:38 | |
---|
Minne tie, soittajan vie?..esim. syys/talvilomalla. Meikäläinen lentää hyvin arkisesti Teneriffalle, ennen pikkujoulukeikkoja. Ei kovin eksoottista, mutta 2 vkoa 100% lomailua! Mulla on syyslomaa ensi Pe ja Ma. Mökille laittamaan talvikuntoon. Vähän pianonpimputtelua. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
vanhami 16.10.2006 11:28:55 | |
---|
Minne tie, soittajan vie?..esim. syys/talvilomalla. Meikäläinen lentää hyvin arkisesti Teneriffalle, ennen pikkujoulukeikkoja. Ei kovin eksoottista, mutta 2 vkoa 100% lomailua! Tekis mieli haistattaa pitkät paskat, mutta empä taida, kun on tuttu mies. Samaa saatanan hutun veivuuta ja pyykkikoneiden ja paskapyttyjen rassaamista. Lomailu on homojen hommaa. Haaveissa olis, että pääsis käymään pyhäinpäivän seudussa kotosalla pohjosessa. siellä kylän hirvipeijaat ja muutamana päivänä maivaverkot pyyntiin ja paluukuormaan sitte muutama kymmenen kiloa maivaa ja Ford Traderin kone. Haaveeksi jää. |
poppamies 16.10.2006 11:48:52 | |
---|
No mulla vain 3 päivää, ma, ti ja ke sairaslomaa. Selkä kuitenkin sen verran paremmassa kunnossa että pystyy vähän nuotteja laittamaan riviin. Pitäisi ainakin selvittää Harrissonin "Something" bassot. Taas joku varmaan sanoo että sehän on helppo! Vitut sanon minä. Soittakaa ite jos osaatte. Macca osaa. |
TiVe 16.10.2006 11:56:53 | |
---|
Minne tie, soittajan vie?..esim. syys/talvilomalla. Meikäläinen lentää hyvin arkisesti Teneriffalle, ennen pikkujoulukeikkoja. Ei kovin eksoottista, mutta 2 vkoa 100% lomailua! Mulla on suunta kuumasta kylmään - eli menen lomaileen reiluksi viikoksi Suomeen syyslomaksi. -TV- Rykiminen ei tarkoita Lapissa hiljaista yskimistä |
C7 16.10.2006 11:57:57 | |
---|
Tekis mieli haistattaa pitkät paskat, mutta empä taida, kun on tuttu mies. Heh... si, señor, pero a mi, me gusta mucho ... madre-Teide, prepárate, nos veremos muy pronto! Lomailu on homojen hommaa. Hitto, jos olisin tiennyt lomailun homojen hommaksi, olisin miettinyt kyllä kaks kertaa... vanha, mutta elossa! |
Mikko T. 16.10.2006 12:01:58 | |
---|
Tekis mieli haistattaa pitkät paskat, mutta empä taida, kun on tuttu mies. Samaa saatanan hutun veivuuta ja pyykkikoneiden ja paskapyttyjen rassaamista. Lomailu on homojen hommaa. Haaveissa olis, että pääsis käymään pyhäinpäivän seudussa kotosalla pohjosessa. siellä kylän hirvipeijaat ja muutamana päivänä maivaverkot pyyntiin ja paluukuormaan sitte muutama kymmenen kiloa maivaa ja Ford Traderin kone. Haaveeksi jää. Mika, Mika, Mika... onko hermo kireällä? 8-D Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Fuzzy Boner 16.10.2006 12:02:17 | |
---|
Minne tie, soittajan vie?..esim. syys/talvilomalla. Meikäläinen lentää hyvin arkisesti Teneriffalle, ennen pikkujoulukeikkoja. Ei kovin eksoottista, mutta 2 vkoa 100% lomailua! Huh miten osuva threadi!!!! Just raivasin tammikuulle 10päivää tyhjää. (Jouduin vähän perumaan töitä mutta kaikki onneks ymmärsi) * Lähetään johonkon Dubaihin tms. Midge T |
Mikko T. 16.10.2006 12:04:51 | |
---|
Minne tie, soittajan vie?..esim. syys/talvilomalla. Meikäläinen lentää hyvin arkisesti Teneriffalle, ennen pikkujoulukeikkoja. Ei kovin eksoottista, mutta 2 vkoa 100% lomailua! Meikä menee keikka/lomareissulle Iskelmäradion kuuntelijamatkalle Kanariansaarille. Ilmaisen matkan varjopuoli: kolme settiä illassa. Mutta kai sen kestää kun on tyttöystävä ja hyviä kavereita matkassa. On topicin aloittajan oma reissu arkinen tai ei, kyllä se Teneriffa Suomen talven tahi loskapaskasyksyn voittaa. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Mikko T. 16.10.2006 12:05:41 | |
---|
Lähetään johonkon Dubaihin tms. Ei Kannelmäki olis mitään? Tai Turku? Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Fuzzy Boner 16.10.2006 12:17:57 | |
---|
Ei Kannelmäki olis mitään? Tai Turku? Just kävin turussa. Oli liian kuumat paikat. Tarvis hiton isolieristä hattua joka paikassa. Dubaissa sentään ilmastointi Midge T |
artope 16.10.2006 12:19:10 | |
---|
Nyt pe ja ma on syyslomaa meillä koululaisilla ja ollaan pitkä viikonloppu Affenanmaalla mökkeilemässä. Vuodenvaihteessa muutamapäivä kotilomaa lasten kanssa. Talvilomasta ei ole tietoa vielä.... "siel alla palmuin bassokitaraani soitan iltaisin" |
M.i.k.key 16.10.2006 12:22:33 | |
---|
Mä kaavailen jotain joulun ja uuden vuoden ylitse... möllisty |
Sertzo S 16.10.2006 12:25:07 | |
---|
Mun elämäni on yhtä "lomaa" liiaksikin, mutta mökillä vierailen pitkin syksyä ja talvea sitä lämmittämässä vuolukiviuunilla, ettei aivan kylmilleen mene, saunon käyn kalassa ja jne. |
EP 16.10.2006 12:28:23 | |
---|
Minne tie, soittajan vie?..esim. syys/talvilomalla. Meikäläinen lentää hyvin arkisesti Teneriffalle, ennen pikkujoulukeikkoja. Ei kovin eksoottista, mutta 2 vkoa 100% lomailua! Hö! Tietenkin sulkeutumista liiteriin (tai muuhun vastaavaan) pariksiviikoksi omien suosikki alkoholijuomien pariin! 8)) |
Sertzo S 16.10.2006 12:29:49 (muokattu 16.10.2006 12:31:18) | |
---|
Hö! Tietenkin sulkeutumista liiteriin (tai muuhun vastaavaan) pariksiviikoksi omien suosikki alkoholijuomien pariin! 8)) Minä lopetan talveksi juomisen. |
EP 16.10.2006 12:43:09 | |
---|
Minä lopetan talveksi juomisen. Noin iso päätös pitää kyllä tarkkaan harkita! |
baron 16.10.2006 12:45:17 | |
---|
Noin iso päätös pitää kyllä tarkkaan harkita! Ainaskin "neuvoa antavia"! "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
manjaana 16.10.2006 12:45:50 | |
---|
Minä lopetan talveksi juomisen. Nostan olematonta hattua.. :) = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |
manjaana 16.10.2006 12:48:17 | |
---|
Ainaskin "neuvoa antavia"! Syysloma menossa ja huomenna pitänee muutama neuvoa antava tulla ottaan sinne Kellarille, tiiä vaikka pääsis vahingossa joraa kun MK soitteloo niin mukavast... ;o)) = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |