manjaana 29.12.2006 12:39:55 | |
---|
Tää naikkonen joka täällä asuu lähtis nyt hiukan maakuntiin, palatakseen tammikuussa arkeen.. :o) Toivotan kaikillen oikke makosa ja mieliinjäävä Uusvuos, juhlika, nauttika ja pitäkä toisistan hyvä huoli.. -Pieru on henkistä paskaa- |
v_m_kangas 29.12.2006 13:09:28 | |
---|
Tää naikkonen joka täällä asuu lähtis nyt hiukan maakuntiin, palatakseen tammikuussa arkeen.. :o) Toivotan kaikillen oikke makosa ja mieliinjäävä Uusvuos, juhlika, nauttika ja pitäkä toisistan hyvä huoli.. Sitä samaa sinnekkin ja muillekkin langoilla roikkuville :) Taas pitää opetella uuden vuosiluvun kirjoittaminen. Humppaa tai soita humppaa |
baron 29.12.2006 13:36:13 | |
---|
Sitä samaa sinnekkin ja muillekkin langoilla roikkuville :) Taas pitää opetella uuden vuosiluvun kirjoittaminen. ??? Mä oon jo puoli vuotta tehnyt ensi vuoden toimintasuunnitelmia, budjetteja, tuloskortteja! "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Fuzzy Boner 29.12.2006 13:38:16 | |
---|
??? Mä oon jo puoli vuotta tehnyt ensi vuoden toimintasuunnitelmia, budjetteja, tuloskortteja! Sun bändeille? Keikat jo myyty? Mulla taas tulossa kiireinen vuosi kans. MUT SITÄ ENNEN KU ELLUN KANAT LAPISSA VUODENVAIHTUMINEN!! Ehkä vähän soittoa samalla. Jeahjeahjeah Te-Pe-Vä |
Musiikkia korville 29.12.2006 13:44:59 | |
---|
Uusi vuosi, vanhat kujeet... Aika samanmoiselta tuo nimittäin näyttääpi kuin tämä nykyinen vanha. Hyvää uutta vuotta kuitenkin kaikille! ...ja tätä mieltä on MK. |
EP 29.12.2006 14:20:16 | |
---|
Mulla taas tulossa kiireinen vuosi kans.. Mitä työ hötkyilette? |
manjaana 29.12.2006 16:49:19 | |
---|
Sitä samaa sinnekkin ja muillekkin langoilla roikkuville :) Taas pitää opetella uuden vuosiluvun kirjoittaminen. Höh, meitsin juhlat loppui lyhyeen, kun tyttären isä päätti issekseen, ettei otakkaan tuota jälkeläistä luokseen, no olisihan se ollutkin liikaa, että yhen aaton sais vuodessa lomaa itslleen.. :´( Istun siis himassa ja kaadan valkkaria kurkusta alas.. -Pieru on henkistä paskaa- |
baron 29.12.2006 17:01:15 | |
---|
Höh, meitsin juhlat loppui lyhyeen, kun tyttären isä päätti issekseen, ettei otakkaan tuota jälkeläistä luokseen, no olisihan se ollutkin liikaa, että yhen aaton sais vuodessa lomaa itslleen.. :´( Istun siis himassa ja kaadan valkkaria kurkusta alas.. Ai, mä vietän uutta vuotta mökillä kahden naisen kanssa, kyllä kolmaskin menisi siinä sivussa:-) "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
manjaana 29.12.2006 17:10:09 | |
---|
Ai, mä vietän uutta vuotta mökillä kahden naisen kanssa, kyllä kolmaskin menisi siinä sivussa:-) Heh, taisit tarkoittaa tuota mun teiniä kuitenkin, mul kun on vihreät nuo silmät.. ;o)) -Pieru on henkistä paskaa- |
paice60 29.12.2006 17:21:28 | |
---|
Uusi vuosi, samat biisit, mitä niitä vaihtamaan. Näyttääpä tuo kalenteri aikas hyvältä, jos vaan keikat pitää. Muuten koitetaan keksiä uusia jippoja elis fillejä. Miks´ mä oon täällä? |
Sertzo S 29.12.2006 18:09:02 | |
---|
Ai, mä vietän uutta vuotta mökillä kahden naisen kanssa, kyllä kolmaskin menisi siinä sivussa:-) Hitto! Varsinainen erotomaani olet! |
Ukko 29.12.2006 19:12:50 | |
---|
Hitto! Varsinainen erotomaani olet! Taisit ne naiset ovat vaimonsa ja tyttärensä tms. |
Sertzo S 29.12.2006 19:24:43 | |
---|
Taisit ne naiset ovat vaimonsa ja tyttärensä tms. Niinpä niin. |
mack the knife 29.12.2006 23:00:35 | |
---|
Höh, meitsin juhlat loppui lyhyeen, kun tyttären isä päätti issekseen, ettei otakkaan tuota jälkeläistä luokseen, no olisihan se ollutkin liikaa, että yhen aaton sais vuodessa lomaa itslleen.. :´( Istun siis himassa ja kaadan valkkaria kurkusta alas.. No voi vittu. Pitäis sitäkin joskus lyödä nenään, ettei kusettais sua ENÄÄN! Hähhäh! Onko nyt hyvä mieli kaikilla kun kirjoitin enään. COVS n:o 1. |
paice60 29.12.2006 23:05:41 | |
---|
No voi vittu. Pitäis sitäkin joskus lyödä nenään, ettei kusettais sua ENÄÄN! Hähhäh! Onko nyt hyvä mieli kaikilla kun kirjoitin enään. Kiitos. Vuosi on pelastettu. Miks´ mä oon täällä? |
manjaana 29.12.2006 23:06:08 | |
---|
No voi vittu. Pitäis sitäkin joskus lyödä nenään, ettei kusettais sua ENÄÄN! Hähhäh! Onko nyt hyvä mieli kaikilla kun kirjoitin enään. Hähhähhää, olipas ylläri... :o)) -Pieru on henkistä paskaa- |
baron 30.12.2006 00:52:50 | |
---|
Taisit ne naiset ovat vaimonsa ja tyttärensä tms. Luuletteko te, rakkaat TM-veljet, että mä teille joukkaisin? Tyttöystäväni on pyytänyt ystävättärensa meille uuden vuoden viettoon ja hänen kanssaan sopinut, että mä pidän myös hänelle "seuraa" multa etukäteen kysymättä, mulle se tulee vain ilmoitusluonteisena! "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
manjaana 30.12.2006 17:10:43 | |
---|
Luuletteko te, rakkaat TM-veljet, että mä teille joukkaisin? Tyttöystäväni on pyytänyt ystävättärensa meille uuden vuoden viettoon ja hänen kanssaan sopinut, että mä pidän myös hänelle "seuraa" multa etukäteen kysymättä, mulle se tulee vain ilmoitusluonteisena! Toisia sitä hemmotellaan oikein urakalla.. :o) -Pieru on henkistä paskaa- |
Sertzo S 30.12.2006 18:30:07 | |
---|
Toisia sitä hemmotellaan oikein urakalla.. :o) Ja niin, että kohta on kura alla. ;) |
faith 01.01.2007 13:29:42 | |
---|
Jaahas, uusia vuosia vaan kaikille.. Huomenna paluu ihanaiseen opinahjoon.. eiku hetkinen siis ylihuomenna. No anyways. Kuka sitä lomaa kaipaiskaan.. Toipumiset on toivuttu ja arki alkaa hyvillä mielin. uudenvuodenlupauksia en tee, joten saa olla ihan rauhassa kuntoa kohottaen =) No näytänkö mie rokkarilta, häh?!! |