Aihe: Nevada
1 2 3 4 5
baron
25.11.2006 22:11:59

Tänään ainaskin Nevadan musa iski muhun.
Ekaksi se tunnari Caravan.
Toiseksi vanha Kinks fani tykkäsi You Really Got Me'stä. Pistetty osittain uusiksi kuitenkin idis säilyttäen.
Ja kyllä se Bob Marley'kin oli mahtava suomalaisvoimin esitettynä.
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
WanhaWetäjä
26.11.2006 02:58:49 (muokattu 26.11.2006 02:59:13)

Tänään ainaskin Nevadan musa iski muhun.
Ekaksi se tunnari Caravan.
Toiseksi vanha Kinks fani tykkäsi You Really Got Me'stä. Pistetty osittain uusiksi kuitenkin idis säilyttäen.
Ja kyllä se Bob Marley'kin oli mahtava suomalaisvoimin esitettynä.

Pienen pätkän kuuntelin ja katselin, vetäsivät sen Bond-teeman "Live and let die"...en tiedä kuulinko ja näinkö väärin mutta ilmeisesti myös se pienikasvuinen hammond-paavo(Aarno Raninen?) lauloi stemmoja ja se ei ollut kyllä lapsille sopivaa kuultavaa!HOHO!

Sori ny,en mä pahalla...onhan tuo Mikko L. kovasti energinen ja hauska poika ja laulaa ihan ok...mutta laulavat näyttelijät!Joku juttu siinä vaan ei toimi, oisko se että he ikäänkuin näyttelevät laulajaa?Ja se menee välillä vähän överiksi?

Bändihän on oikeen hyvä, tuo roteva poikahan soittaa kitaraa kuin mies!Mutta onko tuo yleissaundi tehty tarkoituksella sellaseksi "live"-osastoksi, ts vähän suttunen ja epäselvä, "huonetta" on liikaa?
Meinaan kun kuuntelin samaan aikaan kakkoselta Pepe Willbergin liveä niin johan oli saundit kohdillaan, no eri asioita tietty, mutta kuitenkin.

Mutta joo...noi aikasemmat jaksot katoin kokonaan, ihan harmitonta la-illan viihdettähän tuo on!
Ostan Casion kun täytän 50v...
poppamies
26.11.2006 08:59:56

...mutta laulavat näyttelijät!Joku juttu siinä vaan ei toimi, oisko se että he ikäänkuin näyttelevät laulajaa?Ja se menee välillä vähän överiksi?...

Hetkinen! Minkä kaavan mukaan päättelet että esim. kitaristilla on paremmat edellytykset laulajaksi kuin vaikkapa näyttelijällä???
G-strings are for strippers!
Rokkimamma75
26.11.2006 11:19:38
Biisit li hyviä juu mutta jotenkin tuntui että oli pykälän liian kiree sävellaji Kinksissä, meinas loppua Mikkopojalta kapasiteetti... ja jotenkin Live and let die ei sopinut yhtään Mikon suuhun. Yleensä tykkään mutta nyt jotenkin... blaah.
Life is a Bitch and so am I!
Ukko
26.11.2006 11:23:41

Pienen pätkän kuuntelin ja katselin, vetäsivät sen Bond-teeman "Live and let die

Oli aika hengetön esitys.
WanhaWetäjä
26.11.2006 13:24:46 (muokattu 26.11.2006 15:14:01)

Hetkinen! Minkä kaavan mukaan päättelet että esim. kitaristilla on paremmat edellytykset laulajaksi kuin vaikkapa näyttelijällä???

En kai mä noin ole sanonut?

Voihan se olla joku ennakkoasenne joka mua vaivaa...tiedätkö, mä olen hirveän asenteellinen ihminen, HOHO!

Ei vaan, tuossa nyt vaan on joku juttu...ehkä se on just tuo ylienergien, jopa teatraalinen esitystapa mikä Mikolla on?Ja aika monella muullakin laulavalla näyttelijällä.Laulussa ei sinällään ole mitään vikaa, paremmin se vetää kun me humppauunot tangopaavot prinsessat yhteensä...näyttelijäthän saavat lauluun oikeen ammattiopetusta teatterikoulussa, ja sen kyllä valitettavasti huomaa joissain tapauksissa!Eli sitä musikaalisuutta ei ole tippaakaan?EDIT en siis tarkoita ko näyttelijää(ML), hänellä musikaalisuus lienee isän peruja.

Aika moni muusikkokaan ei laula ollenkaan, vaikka olis miten hyvä soittaja tahansa?Lähtökohtaisesti kaikki ihmiset on samalla viivalla, toiset on musikaalisempia kuin toiset, toisilla on ääntä, toisilla ei?Jotkut vaan alkaa laulaan, joillekkin se on mahdoton kynnys ylitettäväksi, ja se jää kokonaan.Laulatko muuten itse?

Mä olin hiljattain keikalla kvartetissa, jossa mä olin ainoa joka laulaa...kaikki muut olivat myös pitkänlinjan tanssimuusikoita mutta ei edes stemman poikasta pudonnut.Miksi?

Edelleen en ihan ymmärrä tuota sun kysymyksesi perusajatusta?
Ostan Casion kun täytän 50v...
Tankero
26.11.2006 13:36:36 (muokattu 26.11.2006 13:55:57)
Luin yhden päivän lehdestä Adre W:n haastattelun ja täytyy antaa miehelle pinnoja. Ei alkanut millään lailla selitteleen Nevadan saamaa kritiikkiä ja katsojalukuja. Totes vaan, että minkäs sille voi, jos ei naurata ja että he ovat omasta mielestään tehneet hauskan ohjelman.
Oikea asenne.
Varmasti, vissiin.
steelysam
26.11.2006 14:02:22
Mutta onko tuo yleissaundi tehty tarkoituksella sellaseksi "live"-osastoksi, ts vähän suttunen ja epäselvä, "huonetta" on liikaa?

Tunnen bändin äijiä ja ovat samaa mieltä. Totuus on kuulemma että tuottajat vaativat että yleisömikit ovat päällä kautta linjan ja siksi saundista puuttuu atakki ja botne....ei voi siis syyttää äänimiestä....
Möllisty
EP
26.11.2006 14:33:43
Se on vaan niin, että ei oo "Bumtsi bumin" voittanutta! HOHO! 8))
Rokkimamma75
26.11.2006 15:47:44
Luin yhden päivän lehdestä Adre W:n haastattelun ja täytyy antaa miehelle pinnoja. Ei alkanut millään lailla selitteleen Nevadan saamaa kritiikkiä ja katsojalukuja. Totes vaan, että minkäs sille voi, jos ei naurata ja että he ovat omasta mielestään tehneet hauskan ohjelman.
Oikea asenne.

Juu samaa mieltä että oikea on asenne, se vaan on kummaa että monien mielestä tämmöinen on ylimielisyyttä.
Life is a Bitch and so am I!
Tankero
26.11.2006 18:49:28
Juu samaa mieltä että oikea on asenne, se vaan on kummaa että monien mielestä tämmöinen on ylimielisyyttä.

Minusta kai se on lähinnä rehellisyyttä.
Varmasti, vissiin.
EP
26.11.2006 18:51:55
Minusta kai se on lähinnä rehellisyyttä.

..Tai yritystä saada suuren yleisön sympatiat! 8))
Tankero
26.11.2006 19:35:05
..Tai yritystä saada suuren yleisön sympatiat! 8))

Mitä helevetin sympatian yritystä semmoinen on ettei kosiskele ihmisiä selityksillään.
Varmasti, vissiin.
ahvenonkala
26.11.2006 19:54:23

Koko Nevada on minusta niin huono että mielestäni se ei ole edes ansainnut perustelujani. No sanotaan nyt jotain: jutut huonoja, Adre ei osaa haastatella, Mikko Leppilampi on kokonaisuudessaan jo todella ärsyttävä eikä se osaa kyllä kovin kummoisesti laulaa. Että niin.
The time to kill is now... while my guitar gently weeps.
ahvenonkala
26.11.2006 19:56:02

Koko Nevada on minusta niin huono että mielestäni se ei ole edes ansainnut perustelujani. No sanotaan nyt jotain: jutut huonoja, Adre ei osaa haastatella, Mikko Leppilampi on kokonaisuudessaan jo todella ärsyttävä eikä se osaa kyllä kovin kummoisesti laulaa. Että niin.
The time to kill is now... while my guitar gently weeps.
EP
26.11.2006 20:05:44
Uskotaan! Uskotaan! Uskotaan!
Anonymous-jazz
27.11.2006 02:12:38

vedit sitten oikein tuplana ettet ihan triplana...
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
kepulainen
27.11.2006 03:43:44
vedit sitten oikein tuplana ettet ihan triplana...

Tarpeeksi ku v****taa niin...
Musiikkia korville
27.11.2006 08:15:43

mutta laulavat näyttelijät!Joku juttu siinä vaan ei toimi, oisko se että he ikäänkuin näyttelevät laulajaa?Ja se menee välillä vähän överiksi?

OT, mut menköön...
En tiiä mikä siinä on, mutta täysin oon samoilla linjoilla! Onhan niitä jokunen ihan hyväkin näyttelijä, joka laulaa, mutta yleisesti ne on syvältä. Ilmaisu- ja esitystaito ei automaattisesti kerro sitä, että on musikaalinen. Sitten, kun ne ei vielä pysy lestissään, niin muut saa kärsiä.

Otan esimerkin: Rantasila. En tykkää.

Leppilampi on ihan kohtuullinen, mutta poika yrittää liikaa ja liian vaikeita juttuja. Jos laulais taitojensa mukaisia biisejä, niin ehkä tuota kuuntelis.

Sittenpä taas harvinaisia poikkeuksia on S. Edelmann. Ihan hyvä. Tosin en tiedä onko se alunperin enemmän muusikko vaiko näyttelijä...

Käännän asian toisinpäin... H Silvennoinen on helvetin hyvä näyttelijä, vaikka onkin muusikko. (+ muut kummelit Kahilainen ja Hela). Nuo nyt ainakin.
...ja tätä mieltä on MK.
vesku.ka
27.11.2006 09:47:36
Käännän asian toisinpäin... H Silvennoinen on helvetin hyvä näyttelijä, vaikka onkin muusikko. (+ muut kummelit Kahilainen ja Hela). Nuo nyt ainakin.

Vesa-Matti Loirista puhumattakaan.
Siinä mies joka on loistava molemmilla aloilla.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)