Pula-Aho 26.09.2006 16:46:04 (muokattu 26.09.2006 16:47:19) | |
---|
No niin, Alkuun toivon että tässä säkeessä pysyttäydytään kokolailla asiassa. Ne jotka vakaumuksensa johdosta tai muuten eivät edes harkitse osallistumista, voisivat kirjoittaa kommenttinsa jonnekin muualle. Kiitos. Sitten asiaan. Humppapikkujoulut pidetään siis perjantaina 9.2. n. klo 18:00 alkaen Lahdessa. Paikkana on Ravintola Molly Malone's. Sijaitsee keskustassa. http://www.mollymalones.fi/mollymalones_perus.html Salin takaosasta löytyy noin 4*2,5 m esiintymislava, joka on varattu käyttöömme. Ruokailua paikassa ei ole. Lupasivat tarvittaessa järjestää jonkun kinkkukiusaus tyypisen jutun. Toisaalta ruokaa saa muualtakin. Tähän ehtii palata. Juomaa sensijaan löytyy erimerkkistä ja riittävästi. Tämä lienee riittävä edellytys onnistuneelle tilaisuudelle. Majoitustilaa Lahdesta löytyy runsaasti. Keskustan hotelleista edullisimpia lienee Hotelli Lahti http://www.hotellahti.fi/ . Jokainen osannee järjestää itselleen katon pään päälle. Soittovälineitä olisi mukava saada paikan päälle. Kohtuullisen keveä varustus on suositeltavaa. Eli halukkaat kamojentuojat ilmoittautkoot laittamalla nimensä allaolevaan luetteloon Pa-kamat (laulukamat riittää): Kitara + vahvistin: Basso+ vahvistin: Rummut: Kiipparit: Muitakin voi toki paikan päälle tuoda. Stagen koko on kuitenkin syytä pitää mielessä. Viime vuonna oli alkuiltaan suunniteltuna soittolista. Lieneekö tuo tarpeen? Ilmoittautumisia alan keräämään vasta myöhemmin. Moni ehtii muuttaa mieltään kymmenen kertaa. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
uruttaja 26.09.2006 17:38:12 | |
---|
Minä olen mukana, jos suinkin kalenteri antaa myöten. |
Martso 26.09.2006 17:49:42 | |
---|
Minä olen mukana, jos suinkin kalenteri antaa myöten. Miepä oonki Härmän pesulassa. |
Sertzo S 26.09.2006 18:32:32 (muokattu 26.09.2006 18:32:57) | |
---|
Täytyy harkita tulemista, olenhan asunut Lahdessa joskus 70-luvulla. Vielä en lupaa kuitenkaan mitään ja aikaa on lopulliseen päätökseen vielä viljalti. |
manjaana 26.09.2006 18:53:41 | |
---|
Onkos tää nyt se paikka, mistä MK mulle jo kertoikin, siis se mistä alunpitäenkin oli puhe?? = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |
Pula-Aho 26.09.2006 19:09:33 | |
---|
Onkos tää nyt se paikka, mistä MK mulle jo kertoikin, siis se mistä alunpitäenkin oli puhe?? Ei ole. Todettiin ao. paikka liian... noh, liian. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Mikko T. 26.09.2006 19:40:43 | |
---|
Siäl ollaan. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Coelhinho21 26.09.2006 19:55:05 | |
---|
Jospa rookielleki siellä tilaa..Minä oon mukana. "..tärkeintä on ne pitkät pelimatkat.." Kesä on filosofia ja asenne kysymys..hyvä on..syksy on tullut.. |
kuunsirppi 26.09.2006 20:17:14 | |
---|
Missäs sitä paska muualla ku rattailla :o) Allakkaan oon merkinny ja talon isännälle ilmottanut olevani silloin poissa kotoa Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
omarklah 26.09.2006 20:57:24 | |
---|
Tää sit tulis ja. Tarvittaessa raahaan bassokamat täältä Viialasta mukanani, jos ei lähempää löydy... Myös pari henkeä mahtuu matkan varrelta kyytiin. Tää sit sanois tälleen... |
baron 26.09.2006 21:14:24 | |
---|
1. Minä tulen 2. Raahaan omat kiipparit 3. Ja kiipparimonitorin, viimeeksi kaikki kiipparistit soittivat liian kovalla volyymilla kun eivät kuulleet omaa soittoaan. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
Pula-Aho 26.09.2006 21:26:49 | |
---|
Laitetaanpas tätä kamalistaa: Pa-kamat (laulukamat riittää): Kitara + vahvistin: Basso+ vahvistin: Omarklah Rummut: Kiipparit: Baron Kiippareilla ja bassollahan sitä jo pärjää. Mutta lisä ei olisi pahitteeksi. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
baron 26.09.2006 21:33:39 | |
---|
Viime vuonna oli alkuiltaan suunniteltuna soittolista. Lieneekö tuo tarpeen? Ne mitkä on standardeja/rutiineeja/kaikkien osaamia saattaa vaihdella paikkakunnittain/bändeittäin. Vois olla kiva, että parin setin verran vois olla etukäteen sovittuja piisejä/sävellajeja, sen jälkeenhän taittuu mikä vain. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
manjaana 26.09.2006 21:44:19 | |
---|
Missäs sitä paska muualla ku rattailla :o) Allakkaan oon merkinny ja talon isännälle ilmottanut olevani silloin poissa kotoa Kimppis mulle?? = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |
KoskPaavo 26.09.2006 22:07:43 | |
---|
J-laut, mäkin voisin harkita tuolla pistäytymistä, kun on aika lähellä omia majoitustilojani. "Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega. |
baron 26.09.2006 22:09:36 | |
---|
J-laut, mäkin voisin harkita tuolla pistäytymistä, kun on aika lähellä omia majoitustilojani. Jess! Verestä humppavoimaa!! "Speaking about music is like dancing about architecture" |
manjaana 26.09.2006 22:10:51 | |
---|
J-laut, mäkin voisin harkita tuolla pistäytymistä, kun on aika lähellä omia majoitustilojani. Jeeeee, luvassa haetarmusiikkia... ;o))) = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |
paice60 26.09.2006 22:11:38 | |
---|
Jeeeee, luvassa haetarmusiikkia... ;o))) Onneksi en pääse tulemaan, huh huh. Miks´ mä oon täällä? |
riff 26.09.2006 22:13:37 | |
---|
Jeeeee, luvassa haetarmusiikkia... ;o))) Tuo saa minut vakaasti harkitsemaan saapumiseni;-) Ei vaan, tulen, jos ei keikkaa eli tulen. Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
manjaana 26.09.2006 22:15:11 | |
---|
Tuo saa minut vakaasti harkitsemaan saapumiseni;-) Ei vaan, tulen, jos ei keikkaa eli tulen. Lupaan olla laulamatta... ;oD = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |