Nakkiso 17.06.2007 23:15:55 | |
---|
Tuleeko mieleen sellaisia, jotka vielä osaisivat opettaa? Olen kosketinsoittaja ja olen alkanut ottaa viisrivistä haltuun hääkeikkoja ajatellen. Kaipaisin siihen vähän opastusta. Laitoin Wanted palstalle ilmoituksen, mutta eihän sieltä mitään löydy, ehkä siis täältä? |
Armando Bugari 17.06.2007 23:45:54 | |
---|
Tuleeko mieleen sellaisia, jotka vielä osaisivat opettaa? Olen kosketinsoittaja ja olen alkanut ottaa viisrivistä haltuun hääkeikkoja ajatellen. Kaipaisin siihen vähän opastusta. Laitoin Wanted palstalle ilmoituksen, mutta eihän sieltä mitään löydy, ehkä siis täältä? Haeppa jäsenyytta Harmonikka -huoneeseen, sieltä voisi löytyä apua. |
Hianomies 18.06.2007 09:00:52 | |
---|
Tuleeko mieleen sellaisia, jotka vielä osaisivat opettaa? Olen kosketinsoittaja ja olen alkanut ottaa viisrivistä haltuun hääkeikkoja ajatellen. Kaipaisin siihen vähän opastusta. Laitoin Wanted palstalle ilmoituksen, mutta eihän sieltä mitään löydy, ehkä siis täältä? Tietysti ainakin Pekka Loponen. Pekka opettaa ja pitää harmonikkaliikettä Sturenkadun Hämeentien puoleisessa päässä. |
dizzy 29.06.2007 13:12:36 | |
---|
Tuleeko mieleen sellaisia, jotka vielä osaisivat opettaa? Olen kosketinsoittaja ja olen alkanut ottaa viisrivistä haltuun hääkeikkoja ajatellen. Kaipaisin siihen vähän opastusta. Laitoin Wanted palstalle ilmoituksen, mutta eihän sieltä mitään löydy, ehkä siis täältä? Plussan rapsautin. Kun vedät säkkijärven polkan haitarilla etkä kiippareilla.... ;-) Jaa... Novidu, hunppaa sit! |