sesese 13.12.2007 15:12:23 | |
---|
Mitä mieltä? Itselläni on aika jyrkkä mielipide. Ongelmia tulee jossakin kohtaa, korkeintaa joku heittokeikka. kamariorkesteri tulee taas |
EP 13.12.2007 15:15:53 | |
---|
Mitä mieltä? Itselläni on aika jyrkkä mielipide. Ongelmia tulee jossakin kohtaa, korkeintaa joku heittokeikka. Mitä heleevetin ongelmia? :) Meillä/minulla on meleken aina ollut vastakkaisen sukupuolen edustaja päntissä, eikä mittään ..päinvastoin! |
uruttaja 13.12.2007 15:24:11 | |
---|
Mitä mieltä? Itselläni on aika jyrkkä mielipide. Ongelmia tulee jossakin kohtaa, korkeintaa joku heittokeikka. Niin kauan aikaa toimii ihan jees kun kukaan soittajista ei rihlaudu solistin kans. Sitten ei toimi oikein mikään. Tulee mieleen yks takavuosina kapakoissa laulanut neitonen, joka seurusteli antaumuksella kaikkien bändin jäsenten kanssa. Soittajakaverina mulla on ollut tähän mennessä vain yksi nainen, joten ei niin hirveästi kokemusta. Sen kans toimi ihan jees. Naissolisteja onkin sitten ollu melkein 100, mutta en mä niitä bändikaveriksi laske. |
artope 13.12.2007 15:24:12 | |
---|
Meil oli muutama vuos sitte vielä, mutta kun homma ei toiminut, niin sitten vaihtui kiipparit. "Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta omapahan on mielipiteeni" |
omarklah 13.12.2007 15:30:42 | |
---|
Meillä on nainen pystönä - no problems - mutta koputetaan puuta... ...entässitte? |
Tankoprinssi 13.12.2007 16:51:05 | |
---|
Naissolisteja onkin sitten ollu melkein 100, mutta en mä niitä bändikaveriksi laske. ??????????????????????? Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
KoskPaavo 13.12.2007 17:20:33 | |
---|
Vastakkainen sukupuoli tuo bändiin uutta näkökulmaa ja pehmeitä arvoja. yllättäviä lämpöisiä kanelipullia. Tottapuhuen hommasta ei loppupelissä tule hevon v---ua. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
uruttaja 13.12.2007 18:04:33 | |
---|
??????????????????????? Noita laululintusia on tullut tuon verran säestettyä. |
baron 13.12.2007 18:31:24 | |
---|
Vastakkainen sukupuoli tuo bändiin uutta näkökulmaa ja pehmeitä arvoja. yllättäviä lämpöisiä kanelipullia. Tottapuhuen hommasta ei loppupelissä tule hevon v---ua. Onhan siinä se ero, että ainakin mun bändissä ihmisillä on ollut jotain estetiikkaakin rumien jätkien lisäksi. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
Qsine 13.12.2007 18:40:03 | |
---|
Kaikki riippuu aina kaikesta. Haluan tuoda keskusteluun myös pa-hardware -aspektin. En edes muista, kenen kaverin juhlat ne olivat. Niistä jäi mieleen vain se n. 160-senttinen nicekiipparisti, joka noin klo 0.50 kantoi salin poikki ne molemmat ihan saatananmoiset dynacordit. Ei tosin yhtäaikaa, mutta perättäin, mukisematta. Kyllä miehellä joskus alkaa tojia vallan sukkelissa paikoissa. "Aurinkovoide ja kengurupallo eivät sovi yhteen. Jos aiot voidella itsesi, älä tartu kengurupalloon!" |
kuunsirppi 13.12.2007 18:55:47 | |
---|
Mä en ton selkäni vuoks pysty kantaan mitään painavaa, mutta kyllä mä aina roudaukseen osallistun mennen tullen siltä osin, mitä jaksan kantaa. Kaiken pienemmän sälän. Meillä homma ainakin mun mielestä sujuu ihan hyvin ja miksei sujuis. Pojat puhuu hävyttömiä ja mä annan tulla samalla mitalla takasin. Biisivalintoja tehdään lähinnä kosketusesan kanssa ja kaikille muille sopii aina kaikki, paitsi rumpari änkyttää aina vastaan mun valintoja silloin, kun koskettimissa ei oo oma soittaja, eli jos on joku tuuraaja. Sillon sille ei kelpaa mikään. Kuitenkin se aina sanoo, että ota ohjat käsiis, että sä oot bossi (vaikken halua olla, vaan tasavertanen muiden kanssa). No, itse asiassa meillä ei varmaan olis ollu yhtä keikkaa enempää, jos mä en noita myisi ja hoitaisi pokien kanssa hommia kuntoon :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Meisseli 13.12.2007 19:00:13 | |
---|
Meidän bändeissä on ollut naisbasisti sekä laulaja ja yleensä niillä toimii parhaiten. www.strangefruit-band.net
www.groovinghighallstars.com
www.ketolajawitikainen.com
Syksyistä meininkiä. |
Raaka_Arska 13.12.2007 19:08:22 | |
---|
Nainen bändissä, ongelmako? Ei suinkaan. Meidänkin bändissä on peräti kaksi kauniimman sukupuolen edustajaa. Kolme kaljua rumaa jätkää yrittelee pysyä siellä takana varjoissa ja valot ohjataan noihin tyttölöihin - ompahan tanssiväellä sentään jotain kateltavaa. Kamat roudaantuu ihan kuin miehiltä konsanaan. Ja sanotaan että ilman naispuolista laulusolistiamme olisimme kuin orava ilman häntää... |
Timi 13.12.2007 19:15:49 | |
---|
Ollaan joskus kaivattu tai sillee aateltu että hyvää naislaulaja ois kiva lisä.Lisäväriä perhanasti.Mutta ei vakituiseksi sellaista joka ei myy keikkaa ja nousee lauteille vain hetkeksi.Paria kuunneltiin mutta karaokelaulajajat ei oikein putoo.Erja Uitto on saakelin hyvä laulaja ja ihana ihminen.Tietty on vieläkin.Sopi tälläisten"herrasmiehien"joukkoon kuin nenä päähän! Kylmän viileesti! |
baron 13.12.2007 19:18:08 | |
---|
Erja Uitto on saakelin hyvä laulaja ja ihana ihminen Ton allekirjoitan! Se on yhellä mun keikalla ollut solistina ja hyvä, kiva ja näyttävä!! "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
vanhami 13.12.2007 19:20:32 | |
---|
Homman sujuvuutta edesauttaa jos ei erehdy syömään kuormasta, eikä vastakkaisella sukupuolella ole nk. prinssessa efektiä. |
kuunsirppi 13.12.2007 19:22:20 | |
---|
Homman sujuvuutta edesauttaa jos ei erehdy syömään kuormasta, eikä vastakkaisella sukupuolella ole nk. prinssessa efektiä. Minen ainakaa syö, enkä anna muittenkaa syödä ;o) Mä oon aina ollu semmonen jätkä, kun oon ikäni tehny miesten kans töitä, että musta ei hevillä rinsessaa saa :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
ahvenonkala 13.12.2007 19:30:03 | |
---|
No meidän solistin kanssa korkeintaan siinä kun sillä on niin roisit jutut että korvia punottaa ja mahaa vääntää. - Alko - Tarvitset vain tekosyyn |
Timi 13.12.2007 19:42:15 | |
---|
Minen ainakaa syö, enkä anna muittenkaa syödä ;o) Mä oon aina ollu semmonen jätkä, kun oon ikäni tehny miesten kans töitä, että musta ei hevillä rinsessaa saa :o/ Bändin likka on hyvä jätkä!Silloin toimii. Kylmän viileesti! |
rintapek 13.12.2007 20:40:06 | |
---|
Nainen bändissä on jokseenkin sama kuin nainen työkaverina. Tai mies. Sou vot, kysyn minä? Mikä tuossa on ongelma? One kind of music only - the good kind |