Aihe: Salon Citymarket säästää
1 2 3
Qsine
15.11.2007 16:59:27

Mikäli olette erehtyneet turhan hyvälle tuulelle, vilkaiskaapa tätä:

http://www.jannekuusinen.net/cmrepaisee.jpg

Tämän päivän Salon Seudun Sanomissa on 12 (kaksitoista) kokonaista sivua kyseisen myymälän avajaismainoksia.

Olen jokseenkin sanaton.
"Aurinkovoide ja kengurupallo eivät sovi yhteen. Jos aiot voidella itsesi, älä tartu kengurupalloon!"
Sertzo S
15.11.2007 17:04:11
Millään ei ole enää mitään väliä!
Tankoprinssi
15.11.2007 17:09:47 (muokattu 15.11.2007 17:11:15)

Tämän päivän Salon Seudun Sanomissa on 12 (kaksitoista) kokonaista sivua kyseisen myymälän avajaismainoksia.

Olen jokseenkin sanaton.

Oikeaa asiaa, kun luovuttavat sotaveteraanien hyväksi mutta ei sitä paljon taida jäädä erotusta bändi - karaoke.

Luin muuten pitkästä aikaa sen sinun kirjasi (tai "meidän") taas uudelleen ja siitä ainakin tuli hyvälle mielelle. Oikeastaan muutaman kerran piti nauraa oikein ääneen.

Suosittelen, jos täällä on vielä joku joka ei ole ko teosta lukenut. Siis "Ei kokolihaa soittajille". Kirjaa saa ehkä vielä tilattua Jannelta (Qsine).
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
baron
15.11.2007 17:14:54

Olen jokseenkin sanaton.

No tunnetaan nyt hyvää omaatuntoa kun meidän liksa meni hyvään tarkoitukseen!
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
Sertzo S
15.11.2007 17:23:24
No tunnetaan nyt hyvää omaatuntoa kun meidän liksa meni hyvään tarkoitukseen!

Sotiemmen veteraanit ovat myös ykköskohteemme, jos nyt joitan avustetaan.
Heille löytyy aina jokunen almu. Appi-ukkoni oli sotavankina Neuvostoliitossa haavoituttuaan talvisodassa Ruhtinaanmäessä.
R.Syke
15.11.2007 17:26:03 (muokattu 15.11.2007 17:27:36)

Oliko yhtään työpaikkailmoitusta: 'Omb -taitoinen miäs saa paikan myymäläetsivänä velvollisuudella esiintyä maitotilipäivinä tuulikaapissa'?

Veteraaneille vois antaa vaikka yhden sivun hinnan ja kaks orkesteripalkkioita.
Tankero
15.11.2007 19:10:02
Minun mielestä meidän ei tulisi antaa veteraaneille senttiäkään.
Se homma kuuluis kokonaan valtiolle.
Vitutaa kaikenmaailman keräykset. Valtiolla on rahaa enemmän kuin koskaan, mutta ei vaan tunnu veteraaneille ja kuntoutukseen löytyvän, kun pitää ihmisten kerätä ja lahjoitella.
Varmasti, vissiin.
baron
15.11.2007 19:35:05

Minun mielestä meidän ei tulisi antaa veteraaneille senttiäkään.
Se homma kuuluis kokonaan valtiolle.
Vitutaa kaikenmaailman keräykset. Valtiolla on rahaa enemmän kuin koskaan, mutta ei vaan tunnu veteraaneille ja kuntoutukseen löytyvän, kun pitää ihmisten kerätä ja lahjoitella.

"Hyväntekeväisyys on yhteiskunnallisten epäkohtien ylläpitämistä"
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
isojussi
15.11.2007 22:28:08
Hm - multa sotaveteraani saa kyllä varauksettomat sympatiat ja niin paljon teen talkoita heidän eteensä, kun van tarvis on.

Tää threadi on muuten taas mainio esimerkki ammattimuusikkokunnan tietyn osan whinetysperinteestä. "Taas karaoke vie keikat" - yhyyy - "liimataiset kusettaa liksat" - yhyy - "työ on tympeetä ja yleisö paskaa" - yhyy - "omb:t vie työpaikat" - yhyy ....

Tanan itkijänaiset - ottakaa nyt perkele itteenne niskasta kiinni!
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Bronks
15.11.2007 22:36:39

Hm - multa sotaveteraani saa kyllä varauksettomat sympatiat ja niin paljon teen talkoita heidän eteensä, kun van tarvis on.

Tää threadi on muuten taas mainio esimerkki ammattimuusikkokunnan tietyn osan whinetysperinteestä. "Taas karaoke vie keikat" - yhyyy - "liimataiset kusettaa liksat" - yhyy - "työ on tympeetä ja yleisö paskaa" - yhyy - "omb:t vie työpaikat" - yhyy ....

Tanan itkijänaiset - ottakaa nyt perkele itteenne niskasta kiinni!

Ai sä luit ton noin? Mä taas luin ekan viestin kritiikkinä tekopyhyydellä ratsastavaa mainoskampanjaa kohtaan. Ehkä tulkitsin väärin.
Martso
15.11.2007 22:42:24
Ai sä luit ton noin? Mä taas luin ekan viestin kritiikkinä tekopyhyydellä ratsastavaa mainoskampanjaa kohtaan. Ehkä tulkitsin väärin.

No Isojussissa on vähän tuota pohjalaista prinsessaa verissä. :) Ensimmäinen ajatus mitä mieleen tulee ja "PRKL". Sitte menee tovi ja tulee mieleen, että olikohan tuo noin.
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
Bronks
15.11.2007 22:46:01 (muokattu 15.11.2007 22:46:49)

No Isojussissa on vähän tuota pohjalaista prinsessaa verissä. :) Ensimmäinen ajatus mitä mieleen tulee ja "PRKL". Sitte menee tovi ja tulee mieleen, että olikohan tuo noin.

Täällä on hyvä mesota. Kestää sitten rauhallisempana muijan edessä.

Edit: Hitto, mä unohdan aina noi hymiöt.
isojussi
15.11.2007 22:49:27
Jaa sanon, ennenkun ajattelen - jaa mää vai?

Tsori - oli vielä palkakorotusketjun jäljiltä drillingissä haulipiippu päällä....

hehe.
Qsine
15.11.2007 22:56:16

Itse haluan pysyä isojussin mainitsemasta valituskulttuurista erossa. Mielestäni nyt kyse on ihan vaan arvokkuudesta ja ammattiylpeydestä. Itse näen CM:n toiminnassa outoa muusikoiden demonisoimista. Onko kyseessä tosiaan niin suuri keikkapalkkio, että orkesterin poisjättämisestä täytyy tehdä tuollainen numero? Ketäköhän ovat kysyneet, jos ovat kysyneet? Tapani Kansaa sekä Jari Sillanpäätä duettona, sinfoniaorkesterin säestyksellä tms.?

Mainittakoon, että samaan aikaan toisaalla vihittiin toinen kauppakeskus/sen osio käyttöön. Sinne oli saatu esiintyjäksi Jussi Raittinen + kitara.
"Aurinkovoide ja kengurupallo eivät sovi yhteen. Jos aiot voidella itsesi, älä tartu kengurupalloon!"
Bronks
15.11.2007 23:01:14

Olin tänään sattumoisin koulussa kuulemassa sotaveteraanikuoron viestiä. Kyllä se mua puhutteli, vaikka ei nyt tietty mitään Club for Fivea ollutkaan...

Mutta jos sittarin kokoinen firma silauttaa 12-sivuisen mainoskampanjan avajaisista ja kasvattaa enkelinsiipiä sillä, että kehuu etusivulla lahjoittavansa sotaveteraaneille muutaman saturaisen, ei heru respektiä täältä. Summaahan ei mainita, joten maallikko kenties meneekin vipuun.

Paljoko muuten maksais 12 sivua mainosta tossa Salon läpyskässä?
Qsine
15.11.2007 23:20:27

Viimeksi kun jätin harmonikkakerhon konsertti-ilmon SSS:ään, tuli sen kooksi kaksi palstaa (92 mm) kertaa 50 mm. Hinnaksi muodostui 180,56 euroa +alv 22%.

Mustavalkoilmoitus, tietenkin.
isojussi
16.11.2007 00:13:29
Itse haluan pysyä isojussin mainitsemasta valituskulttuurista erossa..

Joo - mua vähän hämäskin toi asia sun postaamana.

No, ei enää, kun ymmärsin yskän.

Toivottavasti ovat jättäneet tilaamatta jonkun oikein nimiartistin, että sotaveteraanit saavat kunnon summan.
sabian
16.11.2007 08:03:43
Itse haluan pysyä isojussin mainitsemasta valituskulttuurista erossa. Mielestäni nyt kyse on ihan vaan arvokkuudesta ja ammattiylpeydestä. Itse näen CM:n toiminnassa outoa muusikoiden demonisoimista. Onko kyseessä tosiaan niin suuri keikkapalkkio, että orkesterin poisjättämisestä täytyy tehdä tuollainen numero? Ketäköhän ovat kysyneet, jos ovat kysyneet? Tapani Kansaa sekä Jari Sillanpäätä duettona, sinfoniaorkesterin säestyksellä tms.?

Mainittakoon, että samaan aikaan toisaalla vihittiin toinen kauppakeskus/sen osio käyttöön. Sinne oli saatu esiintyjäksi Jussi Raittinen + kitara.

Tämä on itkua ja hammastenkiristystä parhaimmillaan. Pääasia tässä jutussa lienee että veteraanit sai rahaa,oli summa mikä tahansa. Sivutuotteena kyseinen kauppa ottaa pisteet ittelleen. Kaikki tyytyväisiä,paitsi jussi raittisen kitara.
Tulis jo talavi niin näkis mitä köyhät pukoo yllensä
vanhami
16.11.2007 21:44:02
Vittu jätkät hei, te kaikki humppaesat ootta perse pystyssä kontallaan ku Qsine vetää teitä hanuriin. Mä oon hekottanu koko päivän. Koiralenkilläki just ( ok. kossua hieman päässä ja väsyttää) ei meinannu tulla naurulle loppua.

Mitä yhteistä on tällä:

Tällä

http://www.jannekuusinen.net/Olut.jpg

Tällä (tähän mä repesin ihan täysin)

ja esim tällä:

http://www.jannekuusinen.net/Pastillit.jpg

Hyvä Janne! anna palaa...
R.Syke
16.11.2007 22:02:47 (muokattu 16.11.2007 22:03:28)
Ei noi voi olla vitsejä. Nehän on lehessä :o. Määää ainaski otin totena.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)