Aihe: Harjoitteletko?
1 2 3 4 5 6 7
Meisseli
28.08.2008 23:54:36

Treenaatko omaa soitintasi? Opettelet sen käsittelyä? Perehdytkö musiikkiin?

Se joka aikoo vastata "Amatöörit treenaa" tai muuta fiksua. Pitäkööt kommenttinsa itsellään.

Tämä kiinnostaa minua.

Jos et treenaa niin miksi et?

Nimim: "Laiska treenaamaan, mutta joskus kuitenkin ja taas ois tarkoitus aloittaa"
Onko paikat puhtaina? Illalla tulee paljon porukkaa
baron
28.08.2008 23:55:50

1. Jonkun tunnin päivässä
2. Käyn pianotunneilla
3. Yritän opiskella teoriaa
Fuzzy Boner
29.08.2008 00:04:43
Harjoittelen paljon aina kun pitää oppia jotain. Muuten en. Tosin mulla on monta rautaa tulessa para-aikaa, joten pitää harjoitella, että osaa vetää. Mä tarviin porkkanoita eli tavoitteita, muuten ei lähe.
Meisseli
29.08.2008 00:06:39

Mulla on kyllä kans aina se, että biisit opettelen jos ne pitää jossain vetää. Mutta tuo muu perehtyminen on aina ollu jotenkin hankala saada käyntiin. Porkkana on myös oltava.
Onko paikat puhtaina? Illalla tulee paljon porukkaa
ville viaton
29.08.2008 00:16:41
Menee vähän kausittain tuo. Nyt on ikävä kyllä vähän kuiva kausi.
Kyllä mun mielestä life-musa on parasta.
Coelhinho21
29.08.2008 00:28:06

Puolesta tunnista jopa kymmeneen tuntiin, pitää tosin sisällään biisien kirjoitusta (sanaa, säveltä) ja sovitusta. Keikkapäivinä kuitenkin harvemmin. Soitosta / laulusta vapaita päiviä kuukaudessa muutama.
Enemmänhän tuota pitäis tai laadukkaammin, jos oppis vähän soittamaan. Laulun- ja kitaransoitonopettaja olis kyllä tarpeellinen ja hyvä juttu, suunnitelmissakin sellainen ollut.
Aikaisemmin soitellut runpua ja pianoa. Niitäkin pitäs reenata..
pitäspitäspitäs *huokaus*
Parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa typerältä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset :-)
Epämuusikko
29.08.2008 00:47:13
Pari viikkoa sitten treenasin viitenä päivänä monta tuntia viikossa. sain flunssan.
Vittu.

Mieli tekis mutta nyt ei aika ja innostus kohtaa.
R.I.P Oksanen
Fuzzy Boner
29.08.2008 00:48:27
Se on makee fiilis ku huomaa että harjoittelu kannattaa. Oppiminen on outo tunne. Siihen ei kyllästy, tulee jopa riippuvaiseks.
Epämuusikko
29.08.2008 01:00:38 (muokattu 29.08.2008 01:40:45)
Se on makee fiilis ku huomaa että harjoittelu kannattaa. Oppiminen on outo tunne. Siihen ei kyllästy, tulee jopa riippuvaiseks.

Ite en oo enää yhtään varma. Tämä paska ei tunnu pöyhimällä paranevan.
R.I.P Oksanen
baron
29.08.2008 06:54:02

Kantsii olla sitkee. Kyllä susta vielä jotain tulee!
Timi
29.08.2008 07:08:43
En!
Liian tyhmä kirjoitus!
Kylmän viileesti!
omarklah
29.08.2008 08:07:19

Soittimen hallintaa en juurikaan enää treenaa. Perussoittotaito on hankittu joskus nuorena miehenä ja se on kehittynyt itsestään tässä vuosien mittaan.
Uudet biisit treenaan kylläkin huolella - itse asiassa useimmiten samalla, kun blokkaan biisejä.
Bänditreenit on 1-2 kertaa viikossa ja keskitymme silloin pääasiassa yhteissoiton/-laulun hieromiseen.
...entässitte?
Musiikkia korville
29.08.2008 08:47:52

Kiinnostais reenata enemmän, mut kun ei tahdo aika riittää...

Ohjelmistoon tulevat uudet biisit treenaan aina himassa valmiiks. Laulua pitäis treenata enemmän, mut jotenkin siihen ryhtyminen on niin hankalaa. Jotenkin sitä vaan on niin helppoa ottaa se kitara käteen ja laulaa sen säestyksellä, mikä ei sitten olekaan ihan kunnollista treeniä. Se vaan lähinnä ylläpitää jo vanhaa opittua... Kitaraa tulee treenattua pikkusen enemmän (mut silti ei tarpeeks). Siihen ryhtyminen onkin vähän helpompaa, kun sähköinen ei pidä kovaa ääntä, jos siihen ei oo kytketty sähköjä. Aika kun on lapsiperheessä melko rajallista ja reeniaika saattaa useinkin sijoittua jo lasten nukkumaanmenon jälkeen...
By: MK
KoskPaavo
29.08.2008 09:19:33
"Oppiminen on outo tunne. Siihen ei kyllästy, tulee jopa riippuvaiseks." Lain. Fuzzy
Tuon allekirjoitan, itse olen jo vanha ukko mutta ei oppiminen lopu, tai sitten mulla on siihen varaa.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
jon lord
29.08.2008 09:35:38
Nythän tuo taas alkaa kunnon treenaaminen. Eilen jaettiin solistiset aineet ja piano opettaja kysyi mitä tavoitteita minulla on. Sanoin että haluaisin oppia soittamaan pianoa KUNNOLLA!. Siis ihan oikeasti, vastasi vain että siinähän sitä on tavoitetta. Kyllä se menee sellaiseen 4-5 tuntia päivä harjoittelua tästä eteenpäin. Urut, piano,laulu, kuoronjohto ja sitä rataa.
COVS jäsen N.o 3
EP
29.08.2008 09:41:25
Kyllä!
Se on sitä keikalla näkymätöntä työtä mistä ei makseta mitään.
Mutta erittäin tärkeätä on reenata biisit ensin yksin niin, että niitä kehtaa bändin kanssa joko harjoituksissa tai keikalla vetää.

Aikoinaan enemmän keikkaa tehdessäni tuli harjoiteltua vähemmän ja silloinhan tuohon soitimeen tuli muutenkin tartuttua vapaa-ajalla yhä harvemmin, koska tietty tuntuma säilyi ..ainakin tyydyttävällä :) tasolla muutenkin, lisäksi sitä vähän kyllästyikin.. :/
isojussi
29.08.2008 10:01:00 (muokattu 29.08.2008 10:04:38)
Se on sitä keikalla näkymätöntä työtä mistä ei makseta mitään. ...

No totta kai maksetaan - loppupelissä parempien keikkojen muodossa.

Ite treenaan lähinnä ajan puutteen takia niitä juttuja, mitä on eteen tulossa. ei mitään perusesaa.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
EP
29.08.2008 10:02:28 (muokattu 29.08.2008 10:07:52)
No totta kai maksetaan - loppupelissä parempien keikkojen muodossa.

Ite treenaan lähinnä ajan puutteen takia niitä juttuja, mitä on deteen tulossa. ei mitään perusesaa.

..antaa olla :/
artope
29.08.2008 10:04:29

Liian vähän, liian vähän....
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
isojussi
29.08.2008 10:05:23
Siehän ootkin ammattilainen!

Älä ala tekeen kastijakoo!
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)